olen menossa koirani kanssa päänäyttelyyn jalasjärvelle. koirani osallistuu yli 24 uroksiin. emme mene vielä rohkeuskokeeseen.
miten tuomari tullee sijoittamaan?
onko niinku oulussa, ensin kaikki rohkeuskokeeseen osallistuneet, pompanneetkin?
pitäis liitolta saada tieto etukäteen, eikä kuten oulussa, kun ollaan jo paikalla.
päänäyttely mielessäin
9
929
Vastaukset
onko asia niin, mut luulen et rohkeuskokeeseen osallistuneet eka kehään sit jotka ei pysy kii ja sit ne jotka ei ees menny.mut sieltähä voi nousta vaikka voittoo ei se sitä estä.
- koirallasi
jo käyttötulos? Meinaan vaan et yli 24 kk vaaditaan tulos koiralle tai muuten ei voi saada arvosanaa V vaan SG on paras mahdollinen.
- varmaankin
soitta sinne Kurikan alaosastolle, jotka näyttelyn järjestävän, he varmaankin osaavat sanoa ainakin jotakin tuohon kysymykseen.
- sitten
täälläkin minkä vastauksen sait -alaosastolta tai liitosta tai mistä vaan !
- neuvoja kaipaava
sitten kirjoitti:
täälläkin minkä vastauksen sait -alaosastolta tai liitosta tai mistä vaan !
Mitenkäs kun koiramme on tunnistusmerkitty tatskalla ja se on aikas hailu. Pitää kyllä nähdä alkuperäinen numero, että osaa etsiä sen saman korvasta. Kuinka tarkkaa on tatuoinnin näkyvyyden kanssa? Voinko tehdä asian hyväksi jotain?
Tarkistaako tuomari hampaat vai näyttääkö koiran esittäjä ne tuomarille? Molempia tapoja on nähty. - pitää
neuvoja kaipaava kirjoitti:
Mitenkäs kun koiramme on tunnistusmerkitty tatskalla ja se on aikas hailu. Pitää kyllä nähdä alkuperäinen numero, että osaa etsiä sen saman korvasta. Kuinka tarkkaa on tatuoinnin näkyvyyden kanssa? Voinko tehdä asian hyväksi jotain?
Tarkistaako tuomari hampaat vai näyttääkö koiran esittäjä ne tuomarille? Molempia tapoja on nähty.olla luettavissa taikka koira voidaan poistaa kehästä. Itse laitattaisin koiralle sirun....
Hampaiden kattominen riippuu ihan tuomarista eli toiset kattoo ite ja toiset pyytää näyttämää,kyllä se tuomari sitten sanoo kumpaa käyttää. - tatska.
neuvoja kaipaava kirjoitti:
Tarkistaako tuomari hampaat vai näyttääkö koiran esittäjä ne tuomarille? Molempia tapoja on nähty.näkyy paremmin, kun sen kastelee ennen tarkastusta. Pyyhkäise jollain kostealla rätillä just ennen, niin on selvempi.
- neuvoista
tatska. kirjoitti:
näkyy paremmin, kun sen kastelee ennen tarkastusta. Pyyhkäise jollain kostealla rätillä just ennen, niin on selvempi.
Kokeillaan tatskan kastelua jo tänään.
- -----
Kyllä se tuomari sitten laittaa ne jonoon ja on aivan varma asia ettei tule sijoittumaan hyvin jos ei ole rohkeuskoetta alla.
Kyll se pitää olla kunnossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815