Paras baari?

~ kärpänen ~

Mikä sun mielestä on paras baari Berliinissä? Kerro minkä niminen jos muistat, tai ainakin missä päin sijaitsee ja millainen paikka.

5

1418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adenauer

      No voi hyssykät, Berliinissä on noin 7000 baaria!
      Jos voisit vähän tarkentaa, mikä kaupunginosa, discotyylinen vai humppatirallaa paikka,50 -kymppisten paikka vai nuorisopaikka,olutpaikka jne.
      kivoja paikkoja on vaikka millä mitalla.

      • ~kärpänen~

        No tällaiselle kolmikymppiselle bilettäjälle kelpaa niin monen tyylinen.

        Mutta mun mielestä hyvässä paikassa saisi olla ehdottoamsti ainakin olutta ja drinksuja, mukava ilmapiiri, jotain syötävää, voi olla elävää musiikkia mutta ei tarvi olla mitään discojuttuja tai paritansseja, porukka on yli 20-vuotiasta ja paikka on auki aamutunneille.

        Aina ei kuitenkaan tarvita kaikkia näitä, paikka voi silti olla hyvä.


      • adenauer
        ~kärpänen~ kirjoitti:

        No tällaiselle kolmikymppiselle bilettäjälle kelpaa niin monen tyylinen.

        Mutta mun mielestä hyvässä paikassa saisi olla ehdottoamsti ainakin olutta ja drinksuja, mukava ilmapiiri, jotain syötävää, voi olla elävää musiikkia mutta ei tarvi olla mitään discojuttuja tai paritansseja, porukka on yli 20-vuotiasta ja paikka on auki aamutunneille.

        Aina ei kuitenkaan tarvita kaikkia näitä, paikka voi silti olla hyvä.

        ..on oikeasti vaikka millä mitalla, paras on vaan painua ovasta sisään ja jos ei nappaa niin ulos.
        Länsipuolen paikat tiiän aikahyvin kun itse sielläpäin aina oleilen.
        Oliverplatzin seutu on ihan kiva, täytyy vaan mennä pois Kudamilta...niin ja Savingyplatz sivukatuineen ja Pariserstrasse ja yleensäkin kaikki sivukujat.....kesällähän on Spreen rannat Mittessäkin oivia paikkoja,oikeita rantakapakoita.
        Musiikki juttuja on kans aika paljon,minäkään en tykkää jyskeestä ja melusta..lännessä on eläviä soittajia ti-su ainakin Europa-centerin Irish Pubissa,myös kesäisin. Prenzlauerbergissä on mieletön meno Kulturbrauerein kapakoissa, on musaa ja sinun ikäluokkaan sopivaa porukkaakin..on noita siis vaikka kuinka..ilmoittelen jos jotain uutta ilmenee...lähden huomenna kahdeksi viikoksi sinne.


      • Horst
        ~kärpänen~ kirjoitti:

        No tällaiselle kolmikymppiselle bilettäjälle kelpaa niin monen tyylinen.

        Mutta mun mielestä hyvässä paikassa saisi olla ehdottoamsti ainakin olutta ja drinksuja, mukava ilmapiiri, jotain syötävää, voi olla elävää musiikkia mutta ei tarvi olla mitään discojuttuja tai paritansseja, porukka on yli 20-vuotiasta ja paikka on auki aamutunneille.

        Aina ei kuitenkaan tarvita kaikkia näitä, paikka voi silti olla hyvä.

        Ostbahnhofin ympäristössä on juuri tuollaisia "älyllisempiä" paikkoja. Friedrichschain on paras baarikaupunginosa, sekä Spreen varrella että sisempänä on paljon kivoja baareja.


    • Hiekkaa taskussa

      Auki joka aamu kello kahdeksaan ... lähellä Alexanderplazia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      5213
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      246
      2133
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      415
      1950
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      58
      1401
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      92
      1327
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1083
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1049
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1013
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      992
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      74
      980
    Aihe