O>O>O>O>O>O>O>O>O>O>O>O
o
MENE
12
498
Vastaukset
- nuksguaw
Tuli mieleen rakkaus ilman tunteita,veret seisauttava kylmyys.Jättää lukian arvailun varaan mitä on tapahtunut:)
- *MURUKULTA*
Taulu, joka antaa mahdollisuuden
'maalata' se uudelleen, on
nautittava ja innostava minusta
Antaa mielikuvitukselle vapaus
tehdä omanlaisensa ja lähtiessä
todeta ; 'olipas se ! '
Iloista päivää sinulle, nuks ! :D
- Cornucopia
Minä menen ja poistun taka-alalle, goodbye:/
- *MURUKULTA*
Siiiinähän et mene minnekkään!! :))))
*roikottaa niskasta takaisin*
No niin,,,kahvia ja pullaa?... :þ
- TöllinLiisa
Takatalvi,niinkö?
Kärsivällisyys kasvaa,
vain odotuksessa.
Hymyy,laitan pikkasen sulattaan.
Lämmin pilvi aivan kohta sataaa.
Keväistä mieltä aamuaskeliis.Liisa- *MURUKULTA*
Aikas hyvin keksitty!
Takatalvi - kevään riesa.
Tuota kärsivällisyyden-hyvettä minä en ole koskaan
kantanut,
mutta koko ajan opettelen,
senkään suhteen en osaa antaa periksi! :D
Hieno ilma ja puhalla sinä se pilvi venättälle,
hus pois sinne!
Iloa pvää Liisa ! :)
Vahvistaa alkamaan uuden sivun.
Ihanaa maanantaita.
Alkavaa kesää Murukulta.- *MURUKULTA*
että nyt on kesä!
On aika hankkia pussitolkulla siemeniä,
kylvää kukkia ja laittaa syreenin oksille
kristalleja ja punaisia ruusuja!
Mitä muuta....?...
Kaikkea uutta!....
*mites sammakon sais pysyyn oksalla*... :D
Aurinkoo Marqitta, pvääsi palijon ! :þ
- vakava
Olen mennyt mutta
lupaan tulla takaisin
Ole varmasiitä
Valoisaa viikkoa sinne
kevään kehtoon toivoo EC- *MURUKULTA*
Ilta laskeutuu -
Sytytän lyhtyni
valon luo se lämpimän
Et lausunut kylmiä sanoja
et hylännyt lintua
Nyt sinulle lamppuni palaa
odottaa jaksan -
Vaan en enään salaa
Tiedän sinä palaat :þ
Iloa viikkoosi myös, hymyntuoja vakava ! :D
ps. Ukkonen jyrisee ja salamoi,
vettä niskaan..voivoivoi! :/
- Erik von
Erittäin intrenssi runo.Kysyisin että ketähän kutaletta olet pois ajamassa?Jos se on höpö höpö mies niin anna mennä vaan...Onhan niitä herrasmiehijäkin...Sivumennen sanoen itse olen kaikinpuolin korrekti ja rahaakin on....
- *MURUKULTA*
Auvoista ehtoota, Erik von !
Hieno mieshän Erik on, sehän on jo tullut selväksi,,
On, on !
Ja henkselitkin löytyy, kun pauke kuuluu tänne asti...
Ja nämä höpöhöpö-miehet toimitetaan kylän vanhustentaloon
kuukauden leikkikaveriksi,, selvä se!
Mutta minulla kävi sellainen välitön oivaltaminen
ilman päättelyä tai kokemusta siis vaistonvarainen
tajuaminen,,,,että ittiäkö se Erik,,,kauppaa...
Antoko se Martta kenkää..?.. Nii en minä utelias halua olla,,
Ei muuten, mutta pojat puhu ja tuli mieleen
tarkistaa asia, ko tuollai..köhm..
Asianahan se on pöyristyttävä!! Ja täysin käsittämätön,,,, :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
