West Ham on lähdössä alemmas?
Watford ei tipukaan
4
398
Vastaukset
- Tore-Andre Flo
Watford putoaa varmasti Englannin valioliigasta Championshippiin, valioliigan jumbojoukkueena.
Kahdesta muusta putoajasta ei ole vielä varmuutta, Charlton, Wigan, West Ham ja Sheffield United taistelee vielä kiivaasti säilyttääkseen sarjapaikan.
Itse toivon hammersille menestystä ja veikkaankin, että putoajat ovat Watfordin lisäksi Charlton ja Wigan. Mutta katsotaan, vielä on kierros pelaamatta (ja muutamalla seuralla kaksi ottelua vielä)- "Punakone"
Wigania. Oli se hienoa viime kauden alussa, kun Wigan oli liigan kakkosena pitkään. Oikeasti oli silloin toivoa, että joku vihdoin (ei toki vielä sillä kaudella, jos Wiganista puhutaan) kiilaisi itsensä tuohon kärkinelikon väliin. Mutta ei. Varmasti olisi Wiganille ollut melkoinen piristysruiske, jos se olisi päässyt Europeleihin, mutta jäi harmillisesti pisteen päähän viimeisestä Uefa-cup paikasta.
En toki haluaisi Sheffieldinkään tippuvan, mutta jonkun on pudottava. - Karalahti4ever
"Punakone" kirjoitti:
Wigania. Oli se hienoa viime kauden alussa, kun Wigan oli liigan kakkosena pitkään. Oikeasti oli silloin toivoa, että joku vihdoin (ei toki vielä sillä kaudella, jos Wiganista puhutaan) kiilaisi itsensä tuohon kärkinelikon väliin. Mutta ei. Varmasti olisi Wiganille ollut melkoinen piristysruiske, jos se olisi päässyt Europeleihin, mutta jäi harmillisesti pisteen päähän viimeisestä Uefa-cup paikasta.
En toki haluaisi Sheffieldinkään tippuvan, mutta jonkun on pudottava.Tämmöinen tieto on jäänyt mieleen jostain 80-luvulta, jolloin Wigan viimeksi oli ylimmällä sarjatasolla.
- tässä-
"Punakone" kirjoitti:
Wigania. Oli se hienoa viime kauden alussa, kun Wigan oli liigan kakkosena pitkään. Oikeasti oli silloin toivoa, että joku vihdoin (ei toki vielä sillä kaudella, jos Wiganista puhutaan) kiilaisi itsensä tuohon kärkinelikon väliin. Mutta ei. Varmasti olisi Wiganille ollut melkoinen piristysruiske, jos se olisi päässyt Europeleihin, mutta jäi harmillisesti pisteen päähän viimeisestä Uefa-cup paikasta.
En toki haluaisi Sheffieldinkään tippuvan, mutta jonkun on pudottava.watford ja charlton saikin pudota..toivoisin kolmanneksi putoajaksi west hamia..
wigan saisi säilyä..hyvä että fulham säilyy..
joukkueet jotka vuodesta toiseen säilyy täpärästi valioliigassa ovat man city..middlesboro..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372