Olen lähdössä perheeni kanssa Dommareihin syksyllä. Meitä on seitsemän henkeä. Ajattelimme vuokrata talon tai ison huoneiston, jossa voisimme itse kokata eväämme. Onko kellään kokemusta moisesta? Haluamme edullisen majoituksen, emme viiden tähden all inclusivea.
vuokraus Sosuassa
äippä
3
866
Vastaukset
- äippä
..lisäystä edelliseen....siis Sosuasta tai Puerto Platasta.
- Vaihtoehto
on mennä Sosuaan ja paikanpäällä ensin halpahotelliin ja sitten vaikka kauppojen ilmoitustauluilla on pilvin pimein vuokrattavia rivitalon pätkiä, omakotitaloja, rantahuviloita j.n.e.
- Siellä asunut
Asuimme juuri 6 kk Residencial Tropimarissa (Caribe Campo Club) ja viihdyimme erinomaisesti. Talo sijaitsee kävelymatkan päässä Sosuan keskustasta. Vuokrakin oli kohtuullinen verrattuna muihin vastaaviin paikkoihin. Voit kysyä lisätietoja tästä [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174