lomamme olisi 3 viikkoa,kunpaa suosittelet ja miksi?ganpia vai malesia?
Vastaukset 9
- malesia
Varmaan sitten Malesia, sen osasit kirjoittaa edes melkein oikein.
- ganbia
pikkusielusten vastauksia,ootko koskaan käynyt kummassakaan kohteessa?ei täällä äidinkieltä opetella,pääasia kun ymmärtää ja vastaakin.itse olin 2 viikkoa ganbpiassa,rauhallinen lomapaikka,hyvä ruoka,hienot ilmat ja rannat.menen varmasti toistekin.toisesta kohteesta ei mitään tietoa.itse tilasin matkan intiasta,kerala,mitä mieltä olette,siellä käyneet?
- malesia
paljon kivempi paikka eikä siellä ole rasisteja
- Langawi
Malesiaan kolmenviikon matkalla ehtii siellä katsella vaikka mitä.Kuala Lumburia,Langawin saarta ja käydä vaikka Thaimaassa pyörähtämässä.
Ei tarvise niin paljon kalliita rokotuksia.
Ja voi liikua rauhallisesti myös hotelli-alueiden ulkopuolella vapaasti vaikka yöllä.- kaksin
kiitos vastauksista,vaikka kirjotinkin väärin,asia sentään ymmärrettiin ja se on pääasia.tehdäänkö malesiaan,pelkästään langawille 2-3 viikon matkaa.aurinko-ja finmatkat eivät ainakaan tee.miksi ganbiassa on turvatonta?onko kummassakaan rannalla kova aallokko?
- Senkin
kaksin kirjoitti:
kiitos vastauksista,vaikka kirjotinkin väärin,asia sentään ymmärrettiin ja se on pääasia.tehdäänkö malesiaan,pelkästään langawille 2-3 viikon matkaa.aurinko-ja finmatkat eivät ainakaan tee.miksi ganbiassa on turvatonta?onko kummassakaan rannalla kova aallokko?
torvi.
- molemmissa
Senkin kirjoitti:
torvi.
itse olen käynyt ganbiassa marraskuussa -06 jonkin verran aallokkoa,riippuen yleensä tuulesta.ystävän valokuvia katsellessa myös lankawilla tuulee ja aaltoilee,ei kylläkään joka päivä.vielä yksi kysymys edelliselle kirjoittajalle viestiketjussa,mitä tarkoittaa TORVI itseäsi kenties,vai etkö ymmärtänyt aikaisenpia kysymyksiä?
- Gambiassa käynyt
molemmissa kirjoitti:
itse olen käynyt ganbiassa marraskuussa -06 jonkin verran aallokkoa,riippuen yleensä tuulesta.ystävän valokuvia katsellessa myös lankawilla tuulee ja aaltoilee,ei kylläkään joka päivä.vielä yksi kysymys edelliselle kirjoittajalle viestiketjussa,mitä tarkoittaa TORVI itseäsi kenties,vai etkö ymmärtänyt aikaisenpia kysymyksiä?
Ehdottomasti Malesiaan. Saat varmasti enemmän vastinetta rahoillesi. Gambiassa oli kivaa, mutta en usko että toiste menen. Gambiassa makeet aallot, punasta lippua lähes joka päivä, parasta siellä olikin meri ja aallot. Ruoka oli pettymys monessa paikkaa, turistirysä myös. Kun lähti pois turistialueilta oli hauskaa. Ei ollut turvatonta.
kaksin kirjoitti:
Malesiassa olen vähin kierrelly.
Jos sie olet aaltoja ja valtameren tunnelmaa hakemasa, nii älä haje niitä Langkawilta. Siinon pääsaaren ympärilä satakunta pikkusaarta, jotka tasottelee aallot jotensakkin tehokkaasti. Tieten riippuu ajankohasta, mutta ainaskin monsuunin jäläkheen meri on niin laiska että viittii justhiinsa senverran huokailla että näkkee että son elosa. Mutta muuten kyllä ihan mukava saari.
Malesiaan jokku matkanjärijestäjät taitava tehä semmosia "omatoimimatkoja". Ainaski Tjäreborilta saattas löytyä jotaki. Sit semmonen ku Helin Matkat rakentelee reisuja niiku asiakas haluaa.
Toisaalta Malesiassa on tosi heleppo hoijella järijestelyt ite. Tämmöset köppäkymmenilä olevat vanahuksekki pärijää sielä. Ja näkemistä on vaikka kuinka.
Tuosa vähän valokuvia Borneolta, joka seki on osaltaan Malesiaa:
http://picasaweb.google.com/salmenpertti
Jos Malesiaan päädyt niin palaappa asihaan tuola Matkailu / Malesia palstalla.
Terkut: Perapappa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.961610Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471073- 16928
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40858Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82778kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17747- 93746
- 46738
- 16735
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27717- 63705
- 68692
- 47674
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97661Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56605- 47594
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47586Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131575Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla150546Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31545