päänäyttely mielessäin

vienoja

olen menossa koirani kanssa päänäyttelyyn jalasjärvelle. koirani osallistuu yli 24 uroksiin. emme mene vielä rohkeuskokeeseen.
miten tuomari tullee sijoittamaan?
onko niinku oulussa, ensin kaikki rohkeuskokeeseen osallistuneet, pompanneetkin?
pitäis liitolta saada tieto etukäteen, eikä kuten oulussa, kun ollaan jo paikalla.

9

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko asia niin, mut luulen et rohkeuskokeeseen osallistuneet eka kehään sit jotka ei pysy kii ja sit ne jotka ei ees menny.mut sieltähä voi nousta vaikka voittoo ei se sitä estä.

    • koirallasi

      jo käyttötulos? Meinaan vaan et yli 24 kk vaaditaan tulos koiralle tai muuten ei voi saada arvosanaa V vaan SG on paras mahdollinen.

    • varmaankin

      soitta sinne Kurikan alaosastolle, jotka näyttelyn järjestävän, he varmaankin osaavat sanoa ainakin jotakin tuohon kysymykseen.

      • sitten

        täälläkin minkä vastauksen sait -alaosastolta tai liitosta tai mistä vaan !


      • neuvoja kaipaava
        sitten kirjoitti:

        täälläkin minkä vastauksen sait -alaosastolta tai liitosta tai mistä vaan !

        Mitenkäs kun koiramme on tunnistusmerkitty tatskalla ja se on aikas hailu. Pitää kyllä nähdä alkuperäinen numero, että osaa etsiä sen saman korvasta. Kuinka tarkkaa on tatuoinnin näkyvyyden kanssa? Voinko tehdä asian hyväksi jotain?

        Tarkistaako tuomari hampaat vai näyttääkö koiran esittäjä ne tuomarille? Molempia tapoja on nähty.


      • pitää
        neuvoja kaipaava kirjoitti:

        Mitenkäs kun koiramme on tunnistusmerkitty tatskalla ja se on aikas hailu. Pitää kyllä nähdä alkuperäinen numero, että osaa etsiä sen saman korvasta. Kuinka tarkkaa on tatuoinnin näkyvyyden kanssa? Voinko tehdä asian hyväksi jotain?

        Tarkistaako tuomari hampaat vai näyttääkö koiran esittäjä ne tuomarille? Molempia tapoja on nähty.

        olla luettavissa taikka koira voidaan poistaa kehästä. Itse laitattaisin koiralle sirun....
        Hampaiden kattominen riippuu ihan tuomarista eli toiset kattoo ite ja toiset pyytää näyttämää,kyllä se tuomari sitten sanoo kumpaa käyttää.


      • tatska.
        neuvoja kaipaava kirjoitti:

        Mitenkäs kun koiramme on tunnistusmerkitty tatskalla ja se on aikas hailu. Pitää kyllä nähdä alkuperäinen numero, että osaa etsiä sen saman korvasta. Kuinka tarkkaa on tatuoinnin näkyvyyden kanssa? Voinko tehdä asian hyväksi jotain?

        Tarkistaako tuomari hampaat vai näyttääkö koiran esittäjä ne tuomarille? Molempia tapoja on nähty.

        näkyy paremmin, kun sen kastelee ennen tarkastusta. Pyyhkäise jollain kostealla rätillä just ennen, niin on selvempi.


      • neuvoista
        tatska. kirjoitti:

        näkyy paremmin, kun sen kastelee ennen tarkastusta. Pyyhkäise jollain kostealla rätillä just ennen, niin on selvempi.

        Kokeillaan tatskan kastelua jo tänään.


    • -----

      Kyllä se tuomari sitten laittaa ne jonoon ja on aivan varma asia ettei tule sijoittumaan hyvin jos ei ole rohkeuskoetta alla.

      Kyll se pitää olla kunnossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe