Äsken loppunut dokumentti kertoi lasten kauneusleikkauksista. Tämä rasvaimun saaneen tytön tarina hirvitti minua: Onkohan hän ollu tajuissaan imun aikana? Loppu kuulumisia ei häneltä saatu myöskään: Olikohan hänelle sattunut jotain?
Lasten kauneusleikkaukset
4
754
Vastaukset
- tuomari tuomitsee
Se on tunnetusti riskialtis toimenpide, ihmisiä on kuollut rasvaimuun. Pitää ihmetellä millainen lääkäri tekee alaikäiselle tuollaisen toimenpiteen.
- seuraavaksi
sukupuolenvaihdosleikkaus lapsille.Mihin tämä maailma on menossa?
- ihmetyttää...
seuraavaksi kirjoitti:
sukupuolenvaihdosleikkaus lapsille.Mihin tämä maailma on menossa?
tuossa kun pelasin Sims peliä 8 vuotiaan veljenpoikani kanssa ja siinä sai muotoilla hahmonsa sellaiseksi kuin itse halusi.
Hän valitsi sen anorektisen laihan johon ehdotin pykälän pulskempaa, mutta sekin olisi ollut vasta hädintuskin normaalipainoinen, niin ei suostunut.
Ehdotin että voisi erottua joukosta ja laittaa lihavan näköiseksi ja siihen hän huusi että "hyi hitto kuka tuolta haluaisi näyttää."
Siitäkin huolimatta, että minä siinä vieressä näytin juuri siltä;)
Mutta siinä sen taas huomasi, miten lapset jo alusta saakka aivopestään. - fioonas
ihmetyttää... kirjoitti:
tuossa kun pelasin Sims peliä 8 vuotiaan veljenpoikani kanssa ja siinä sai muotoilla hahmonsa sellaiseksi kuin itse halusi.
Hän valitsi sen anorektisen laihan johon ehdotin pykälän pulskempaa, mutta sekin olisi ollut vasta hädintuskin normaalipainoinen, niin ei suostunut.
Ehdotin että voisi erottua joukosta ja laittaa lihavan näköiseksi ja siihen hän huusi että "hyi hitto kuka tuolta haluaisi näyttää."
Siitäkin huolimatta, että minä siinä vieressä näytin juuri siltä;)
Mutta siinä sen taas huomasi, miten lapset jo alusta saakka aivopestään.Voe voe..
Tämmöinen asiako nyt on niin tärkeää?'
Se pienempi hahmo The Simsissä ei ole mikään anorektisen laiha. Oletko kateellinen kun itse olet läskiläjä? Ahaahahahahah...:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745