Leskirouvaa pelastamassa

autoileva nuorimies

Kauniina kesäiltana ajelin kaupungilla ja meinasin juuri lähteä kotiin, kun mitään ei tapahtunut. Liikenne oli hiljaista, vain muutama auto liikkui silloin tällöin. Jotenkin huomioni kiinnittyi jalkakäytävällä reippaasti kävelevän naisen. Yhtäkkiä jalkansa osui johonkin ja hän kaatui. Tulin juuri kohdalleen, pysäytin auton, nousin ulos ja juoksin naisen luo.

Sattuiko pahasti, kysyin?

Ei pahemmin. Taisi vaan nilkka vähän venähtää, nainen vastasi tuskainen ilme kasvoillaan.

Onko vielä pitkä matka, kysyin?

Nyt ehdin jo kiinnittää tarkempaa huomiota naiseen. Hän oli ehkä kuusikymppinen, mutta kauniisti kypsynyt. Hän oli nuorena varmaan ollut missiainesta. Ehkä missiksi liian pieni, mutta sirous oli hänelle eduksi. Jotenkin tulee aina automaattisesti bongattua vasemmassa nimettömässä kiiltävä sormus.

Kyllä tässä vielä pari kilometriä on, hän vastasi nyt jo hieman rennommin.

Voin kyllä viedä teidät jos sopii. Mulla ei ole mitään kiirettä, ehdotin.

Se on kyllä aivan liikaa, rouva vastasi.

Eikä mitään, nyt tulette kyytiin ja minä vien teidät kotiin, ilmoitin ritarillisesti.

Autoin hänet pystyyn ja talutin nilkuttavan naisen autoon. Kysyin osoitteen ja lähdin ajamaan. Rouva kiitteli kovasti ja manaili kömpelyyttään. Talo oli kerrostalo, jonka parkkipaikalle pysäytin. Nousin autosta, autoin naisen ulos ja lukitsin ovet. Tartuin rouvan kainalosta ja lähdin taluttamaan häntä ovelle. Selvisi että hän asuu ylimmässä kerroksessa, mutta onneksi hissit on keksitty. Ylhäällä kysyin vielä onko hänellä apua kotonaan. Hän sanoi asuvansa yksin, kun mies oli kuollut pari vuotta aiemmin. Jalkansa tuntui nyt olevan kipeämpi, kun se oli ollut paikallaan autossa.

Nainen sai kaivettua avaimen taskustaan ja oven auki. Tuin häntä edelleen ja tunsin kuinka rouva ei pannut pahakseen vaikka toinen rintansa painui minua vasten samalla kun kannattelin häntä kainalon alta. Käänsin hänet istumaan eteisen penkille, jolloin puolivahingossa tartuin suoraan tissiin. Hän vilkaisi minua, mutta kun otteeni irtosi saman tien, hän ehkä kuvitteli kyseessä olleen vahingon. Aika napakka, ehdin rekisteröidä. Autoin tossut jaloistaan. Nyrjähtänyt nilkka oli arka ja nainen voihkaisi riisuessani kengän.

Tähän tarvittaisiin side, totesin.

Kylpyhuoneen lääkekaapista löytyy, mutta täytyy pestä se jalka ensin, nainen vastasi.

Autan sinut pesulle, sanoin.

Nostin naisen jaloilleen ja hän horjahti ehkä tahallaan minua vasten. Pehmeät tissit painuivat taas vasten kylkeäni. Vaikka hän ei viipynyt minua vasten kuin sekunnin, niin siltikin tiesin että hän teki sen tahallaan. Talutin hänet kylpyhuoneeseen.

Otatko verkkarit pois, kysyin aivan viatonta teeskennellen?

Joo, jos voisit vähän auttaa, nainen vastasi nyt jo selvästi mukana pelissä.

Työnsin housut alas jolloin alta paljastuivat valkeat pikkuhousut. Ne olivat hyvin tyköistuvat eikä jättäneet paljon arvailuille sijaa, vaikka eivät mitkään stringit olleetkaan. Muutama karva pilkotti puntin suusta. Reidet ja sääret olivat hyvin säilyneet. Ilmeisesti reippaat iltalenkit kuuluivat säännöllisesti naisen ohjelmaan. Kumarruin eteensä ja autoin verkkarit pois. Olin muutaman sentin päässä alavatsastaan. Vedin syvään henkeä ja haistoin naisen tuoksun. Rouva laskeutui istumaan WC-pytylle ja sain housut kokonaan pois. Samalla riisuin sukat. Autoin hänet suihkun puolelle ja kumarruin pesemään jalkansa.

Kylläpä on hyvä palvelu, rouva kiitteli.

Sain jalat pestyä ja rouva heitti pyyhkeen seinältä kuivausputkelta. Hän heitti sen minua kohti napakasti ja tuntui että tässä on hieman leikin makua. Katsoin silmiinsä ja hymyilin hyväksyvästi. Lääkekaapista löytyi side, jonka sidoin asiantuntevasti tukemaan nilkkaa.

Juothan kahvit, nainen kysyi sitoessani nilkkaa?

Kyllähän minä aina kupin maltan ottaa kun ei mitään menoakaan ole, vastasin ja vilkaisin silmiinsä.

Silmät olivat syvän ruskeat ja hymyilivät kauniisti. Pienet rypyt silmäkulmissa kertoivat naisen iästä, mutta vain korostivat kypsän naisen aistillisuutta.

Käytkö laittamassa kahvin valumaan, niin minä pissaan vielä. nainen naurahti.

No niin me tehdään, vastasin.

Jäin asettamaan pyyhettä takaisin putkelle. Sillä aikaa nainen nosti kannen auki. Kun käännyin lähteäkseni ulos, hän työnsi pikkupöksynsä puoleen reiteen. Luonnollisesti, aivan kuin minua ei olisi olemassakaan. Hän istui alas ja vilkaisi puoleeni. Hymy kasvoillaan leveni nähdessään katseeni joka oli jäänyt kiinni tuuheaan tupsuunsa.

No menehän nyt sinne kahvin keittoon, hän naurahti täysin tietoisena, kuinka oli järkyttänyt mielenrauhaani.

Kahvi porisi keittimessä ja raolleen jääneestä ovesta kuulin rouvan käyttävän bidee-suihkua. Mitähän tästä vielä seuraa, mietin kaluni seistessä jo täydessä erektiossa. Käänsin sen puntista pystyyn housuissani. Pullotus oli komea, mutta oloni oli helpompi. Rouva nilkutti keittiöön ja tartuin taas häneen tukeakseni. Harmitti hieman kun hän oli vetänyt verkkarit takaisin jalkaansa. Verkkarien takin hän kuitenkin oli riisunut ja valkea t-paita korosti kauniisti rintoja. Käsivarret olivat pienten pisamien peittämät, mutta kiinteät. Tuin häntä taas rinnasta eikä se häntä tuntunut ollenkaan haittaavan, vaikka minä vuorostani viivyttelinkin taas sen ratkaisevan sekunnin. Hyvin tukevat urheiluliivit tuntuivat paidan alla.

Minä olen Tuula, nainen teki sinunkauppoja.

Hauska tutustua. Minä olen Mikko, vastasin.

Otatko Mikko kupit tuolta kaapista ja pullaakin löytyy leipälaatikosta, Tuula esitti.

Kahvikeskustelu meni siinä sää, kesäohjelma sektorilla. Selvisi että, Tuulan mies oli kuollut pari vuotta aiemmin. Lapseton liitto oli ollut onnellinen, mutta miehen ikävää olin jutuistaan havaitsevinani. Kun oli selvitetty että minäkin ajelen nykyään yksikseni, olimme tasoissa. Kahvien jälkeen Tuula esitti siirtymistä sohvalle istumaan mukavammin. Työnsin käteni kainalonsa alle ja tartuin häntä nyt suoraan tissistä. Naisen kasvot punehtuivat meidän molempien pikkuhiljaa uskoessa että tässä ei ole enää kuin yksi suunta mihin ilta tulee kääntymään.

Voin vielä vähän hieroa jalkaasi jos se helpottaisi, ehdotin.

Hän nosti jalkansa syliini mitään sanomatta. Avasin vetoketjun verkkarin puntista ja työnsin käteni verkkarin sisään. Tein muutaman varovaisen hierontaliikkeen nilkalla, mutta pian siirryin hyväilemään säärtään ylempää. Vilkaisin kasvojaan. Silmät olivat kiinni ja pää kallistuneena vasten sohvan selkänojaa. Hivutin kättä ylemmäs. Polvi oli siro ja hipaisin sen taivepuolta. Nainen ei sanonut mitään. Hengityksensä syveni ja kasvot punehtuivat. Siirsin kättäni ylemmäs. Verkkarin puntti pakotti käteni tiukasti vasten reiden sisäpintaa. Tuula ei edelleenkään sanonut mitään vaikka tunsi kuinka sormenpääni hyväilivät jo pikkuhousujen pintaa. Jalat raottuivat vähän. Hän naamioi sen asennon parantamiseksi ja laskeutui hieman alemmas. Vedin käteni pois ja jatkoin nilkan hieromista. Nyt Tuula katsoi totisena syvälle silmiini.

Hieronko vielä hartioitasi ja niskaa, kysyin?

Se olisi ihanaa, jos vain viitsit, Tuula vastasi.

Äänensä oli laskenut matalammaksi ja hiljaisemmaksi. Jos joskus on puhuttu naisen äänen aistillisuudesta, niin juuri sellainen tämä oli. Siitä kuuli läpi että miehen kosketus oli tervetullut ja kaivattu. Siirryin seisomaan sohvan taakse ja tartuin harteisiin. Ujutin kädet paidan alle, mutta sen alla tuli ahdasta.

Otetaan paita pois, ehdotin.

Tuula tarttui mitään sanomatta paidan helmaan ja nosti sitä ylös. Tartuin paitaan ja naisen nostaessa kätensä ylös, vedin sen saman tien pois.

Mennään tuonne makuuhuoneeseen, niin voit hieroa minua sängyllä, Tuula sanoi hiljaa.

Autoin hänet ylös ja otin hänet kainalooni. Tartuin pelkän ohuen urheiluliivin verhoamaan tissiin puristaen napakasti. Nainen kinkkasi makuuhuoneeseen päin. Perille päästyämme tartuin housuihinsa ja työnsin niitä alas. Tuula ei vastustellut vaan istui sängyn reunalle ja nosti jalkojaan. Vedin housut pois ja nainen laskeutui mahalleen sängylle. Kauniin pyöreä takapuoli valkeissa pikkupöksyissä kuin odotti hyväilyjä. Työnsin nopeasti omat farkkuni pois ja nousin hajareisin istumaan pehmeän takapuolen päälle. Paljaat reitemme painuivat toisiaan vasten. Hyväilin käsilläni yläselkää ja hartioita. Heitin t-paitani pois ja avasin liivien hakaset.

Laskeuduin vasten paljasta selkää. Suutelin varoen niskaa. Tuula värähti. Lämpimät ihomme nauttivat toistensa kosketuksesta. Nousin hieman ja käänsin naisen selälleen. Painoin huuleni hellästi vasten huuliaan. Tunsin hengityksensä kiihtyneen, mutta vastaus suudelmaan oli varovainen. Nostin liivin pois tisseiltä. Pienet kiinteät rinnat olivat kauniisti päivettyneet. Ilmeisesti ylimmän kerroksen parvekkeella pystyi ottamaan aurinkoa rajattomasti kenenkään näkemättä. Puristin rinnan käteeni. Napakka, selvästi kiihottuneen naisen nänni painui vasten kämmentäni. Toisen nännin imaisin suuhuni ja purin varoen. Tuula hengitti kiivaasti eikä estänyt kun riisuin nyt enää käsivarsilla olleet liivit.

Käteni lähti seikkailuun alavatsalle. Reitti kulki pikkupöksyjen kumilangan ali ja kohti kohdetta. Naisen jalat avautuivat hieman päästäen minut etenemään. Karkea karva peitti kummun jonka yli suunnistin eksymättä lähteelle. Levitin kuumia huulia matkalla alaspäin. Tunsin kovan nipukan sormeni alla ja pysähdyin tutkimaan sitä. Nainen värähteli kun pyöritin sormeani yli klitoriksen. Nousin polvilleni ja tartuin housuihin. Riisuin ne reippain ottein ja nainen auttoi minua nostaen takapuoltaan sängystä. Levitin jalat ja painoin kasvoni vasten pillua. Imin klitorista ja upotin yhden sormeni sisäänsä. Tuulan vittu oli lämmin ja hieman jo kostunut. Laskin suustani liukastetta parille sormilleni ja työnsin ne naiseen. Hän voihki runkatessani pillua ja samalla imiessäni pientä klitorista.

Tule jo, Tuula pyysi huohottaen.

Riisuin nopeasti alushousuni ja kumarruin vielä jalkojen väliin. Levitin häpyhuulet ja valutin suullisen liukastetta aukkoon. Ohjasin rajussa erektiossa jököttävän kyrpäni naisen alapäähän. Työnnyin hitaasti ja varoen koko varteni mitalta naiseen pohjaan asti. Hän voihkaisi kyrvän osuessa kohdunsuuhun. Odotin hetken aikaa paikallani. Pyöritin hiljaa alavatsaani vasten naisen kumpua. Terska kävi läpi pillun pohjaa ja pyöri ympäri kohdunsuuta.

Varovasti, sinä olet niin iso, Tuula kuiskasi.

Aloitin työnnöt hitaasti. Tiukka, aikuisen naisen vittu imi kerta toisen jälkeen kaluni sisäänsä. Kun vedin ulos tunsin kuinka huulet yrittivät takertua terskan reunaan, aivan kuin estääkseen sitä karkaamasta. Tuulan kiima kasvoi nopeasti enkä minä jäänyt jälkeen. Tunsin pillun turpoavan ja puristavan entistä tiukemmin. Uskomattoman tiukka pillu tällä kuusikymppisellä naisella. Junttasin entistä kovempaa. Tartuin naiseen molemmin käsin ja puristin häntä tiukemmin. Hartioistaan kiinni pitäen runkkasin kyrpää rajusti pienellä naisella, aivan kuin hän olisi ollut seksilelu. Jalkansa kietoutuivat ympärilleni ja vetivät kalua mahdollisimman syvälle sisään. Samalla kätensä puristuivat ympärilleni ja tunsin kynsien painuvan selkääni.

Nyt minä tulen, voihkaisin Tuulan korvaan kun spermani ryöpsähti liikkeelle.

Anna tulla vaan, sai nainen voihkittua oman orgasminsa pyörteessä.

Junttasin vielä rajusti spermaruiskahdusten tahdissa pari kolme kertaa. Pillu täyttyi spermastani purkaessani pitkän puutteen kerryttämää lastia naiseen. Painauduin vasten kiinteitä rintoja. Tuulan käsi hyväili niskaani. Orgasminväristykset laantuivat hiljalleen elimiemme sykkiessä vastakkain.

Olihan ihana pano, kuiskasin naisen korvaan.

Niin oli. En ole saanut miestä moneen vuoteen. Mieheni ei enää parina viimeisenä vuotena pystynyt yhdyntään. Kyllä hän minua hyväili ja välillä vähän suukottikin pimppaa, mutta naimaan hän ei enää pystynyt. Vieraissakaan en ole käynyt ennen tätä, Tuula tilitti.

Ja on sulla reilusti isompi vehjekin, hän jatkoi.

Aivan ihanaa laueta paljaalla sisään, kiittelin.

Saanhan tulla joskus toistekin käymään luonasi, kysyin varmistellen jatkossa varmaa pillua?

No katsotaan sitä sitten myöhemmin, nainen vastasi ujostellen.

Missä vaiheessa ajattelit että tuon miehen kanssa voisin rakastella, kysyin?

No silloin kun istuin autossasi ja suurin kipu nilkassa vähän hellitti. Katsoin sinua ajaessasi ja jotenkin toit mieleen mieheni nuorena, Tuula vastasi.

Olitko silloin jo varma että kohta nussitaan, jatkoin utelemista.

No enhän minä siitä varma ollut kuin vasta kun vilautin tupsua tuolla vessassa ja sinä jäit sitä tuijottamaan, hän naurahti. Ja sitten kun tulin keittiöön, niin näin komean kummun housuissasi.

Teit sen tahallasi, sanoin.

No tietenkin. Täytyihän minun saada varmuus että miten sinä suhtautuisit, Tuula nauroi. Enhän minä voinut suoraankaan kysyä että voisitko rakastella minua.

Ota nuo mun pöksyt ja laita pepun alle ettei päiväpeite sotkeudu, nainen huolestui.

Ujutin housut allemme. Enkä yhtään liian aikaisin. Kaluni lipsahti ulos pehmeäksi naidusta pillusta ja viikon spermalastini valui perässä.

Nyt lähdetään pesulle, sanoin.

Nainen painoi pöksyjään vasten pilluaan ja minä taas otin hänet kainalooni ja tissistä kiinni pitäen talutin vessaan. Pesimme molemmat alapäämme. Nainen istui pytyllä ja minä seisoin lavuaarin edessä. Kaluni esitti jo toipumisen merkkejä ja käännyin Tuulan eteen.

Runkkaa, käskin.

Hän ujosteli tarttua kaluuni, mutta kun nostin käteensä kyrvälle, kietoutuivat sormet varoen sen ympärille.

Ota kunnolla kiinni, jatkoin.

Puristus parani ja työntelin muutaman kerran Tuulan käteen. Terska tuli näkyviin peukalon ja etusormen välistä. Painuin lähemmäs kasvojaan. Työntelin kohti naisen suuta. Hän vetäytyi kauemmas.

Suukota nyt vähän sitä. Se on ihan puhdas, maanittelin.

Varoen naisen huulet hipaisivat terskan päätä. Tuula käänsi kaluni vasten poskeaan. Vedin taaksepäin ja tartuin kyrvästä pitelevään käteen. Ohjasin terskan huulille ja painoin. Nyt suu jo hieman suukotti silkinpehmeää terskan päätä.

Ota suuhun, huohotin kiimassa.

Arastellen naisen suu avautui ja pääsin pehmeiden huulien väliin. Lämmin kosteus ympäröi kaluni pään. Hitaasti pääsin työntymään syvemmälle. Nyt tuntui jo kielikin terskan alla. Se kutitti juuri oikeasta paikasta. Toinen kätensä nousi kiveksien alle. Hellällä otteella hän puristi ne varoen kämmeneensä. Toinen käsi siirtyi runkkaamaan kalun juurta. Nyt pääsin uppoamaan vielä syvemmälle suuhun. Hän aloitti tiukan pumppauksen päällään. Tämä kypsä nainen oli kyllä kokenut tälläkin saralla, kun vaan pääsi estoistaan.

Sain elämäni suikin. Toinen käsi hyväili palleja ja sormet käväisivät välilihalla. Toinen runkkasi vartta pitkillä vedoilla ja suu imi terskaa kuin janoon kuolemaisillaan. En kestänyt kuin hetken vaikka edellisestä orgasmistani ei ollut kuin vajaa varttitunti.

Nyt tulee, parkaisin ja Tuula lopetti liikkeensä.

Terska pysyi kuitenkin tiukasti suussa, kun siemensyöksyni roiskui jo toisen kerran naisen sisään. Tuulan kieli pyöri ympäri terskaa ja painui lopulta tiukkana vasten reikää. Näin hänen nielaisevan ja sitten kääntävän päänsä sivuun. Tartuin leukaansa ja käänsin kasvot puoleeni. Painoin suuni vasten huuliaan ja suutelin pehmeästi. Työnsin kieleni suuhun, jossa sama kieli jonka päälle olin juuri laskenut spermani, painui nyt tiukasti vasten omaani.

Kiitos, olihan ihanaa, kiittelin.

Ole hyvä vaan. Jostain kumman syystä tuo tuntuu hyvältä, nainen sanoi ujostellen. Sinä tunnut niin mukavalta ja turvalliselta mieheltä että halusin tehdä tuon sinulle.

Saanhan tulla joku toinenkin kerta, kysyin?

No saathan sinä tulla. En minä halua etsiä satunnaisia miehiä, kun ne saattavat jäädä roikkumaan nurkkiin. Mutta kyllä sitä nainen tässäkin iässä vielä miehestä nauttii, Tuula tilitti.

Aivan mielelläni käyn auttamassa ja saahan siinä itsekin. Vielä kun saa laskea paljaalla sisään, niin sehän on aivan huippua, lupasin.

7

18272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      mulla on ihan samanlaisia kokemuksia. Tapasin laivalla aikanaan n. 60 vuotiaan "mummon", kuten hän itsensä esitteli. Laivan jälkeen etenimme hissukseen, mutta kun tutustuttiin tarkemmin, niin sit se oli menoa.

      Kuvitelkaa, suihinottoa, metallikorkkareilla runkkaamista, ja paljaalla naimista.... ja kaikki tää on turvallista, ja perään ei soitella. Tapaamiset sovitaan tietty molepia tyydyttävällä aikataululla/tavalla. Todetaan, että viime kesänä "satuimme" yhdessä budapestiin..... nam...

      Kyl aina nuorta saa, mut harvoin vanhaa ja hyvin pidettyä.

      • lähes mummo

        ..olisi ihanaa saada itsekkin tuollaista kohtelua...


    • Anonyymi

      Rakastuin kypsään naiseen Turussa. Ihana pillu ja miten se imee kulliani ...

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


    • Anonyymi

      Olihan ihana tarina.

    • Anonyymi

      Tälläistä lisää. Tätä jaksaa lukea.
      Hyvin ja puhtaasti kirjoitettu.

    • Anonyymi

      Sillälailla spede Buaahaa keksi lisää satuja Buaahaa

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe