Micra 1.0 v.86 tarttis uudet suvikumit.
Rengasvalikoima alkaa käydä suppeaksi koossa 155/80R12. Laaturengasvalmistajat ovat lakanneet valmistamasta 12" vanteille. Ei viittis kuitenkaan vanhaan autoon alkaa enää vanteita ostaan.
http://www.rengas-online.com/Rengas.html löytyy 7 rengasmerkkiä, mutta ei mulle tuttuja merkkejä.
Mikä rengasmerkki olis hyvä?
Onko suomalaisia merkkejä?
hyvä 12" kesärengasmerkki?
155/80R12
4
638
Vastaukset
- 155/80R12
Onko ollut suomalaisia rengastestejä? (ei suomalaisia rengasmerkkejä)
- Optimo K715
Tuo on hyvä rengas testien perusteella.
Toyon, Kumhon, ja tuon toisen Hankookin uskaltaa ostaa myös. Noista muista en osaa sanoa. - Micrailija minäkin...
Optimo K715 kirjoitti:
Tuo on hyvä rengas testien perusteella.
Toyon, Kumhon, ja tuon toisen Hankookin uskaltaa ostaa myös. Noista muista en osaa sanoa.ostin huutonetistä pari kesää käytetyt, olivat uuden veroiset ja maksoin vanteineen 50 €. Sitäpaitsi kaverilta oli pöllitty juuri hankitut uudet pyörät alta :D
- 155/80R12
Kumho power star 758, hyvät tuntuvat olevan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764