Osaako teistä viisaista joku sanoa, missä on MacBook Pron *delete* näppäin? Ei sellasta oo? Hiirelläkö pitää right clickata aina tiedostot ja sit valita "pistä roskakoriin" ?
Kiitoksia viisauden jyvistä!
Delete-nappi MacBook Prossa?? =)
4
15861
Vastaukset
(Tekstissä) fn backspace = delete (eteen)
backspace = delete taakse
Tiedosto vi**uun eli roskakoriin = omena backspace
Paljon lisää eri aiheista: Finder > Ohjeet- Skarsnark
Pitipä tuokin vaikeaksi tehdä.
Eikö se olisi helpompaa pelkällä delete napilla? Skarsnark kirjoitti:
Pitipä tuokin vaikeaksi tehdä.
Eikö se olisi helpompaa pelkällä delete napilla?"se" varmaan. En kyllä ole kaivannut, kun se Windowsin deletointitapa (jos tiedostojen hävittämisestä puhutaan) tuo mukanaan sitten niin tukuttain Windows-ikävyyksiä että pidän tätä kokonaisuutena paljon helpompana. Samoin Windowsista Maciin siirtyjät eivät näy suuremmin kärsivän tästä juuri kukaan, kuten foorumeilta voi vapaasti lukea. Ne mukavat uudet asiat painavat monin verroin enemmän.
Mitä tarkoittaa tuokin-sanassa se -kin? Ja mikä on vertailukohta? Oletko itse asiassa viime aikoina oikeasti käyttänyt koko Macia?- Mika...
RepeRuutikallo kirjoitti:
"se" varmaan. En kyllä ole kaivannut, kun se Windowsin deletointitapa (jos tiedostojen hävittämisestä puhutaan) tuo mukanaan sitten niin tukuttain Windows-ikävyyksiä että pidän tätä kokonaisuutena paljon helpompana. Samoin Windowsista Maciin siirtyjät eivät näy suuremmin kärsivän tästä juuri kukaan, kuten foorumeilta voi vapaasti lukea. Ne mukavat uudet asiat painavat monin verroin enemmän.
Mitä tarkoittaa tuokin-sanassa se -kin? Ja mikä on vertailukohta? Oletko itse asiassa viime aikoina oikeasti käyttänyt koko Macia?... ei se välttämättä ole sama alkuperäinen kysyjä ja MrTrolli joka huomasi tilaisuuden työnnältää väliin kettuilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446