Watford ei tipukaan

Spreadnmeass

West Ham on lähdössä alemmas?

4

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tore-Andre Flo

      Watford putoaa varmasti Englannin valioliigasta Championshippiin, valioliigan jumbojoukkueena.
      Kahdesta muusta putoajasta ei ole vielä varmuutta, Charlton, Wigan, West Ham ja Sheffield United taistelee vielä kiivaasti säilyttääkseen sarjapaikan.

      Itse toivon hammersille menestystä ja veikkaankin, että putoajat ovat Watfordin lisäksi Charlton ja Wigan. Mutta katsotaan, vielä on kierros pelaamatta (ja muutamalla seuralla kaksi ottelua vielä)

      • "Punakone"

        Wigania. Oli se hienoa viime kauden alussa, kun Wigan oli liigan kakkosena pitkään. Oikeasti oli silloin toivoa, että joku vihdoin (ei toki vielä sillä kaudella, jos Wiganista puhutaan) kiilaisi itsensä tuohon kärkinelikon väliin. Mutta ei. Varmasti olisi Wiganille ollut melkoinen piristysruiske, jos se olisi päässyt Europeleihin, mutta jäi harmillisesti pisteen päähän viimeisestä Uefa-cup paikasta.
        En toki haluaisi Sheffieldinkään tippuvan, mutta jonkun on pudottava.


      • Karalahti4ever
        "Punakone" kirjoitti:

        Wigania. Oli se hienoa viime kauden alussa, kun Wigan oli liigan kakkosena pitkään. Oikeasti oli silloin toivoa, että joku vihdoin (ei toki vielä sillä kaudella, jos Wiganista puhutaan) kiilaisi itsensä tuohon kärkinelikon väliin. Mutta ei. Varmasti olisi Wiganille ollut melkoinen piristysruiske, jos se olisi päässyt Europeleihin, mutta jäi harmillisesti pisteen päähän viimeisestä Uefa-cup paikasta.
        En toki haluaisi Sheffieldinkään tippuvan, mutta jonkun on pudottava.

        Tämmöinen tieto on jäänyt mieleen jostain 80-luvulta, jolloin Wigan viimeksi oli ylimmällä sarjatasolla.


      • tässä-
        "Punakone" kirjoitti:

        Wigania. Oli se hienoa viime kauden alussa, kun Wigan oli liigan kakkosena pitkään. Oikeasti oli silloin toivoa, että joku vihdoin (ei toki vielä sillä kaudella, jos Wiganista puhutaan) kiilaisi itsensä tuohon kärkinelikon väliin. Mutta ei. Varmasti olisi Wiganille ollut melkoinen piristysruiske, jos se olisi päässyt Europeleihin, mutta jäi harmillisesti pisteen päähän viimeisestä Uefa-cup paikasta.
        En toki haluaisi Sheffieldinkään tippuvan, mutta jonkun on pudottava.

        watford ja charlton saikin pudota..toivoisin kolmanneksi putoajaksi west hamia..
        wigan saisi säilyä..hyvä että fulham säilyy..
        joukkueet jotka vuodesta toiseen säilyy täpärästi valioliigassa ovat man city..middlesboro..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe