Suzuki PV kytkin onkelma...

Apuja...

Nii mun pevukassa on semmonen juttu että kun kytkimen vetää pohjaan niin vaihde ei vapaudu kunnolla. Välystä ei kytkimessä enää ole säätää pienemmäksi. Kun mopo sammuksissa ja ykkösen laittaa päälle, kytkin pohjaan niin ottaa vaihde vastaan eikä rullaa kunnolla.(Pystyy silti työntämään mutta vastaan ottaa jonkun verran)Vapaalla vapauttaa vaihteen täysin. joskus vaihtaessa paukkaa aika pahasti... Olen aika uusi PV:n omistajana elikkä onko kyseessä vika vai jonkun näköinen "säätö". Mitenkä asian saisi korjattua.

PV on vm-99

6

2523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • manki mies

öö entiiä vastausta mut pv:sä on aina ogelmia kanataa vaihtaa mankiin

• Ex-pvpoika

No ekaks kannattaa kattoo onko öljyi laatikos kunnol, jos ei oo kunnol öljyy ni saattaa selittää miks ei toimi kunnol, koska se ei voitelu pakkaa kunnolla joilloin pakka jää jumiin elikkä lisää öljyy ja kokeile rupeeks toimii. Jos ei sekää auta niin toden näkösesti sul on kytkimes vikaa eli kytkin levyt on kulunu loppuun tai kytkin jouset on huonot ja jättää kytkimen päälle, jos niin on käyny ni sen on koneen purku edessä ja kytkimen kuntoon laitto...

• apuja...

Öljyt just vaihettu. pevukalla ajettu 1000 km ja siististi. en usko kulumiseenkaan oikein...

Muita vaihtoehtoja??

• Nimetön

kuulostais siltä että kytkin ei irrota kunnolla.

• amatööri

elikkä nuo edellä mainitut kytkinlevyt ,jouset sun muut ... katto vielä kytkimen kaikkivlaakerit yms

• mopopoika99

Moi mulla on sellanen vika kun kytkimen kahvan laittaa pohjaan ja sit laittaa vaihteen päälle mopo lähtee liikkeelle ihan ku kytkin ei ottais kiinni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe