Jincheng Eupolo 125

Eupolo 125

Onkos Jincheng Eupolon omistajia paikalla ? Teknisten tietojen mukaan olisi vähän tehokkaampi kuin muut kiinalaiset kevariskotterit, jotka kokemuksen perusteella kulkevat n. 80-85 km/h, joten pääseekö Eupololla päälle satasta ? Painoa on enemmän kuin muilla kinkeillä joten mietityttää näkyykä lisäteho suoritukyvyssä laisinkaan. Entäs ajo-ominaisuudet ja luotettavuus, onko niistä kokemuksia ? Ostoa harkitsemassa, onhan tuo myös vähän kalliimpi kuin muut kiinalaiset.

12

4048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On taidettu vähän kopioida piaggioo.

      150Kg on aika paljon 8.6 kilowatille jos satasta meinaa päästä.
      Kun tuolla omalla on suurin käytännöllinen nopues n.110km/h 15Kw:lla painoo tosin on 30kg enemmän mutta tehojakin on tuplasti.
      Kyllähän tuo hyvissä olosuhteissa sen reilun satasen varmaan menee yks päälllä mutta aika limiitillä saa ajaa. Kaks päällä turha haaveilla

      • 4kalle6

        Pehmoselta tuntuu kulku 8,6 kW tehoiseksi.minulla on kyllä teho rekisteriotteessa merkitty 6 kW;ksi
        joka tuntuu lähimpänä oikealta.Kummallisia nuo maahantuojan painotuotteet kun kaikissa ilmoitetaan tuo teho 8,6 kW samoin kehutaan ole
        van polkaisukäynnistin mutta minulla on tuo 300 km ajettu tuolla tallissa enkä minä ole vielä löytänyt tätä"kick starttia".
        Kertokaahan onko joillakin muilla mokoma hukassa??


      • Jinc.heng
        4kalle6 kirjoitti:

        Pehmoselta tuntuu kulku 8,6 kW tehoiseksi.minulla on kyllä teho rekisteriotteessa merkitty 6 kW;ksi
        joka tuntuu lähimpänä oikealta.Kummallisia nuo maahantuojan painotuotteet kun kaikissa ilmoitetaan tuo teho 8,6 kW samoin kehutaan ole
        van polkaisukäynnistin mutta minulla on tuo 300 km ajettu tuolla tallissa enkä minä ole vielä löytänyt tätä"kick starttia".
        Kertokaahan onko joillakin muilla mokoma hukassa??

        Mulla on vanhempi malli 6kw uudemmassa tehoa ainkin 8kw


    • trickydick

      Eupololla kelasin loivaan alamäkeen 105 km/h mittarin mukaan. Tasasella pystyy matkavauhtina melko helposti pitämään 80.

      • eupoloa

        viritettyä helposti. saako yleensä kevareita viritellä.


    • Tonppa

      Saitteko muuten ostaessanne mukaan suomen kielistä manuaalia? Miäli nyt oikein tuosta englannin kielisestä ymmärrän, 2000 ja 4000 välillä ei ole muuta huoltoa kuin lähinnä moottoriöljyn lisäystä?

      • 4kalle6

        Kyllä kuule olen minäkin rukoillut sitä suomenkielistä manuaalia maahantuojalta, luvataan ja luvataan mutta eipä ole saatu kuulemma käännettyä. Näitä selityksiä sitä saa kuulla aina jos saat jonkun vastaamaan. Eikö se jonkun kuluttajasuojapykälän perusteella ole vähän niinkuin pakollinen se suomenkielinen. No eihän sitä tietenkään tästä osoitteesta saa mutta sainpahan tuon taas sanottua.Itse kun ostin nelisen vuotta sitten kiinalaisen Fude moposkootterin tuolta Myllymäen rautakaupasta Raahesta(taisipa olla ensimmäinen kiinalaisten maahantuoja)Siinä oli kaikki kirjaset käännettynä ja hyvä huolto-opas. Samana kesänä sain netistä varaosakuvaston hinnastoineen...että sillalailla


    • S Hessu

      Noilla kilovateilla ei kulje yli 100 km/h, näyttää että mootori on Kiinalainen GY6 niin vaikka mitä teet niin ei kulje, itse laitoin 160cc sylinterin niin saman kulkee kuin ennen, kiihtyy kyllä paremmin mutta kun kone kiertäää 7500 kierosta niin se menee noilla välityksillä sen 80-90 menee vaikka olis 1000 cc kone mikä kiertää 7500 niin kulkee 80-90 noilla välityksillä, eli joko kierokset 10000 niin jo kulkee mutta ei helppo saada kiertämään tai voimaa yli 14 KW ja harvempi välitys niin voi jopa 100 km/h mennä rikki, mutta se 160 cc sylinteri ei lisää niin paljoa voimaa että vois välityksiä harventaa, se vielä 150cc sylinteri mahtuu 125 cc mootorin runkoon siitä suurempi pitää olla mootorin ruonkossa oleva reikä mihin sylinteri menaa yli 62 mm, itese purin koko koneen ja suurensin reikää mutta jos laitaa 180 cc sylinterin on ostettava mootorin puoliskat missä on yli 62 mm reikä sylinterille ja rahaa palaa

      • Wroomer

        Irrota CDI-boksin johto, joka rajoittaa kierroksia, ja sitten ottaa mittarin mukaan 110 km/h.


      • S Hessu
        Wroomer kirjoitti:

        Irrota CDI-boksin johto, joka rajoittaa kierroksia, ja sitten ottaa mittarin mukaan 110 km/h.

        Ei 125 cc kuutiosissa GY6 moottreissa ole CDI-boksissa rajotinta.....olen itse saanut koneen kiertämään melkein 10000 E-18 mootoritiellä niin sanotun motellinmäessä Paimiossa...oli kova takatuuli ja se mäki on pitkä ja jyrkkä navikaattori näytti nopeudeksi 101 km/h


    • Ebolahaavelija69

      Miten on eupolot kestäny.. Onko 11tkm ajettu eupolo paska?

    • Anonyymi

      Vieläkö näitä on liikenteessä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe