Äsken loppunut dokumentti kertoi lasten kauneusleikkauksista. Tämä rasvaimun saaneen tytön tarina hirvitti minua: Onkohan hän ollu tajuissaan imun aikana? Loppu kuulumisia ei häneltä saatu myöskään: Olikohan hänelle sattunut jotain?
Lasten kauneusleikkaukset
4
785
Vastaukset
- tuomari tuomitsee
Se on tunnetusti riskialtis toimenpide, ihmisiä on kuollut rasvaimuun. Pitää ihmetellä millainen lääkäri tekee alaikäiselle tuollaisen toimenpiteen.
- seuraavaksi
sukupuolenvaihdosleikkaus lapsille.Mihin tämä maailma on menossa?
- ihmetyttää...
seuraavaksi kirjoitti:
sukupuolenvaihdosleikkaus lapsille.Mihin tämä maailma on menossa?
tuossa kun pelasin Sims peliä 8 vuotiaan veljenpoikani kanssa ja siinä sai muotoilla hahmonsa sellaiseksi kuin itse halusi.
Hän valitsi sen anorektisen laihan johon ehdotin pykälän pulskempaa, mutta sekin olisi ollut vasta hädintuskin normaalipainoinen, niin ei suostunut.
Ehdotin että voisi erottua joukosta ja laittaa lihavan näköiseksi ja siihen hän huusi että "hyi hitto kuka tuolta haluaisi näyttää."
Siitäkin huolimatta, että minä siinä vieressä näytin juuri siltä;)
Mutta siinä sen taas huomasi, miten lapset jo alusta saakka aivopestään. - fioonas
ihmetyttää... kirjoitti:
tuossa kun pelasin Sims peliä 8 vuotiaan veljenpoikani kanssa ja siinä sai muotoilla hahmonsa sellaiseksi kuin itse halusi.
Hän valitsi sen anorektisen laihan johon ehdotin pykälän pulskempaa, mutta sekin olisi ollut vasta hädintuskin normaalipainoinen, niin ei suostunut.
Ehdotin että voisi erottua joukosta ja laittaa lihavan näköiseksi ja siihen hän huusi että "hyi hitto kuka tuolta haluaisi näyttää."
Siitäkin huolimatta, että minä siinä vieressä näytin juuri siltä;)
Mutta siinä sen taas huomasi, miten lapset jo alusta saakka aivopestään.Voe voe..
Tämmöinen asiako nyt on niin tärkeää?'
Se pienempi hahmo The Simsissä ei ole mikään anorektisen laiha. Oletko kateellinen kun itse olet läskiläjä? Ahaahahahahah...:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel354015Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1382555Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v912141Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen221674Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781656Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma641405Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276101404Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791321- 681307
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741276