Niin coffee shopeista

Cristiano17

haluaisin varmistaa, että myydäänkö pilveä myös turisteille? Olen kyllä ymmärtänyt, että sitä myydään paikallisille ja turisteille ihan samalla tavalla? Olen menossa kesäkuussa käymään niin olisi ihan mielenkiintosta tietää.

6

2968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • white russian

Et voi olla tosissasi kysymyksesi suhteen,totta mooses sitä myydään,niin paljon ku keuhkot sallii sitä imee,vaik suositus on 5 grammaa ulos.Mut sisällä saat sitä imee hamaan tappiin asti.

• ganja ++++

Joo,ei siel kuule myydä turisteille ku ei oota. Jos oikein hyvä tuuri käy,voit paikalliselta diileriltä saada himpun marii mut siinä sit onkin. Ne Koffarit on vaa iha hupii siel,ei sielt saa ku limuu ja helkkarin hyvää imuu.

• jepulisjeejepulis

...shopeissa kaikille. Kannattaa tosin ottaa varovaisesti. On meinaan sen verran stydimpää tavaraa kuin mitä suomesta saa.

• kyselijä...

Mikä on hintataso coffee shopeissa? Siis nyt tarkoitan pilven hintaa...

• Käynyt

Höh,

Ootte ihan pimeitä... ei kai kukaan hullu halua myrkyttää itseään moisella roskalla. Kannattaako tuonne asti mennä pilveä polttamaan? On siellä muutakin tekemistä ja katselemista. Voi muuten käydä niin, että jää sille tielleen. Muistakaa, että tullissa ei saa olla pätkääkään noita aineita tai käy huonosti. Järki käteen!

• tmo
        Käynyt kirjoitti:

Höh,

Ootte ihan pimeitä... ei kai kukaan hullu halua myrkyttää itseään moisella roskalla. Kannattaako tuonne asti mennä pilveä polttamaan? On siellä muutakin tekemistä ja katselemista. Voi muuten käydä niin, että jää sille tielleen. Muistakaa, että tullissa ei saa olla pätkääkään noita aineita tai käy huonosti. Järki käteen!

Ei täs kuule kukaan oo hullu joka käy koffareissa,mielummin meen Damin koffariin ku paikalliseen juottolaan mis muuta ku Suomalaiset jurriset örveltää ja haastaa riitaa. Sitä paitsi se on todistettu jutu et kannabis on vaarattomanpaa kuin alkoholi ja auttaa lisäksi kipuhin.Vai muuten käy hullusti? mikä on hullusti? se et saat pikkusakot,jos on jotain pientä jääny vaik laukun pohjalle. Et mikäs moraalin vartija sinä olet? eiköhön meil jokaisel oo oikeus tehä mitä huvittaa? ja jos jotain huvittaa istuu koffarissa,mis ei tarvii kattoo Suomi ryyppy meininkii,ni anna meidän tehdä kuten me itse haluamme,äläkä tule saarnaamaan asoista joista et tiedä mitään.

terv. kipupotilas,jolle kannabis tuo avun krooniseen hermosärkyyn,ettei tarvii koko ajan olla syömässä myrkkyhuumelääkkeitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      122
      3054
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1435
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1299
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1027
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      134
      1018
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      957
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      757
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      743
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      713
    Aihe