Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

majoitus

peterissä

täällä on useampi kysellyt edullisista majoituksista pietarissa,mut jukaan ei oo kertonut kokemuksia ja linkkrjä.kertokaa matkalaiset jos olette ja kun olette yöpynyt pietarissa.

5

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tha_Animal

      No mikä on edullista? Hinnathan vaihtelee ajankohdan ja ryhmäkoon mukaan.

      Mulle on edullista, jos hotelli on lähellä kaikkea (metroaseman vieressä), saa aamupalan, löytyy suihkut omasta huonesta ja ei häviä kamat. Hotelli Moskovassa oltiin tammikuussa ja taisi maksaa jotain 40 eur / yö / hlö. Varaa jonkun sopivan Suomalais(-Venäläisen)matkatoimiston kautta.

    • Novy.most

      All seasons oli vaatimaton mutta sikaedullinen ja metroaseman lähellä (Elektrosila). Tais olla halvimmillaan kuusi euroa yö. Linkki:

      http://www.hostel.ru

      Jos menet talvella, syksyllä tms niin ota oma makuupussi jos olet vilukissa. Viltti ei minua kamalasti lämmittänyt. Myös pyyhe oli suunnilleen postimerkin kokoinen.

      Ystävällinen palvelu, melko hyvä sijainti ja tosiaan törkyedullinen ja ihan siisti. Jos et kaipaa luksusta niin mene sinne. Itse aion kokeilla seuraavan kerran jotain vähän keskustammassa olevaa, ettei aina tarvitse kulkea metrolla.

      Nový most

    • Pietarin yöpyjä

      Itse olen vajaan vuoden verran käyttänyt Irinan eli introbyirina.com kautta asuntoja.Yleensä riittää yksi huone.Ja jos kavereita haluaa reissuun mukaan,sitten otetaan enemmän huoneita.Hinnat ja asuntojen kuvat näkee hänen sivuiltaan.Muutaman asunnon omistajan kanssa olen tehnyt suullisen "diilin",että soitan suoraan heille,niin hinta putoaa noista listahinnoista hivenen.

      Mutta,kuten toiset tuossa vastasivat,majoitus tapoja on monia.Ja tietysti millainen tarve on.Menetkö yksin? vai ryhmän kera?monta henkilöä?Menetkö,siis jos olet miespuolinen henkilö,museoita/toreja kiertelemään,dokaan,pipari mielessä?Vai em.kaikkia yhdessä?Esim.Irinan kautta olis 40e yö tai jokin hotelli saman 40e yö.Oletko valmis maksamaan extraa seuralaisesta turvamiehelle/respan henkilöille?laita lisää vähän reissunne aihetta.

      Itselläni on ns.henkilökohtainen syy,miksi suosin em.tapaista yöpymistä Pietarissa.Erään mainitsinkin,ei se toki ainoa ole,jos luette juttuni,minkä kirjoitin pari tuntia sitten tuonne Moskova osioon "kisaturistina".

      • Raivolan mullikka

        on varmaan ollut netti nurin, kun eivät ole saaneet kielittyä sähköpostitse rekisteröimättömyydestäsi tulliin.


    • Pietarin yöpyjä

      Lähettelin Pietariin viikon aikana kuudelletoista! eri välittäjälle kyselyn,onko 9.6-11.6 vapaata "flattia".Ensin kolmelle yksityisasunnon omistajalle suoraan,(oli numerot muistissa)ei vapaata.Välittäjistä ensin IntrobyIrinalle,ei vapaata.Sitten viidestätoista välittäjästä kuusi ei vastannut olenkaan e-mailiin,seitsemän vastasi,ei vapaata.

      Kaksi vastasi sitten eilen,että löytyi vapaa asunto.Koska kiire meinas tulla,varasin www.polina.pl.ru kautta kämpän Italianskaya kadulta,liki sitä Maneesi aukiota.Hintaa tuli 110e per yö,mutta-so what.Tosin,kesäaikanahan on yleensä korotetut hinnat,oli kyseessä hotelli tai apartmentos.

      Lopuksi,hieman ohi aiheen,niin lauantaina astutaan Sibeliuksen kyytin.Pietarin päässä asemalla odottaa pimu,joka omaa tyylin-pitkät mustat hiukset ja pitkät jalat.Ja väliin(museo kierrosten ohessa),tässä parinkymmenen vuoden aikana on meikäläinen katsellut? naapurimaan pimujen pukeutumista,varsinkin kesäaikana,voisin vaikka lyödä ruplan vedon-että on hame päällä,mallia"jupka".Saas nähdä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe