ganpia vai malesia

kaksin

lomamme olisi 3 viikkoa,kunpaa suosittelet ja miksi?ganpia vai malesia?

9

1718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malesia

Varmaan sitten Malesia, sen osasit kirjoittaa edes melkein oikein.

• ganbia

pikkusielusten vastauksia,ootko koskaan käynyt kummassakaan kohteessa?ei täällä äidinkieltä opetella,pääasia kun ymmärtää ja vastaakin.itse olin 2 viikkoa ganbpiassa,rauhallinen lomapaikka,hyvä ruoka,hienot ilmat ja rannat.menen varmasti toistekin.toisesta kohteesta ei mitään tietoa.itse tilasin matkan intiasta,kerala,mitä mieltä olette,siellä käyneet?

• malesia

paljon kivempi paikka eikä siellä ole rasisteja

• Langawi

Malesiaan kolmenviikon matkalla ehtii siellä katsella vaikka mitä.Kuala Lumburia,Langawin saarta ja käydä vaikka Thaimaassa pyörähtämässä.
      Ei tarvise niin paljon kalliita rokotuksia.
      Ja voi liikua rauhallisesti myös hotelli-alueiden ulkopuolella vapaasti vaikka yöllä.

• kaksin

kiitos vastauksista,vaikka kirjotinkin väärin,asia sentään ymmärrettiin ja se on pääasia.tehdäänkö malesiaan,pelkästään langawille 2-3 viikon matkaa.aurinko-ja finmatkat eivät ainakaan tee.miksi ganbiassa on turvatonta?onko kummassakaan rannalla kova aallokko?

• Senkin
        kaksin kirjoitti:

kiitos vastauksista,vaikka kirjotinkin väärin,asia sentään ymmärrettiin ja se on pääasia.tehdäänkö malesiaan,pelkästään langawille 2-3 viikon matkaa.aurinko-ja finmatkat eivät ainakaan tee.miksi ganbiassa on turvatonta?onko kummassakaan rannalla kova aallokko?

torvi.

• molemmissa
        Senkin kirjoitti:

torvi.

itse olen käynyt ganbiassa marraskuussa -06 jonkin verran aallokkoa,riippuen yleensä tuulesta.ystävän valokuvia katsellessa myös lankawilla tuulee ja aaltoilee,ei kylläkään joka päivä.vielä yksi kysymys edelliselle kirjoittajalle viestiketjussa,mitä tarkoittaa TORVI itseäsi kenties,vai etkö ymmärtänyt aikaisenpia kysymyksiä?

• Gambiassa käynyt
        molemmissa kirjoitti:

itse olen käynyt ganbiassa marraskuussa -06 jonkin verran aallokkoa,riippuen yleensä tuulesta.ystävän valokuvia katsellessa myös lankawilla tuulee ja aaltoilee,ei kylläkään joka päivä.vielä yksi kysymys edelliselle kirjoittajalle viestiketjussa,mitä tarkoittaa TORVI itseäsi kenties,vai etkö ymmärtänyt aikaisenpia kysymyksiä?

Ehdottomasti Malesiaan. Saat varmasti enemmän vastinetta rahoillesi. Gambiassa oli kivaa, mutta en usko että toiste menen. Gambiassa makeet aallot, punasta lippua lähes joka päivä, parasta siellä olikin meri ja aallot. Ruoka oli pettymys monessa paikkaa, turistirysä myös. Kun lähti pois turistialueilta oli hauskaa. Ei ollut turvatonta.

• kaksin kirjoitti:

Malesiassa olen vähin kierrelly.

Jos sie olet aaltoja ja valtameren tunnelmaa hakemasa, nii älä haje niitä Langkawilta. Siinon pääsaaren ympärilä satakunta pikkusaarta, jotka tasottelee aallot jotensakkin tehokkaasti. Tieten riippuu ajankohasta, mutta ainaskin monsuunin jäläkheen meri on niin laiska että viittii justhiinsa senverran huokailla että näkkee että son elosa. Mutta muuten kyllä ihan mukava saari.

Malesiaan jokku matkanjärijestäjät taitava tehä semmosia "omatoimimatkoja". Ainaski Tjäreborilta saattas löytyä jotaki. Sit semmonen ku Helin Matkat rakentelee reisuja niiku asiakas haluaa.

Toisaalta Malesiassa on tosi heleppo hoijella järijestelyt ite. Tämmöset köppäkymmenilä olevat vanahuksekki pärijää sielä. Ja näkemistä on vaikka kuinka.
        Tuosa vähän valokuvia Borneolta, joka seki on osaltaan Malesiaa:
        http://picasaweb.google.com/salmenpertti

Jos Malesiaan päädyt niin palaappa asihaan tuola Matkailu / Malesia palstalla.

Terkut: Perapappa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1313
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      986
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      781
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe