Jos menee päiväksi Tukholmaan Viikkarilla, saako Turun lähtöselvityksestä maihinnousukortin myös paluumatkalle? Vai tarvitseeko Tukholmassa mennä vielä lähtöselvitykseen vai voiko kävellä suoraan laivaan?
Oletteko kävelleet Tukholman keskustaan vai menneet metrolla tai bussilla?
Päivä Tukholmassa-risteily Turusta
8
1150
Vastaukset
- Henttu
En ole koskaan mennyt Turun kautta Tukholmaan aina olen mennyt Helsingistä joten en osaa sanoa tosta lippu asiasta mutta olen kävellyt Tukholmassa Satamasta keskustaan
- joka on
samalla hyttikortti, siihen on merkitty molemmat laivamatkat tku-sto-tku, ja Tukholmasta palatessasi voi kävellä suoraan laivaan, ja hyvällä kelillä on muuten mukava kävellä sinne keskustaan.
- Mari-1975
Kyllä mä olen aina joutunut uusiksi lähtöselvitykseen ja näin on käynyt useasti. En ole ikinä kuullutkaan, että voisi suoraan vaan mennä laivaan. Tän hetken tilanteesta en tiedä. Kannattaa kävellä keskustaan satamasta.
- Mä vaa
Siis tietääkseni jos Turusta menee Tukholmaan on paluu eri laivalla joten uusiksi vaan lippuluukulle. Hesan matkat on juttu erikseen koska laiva on satamassa päivän
- Siellä-seisoo
Lue tuo varauksestasi.
- Anonyymi
Sama kortti, sama hytti. Suoraan laivaan - sitten kun se tulee ja portti avataan.
Kävellen. Sopivan pituinen matka. - Anonyymi
Siellä on varausvahvistuksessa. Pitää osata lukea
- Anonyymi
Ootko puhevammainen?
Jos et, kysy lähtöselvityksestä!
Ihan kaikkiko teille uusavuttomille täytyy neuvoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070