Nii mun pevukassa on semmonen juttu että kun kytkimen vetää pohjaan niin vaihde ei vapaudu kunnolla. Välystä ei kytkimessä enää ole säätää pienemmäksi. Kun mopo sammuksissa ja ykkösen laittaa päälle, kytkin pohjaan niin ottaa vaihde vastaan eikä rullaa kunnolla.(Pystyy silti työntämään mutta vastaan ottaa jonkun verran)Vapaalla vapauttaa vaihteen täysin. joskus vaihtaessa paukkaa aika pahasti... Olen aika uusi PV:n omistajana elikkä onko kyseessä vika vai jonkun näköinen "säätö". Mitenkä asian saisi korjattua.
PV on vm-99
Suzuki PV kytkin onkelma...
6
2523
Vastaukset
- manki mies
öö entiiä vastausta mut pv:sä on aina ogelmia kanataa vaihtaa mankiin
- Ex-pvpoika
No ekaks kannattaa kattoo onko öljyi laatikos kunnol, jos ei oo kunnol öljyy ni saattaa selittää miks ei toimi kunnol, koska se ei voitelu pakkaa kunnolla joilloin pakka jää jumiin elikkä lisää öljyy ja kokeile rupeeks toimii. Jos ei sekää auta niin toden näkösesti sul on kytkimes vikaa eli kytkin levyt on kulunu loppuun tai kytkin jouset on huonot ja jättää kytkimen päälle, jos niin on käyny ni sen on koneen purku edessä ja kytkimen kuntoon laitto...
- apuja...
Öljyt just vaihettu. pevukalla ajettu 1000 km ja siististi. en usko kulumiseenkaan oikein...
Muita vaihtoehtoja??
- Nimetön
kuulostais siltä että kytkin ei irrota kunnolla.
- amatööri
elikkä nuo edellä mainitut kytkinlevyt ,jouset sun muut ... katto vielä kytkimen kaikkivlaakerit yms
- mopopoika99
Moi mulla on sellanen vika kun kytkimen kahvan laittaa pohjaan ja sit laittaa vaihteen päälle mopo lähtee liikkeelle ihan ku kytkin ei ottais kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659