Päivä Tukholmassa-risteily Turusta

olive78

Jos menee päiväksi Tukholmaan Viikkarilla, saako Turun lähtöselvityksestä maihinnousukortin myös paluumatkalle? Vai tarvitseeko Tukholmassa mennä vielä lähtöselvitykseen vai voiko kävellä suoraan laivaan?

Oletteko kävelleet Tukholman keskustaan vai menneet metrolla tai bussilla?

8

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henttu

En ole koskaan mennyt Turun kautta Tukholmaan aina olen mennyt Helsingistä joten en osaa sanoa tosta lippu asiasta mutta olen kävellyt Tukholmassa Satamasta keskustaan

• joka on

samalla hyttikortti, siihen on merkitty molemmat laivamatkat tku-sto-tku, ja Tukholmasta palatessasi voi kävellä suoraan laivaan, ja hyvällä kelillä on muuten mukava kävellä sinne keskustaan.

• Mari-1975

Kyllä mä olen aina joutunut uusiksi lähtöselvitykseen ja näin on käynyt useasti. En ole ikinä kuullutkaan, että voisi suoraan vaan mennä laivaan. Tän hetken tilanteesta en tiedä. Kannattaa kävellä keskustaan satamasta.

• Mä vaa

Siis tietääkseni jos Turusta menee Tukholmaan on paluu eri laivalla joten uusiksi vaan lippuluukulle. Hesan matkat on juttu erikseen koska laiva on satamassa päivän

• Siellä-seisoo

Lue tuo varauksestasi.

• Anonyymi

Sama kortti, sama hytti. Suoraan laivaan - sitten kun se tulee ja portti avataan.

Kävellen. Sopivan pituinen matka.

• Anonyymi

Siellä on varausvahvistuksessa. Pitää osata lukea

• Anonyymi

Ootko puhevammainen?
      Jos et, kysy lähtöselvityksestä!
      Ihan kaikkiko teille uusavuttomille täytyy neuvoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe