MENE

O>O>O>O>O>O>O>O>O>O>O>O
o

12

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuksguaw

      Tuli mieleen rakkaus ilman tunteita,veret seisauttava kylmyys.Jättää lukian arvailun varaan mitä on tapahtunut:)

      • *MURUKULTA*

        Taulu, joka antaa mahdollisuuden
        'maalata' se uudelleen, on
        nautittava ja innostava minusta
        Antaa mielikuvitukselle vapaus
        tehdä omanlaisensa ja lähtiessä
        todeta ; 'olipas se ! '

        Iloista päivää sinulle, nuks ! :D


    • Cornucopia

      Minä menen ja poistun taka-alalle, goodbye:/

      • *MURUKULTA*

        Siiiinähän et mene minnekkään!! :))))
        *roikottaa niskasta takaisin*
        No niin,,,kahvia ja pullaa?... :þ


    • TöllinLiisa

      Takatalvi,niinkö?

      Kärsivällisyys kasvaa,
      vain odotuksessa.

      Hymyy,laitan pikkasen sulattaan.
      Lämmin pilvi aivan kohta sataaa.

      Keväistä mieltä aamuaskeliis.Liisa

      • *MURUKULTA*

        Aikas hyvin keksitty!
        Takatalvi - kevään riesa.
        Tuota kärsivällisyyden-hyvettä minä en ole koskaan
        kantanut,
        mutta koko ajan opettelen,
        senkään suhteen en osaa antaa periksi! :D

        Hieno ilma ja puhalla sinä se pilvi venättälle,
        hus pois sinne!

        Iloa pvää Liisa ! :)


    • Vahvistaa alkamaan uuden sivun.
      Ihanaa maanantaita.
      Alkavaa kesää Murukulta.

      • *MURUKULTA*

        että nyt on kesä!

        On aika hankkia pussitolkulla siemeniä,
        kylvää kukkia ja laittaa syreenin oksille
        kristalleja ja punaisia ruusuja!
        Mitä muuta....?...

        Kaikkea uutta!....
        *mites sammakon sais pysyyn oksalla*... :D

        Aurinkoo Marqitta, pvääsi palijon ! :þ


    • vakava

      Olen mennyt mutta
      lupaan tulla takaisin
      Ole varmasiitä

      Valoisaa viikkoa sinne
      kevään kehtoon toivoo EC

      • *MURUKULTA*

        Ilta laskeutuu -
        Sytytän lyhtyni
        valon luo se lämpimän

        Et lausunut kylmiä sanoja
        et hylännyt lintua

        Nyt sinulle lamppuni palaa
        odottaa jaksan -
        Vaan en enään salaa

        Tiedän sinä palaat :þ


        Iloa viikkoosi myös, hymyntuoja vakava ! :D


        ps. Ukkonen jyrisee ja salamoi,
        vettä niskaan..voivoivoi! :/


    • Erik von

      Erittäin intrenssi runo.Kysyisin että ketähän kutaletta olet pois ajamassa?Jos se on höpö höpö mies niin anna mennä vaan...Onhan niitä herrasmiehijäkin...Sivumennen sanoen itse olen kaikinpuolin korrekti ja rahaakin on....

      • *MURUKULTA*

        Auvoista ehtoota, Erik von !

        Hieno mieshän Erik on, sehän on jo tullut selväksi,,
        On, on !
        Ja henkselitkin löytyy, kun pauke kuuluu tänne asti...
        Ja nämä höpöhöpö-miehet toimitetaan kylän vanhustentaloon
        kuukauden leikkikaveriksi,, selvä se!

        Mutta minulla kävi sellainen välitön oivaltaminen
        ilman päättelyä tai kokemusta siis vaistonvarainen
        tajuaminen,,,,että ittiäkö se Erik,,,kauppaa...
        Antoko se Martta kenkää..?.. Nii en minä utelias halua olla,,
        Ei muuten, mutta pojat puhu ja tuli mieleen
        tarkistaa asia, ko tuollai..köhm..

        Asianahan se on pöyristyttävä!! Ja täysin käsittämätön,,,, :O


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe