ganpia vai malesia

kaksin

lomamme olisi 3 viikkoa,kunpaa suosittelet ja miksi?ganpia vai malesia?

9

1659

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malesia

      Varmaan sitten Malesia, sen osasit kirjoittaa edes melkein oikein.

      • ganbia

        pikkusielusten vastauksia,ootko koskaan käynyt kummassakaan kohteessa?ei täällä äidinkieltä opetella,pääasia kun ymmärtää ja vastaakin.itse olin 2 viikkoa ganbpiassa,rauhallinen lomapaikka,hyvä ruoka,hienot ilmat ja rannat.menen varmasti toistekin.toisesta kohteesta ei mitään tietoa.itse tilasin matkan intiasta,kerala,mitä mieltä olette,siellä käyneet?


    • malesia

      paljon kivempi paikka eikä siellä ole rasisteja

    • Langawi

      Malesiaan kolmenviikon matkalla ehtii siellä katsella vaikka mitä.Kuala Lumburia,Langawin saarta ja käydä vaikka Thaimaassa pyörähtämässä.
      Ei tarvise niin paljon kalliita rokotuksia.
      Ja voi liikua rauhallisesti myös hotelli-alueiden ulkopuolella vapaasti vaikka yöllä.

      • kaksin

        kiitos vastauksista,vaikka kirjotinkin väärin,asia sentään ymmärrettiin ja se on pääasia.tehdäänkö malesiaan,pelkästään langawille 2-3 viikon matkaa.aurinko-ja finmatkat eivät ainakaan tee.miksi ganbiassa on turvatonta?onko kummassakaan rannalla kova aallokko?


      • Senkin
        kaksin kirjoitti:

        kiitos vastauksista,vaikka kirjotinkin väärin,asia sentään ymmärrettiin ja se on pääasia.tehdäänkö malesiaan,pelkästään langawille 2-3 viikon matkaa.aurinko-ja finmatkat eivät ainakaan tee.miksi ganbiassa on turvatonta?onko kummassakaan rannalla kova aallokko?

        torvi.


      • molemmissa
        Senkin kirjoitti:

        torvi.

        itse olen käynyt ganbiassa marraskuussa -06 jonkin verran aallokkoa,riippuen yleensä tuulesta.ystävän valokuvia katsellessa myös lankawilla tuulee ja aaltoilee,ei kylläkään joka päivä.vielä yksi kysymys edelliselle kirjoittajalle viestiketjussa,mitä tarkoittaa TORVI itseäsi kenties,vai etkö ymmärtänyt aikaisenpia kysymyksiä?


      • Gambiassa käynyt
        molemmissa kirjoitti:

        itse olen käynyt ganbiassa marraskuussa -06 jonkin verran aallokkoa,riippuen yleensä tuulesta.ystävän valokuvia katsellessa myös lankawilla tuulee ja aaltoilee,ei kylläkään joka päivä.vielä yksi kysymys edelliselle kirjoittajalle viestiketjussa,mitä tarkoittaa TORVI itseäsi kenties,vai etkö ymmärtänyt aikaisenpia kysymyksiä?

        Ehdottomasti Malesiaan. Saat varmasti enemmän vastinetta rahoillesi. Gambiassa oli kivaa, mutta en usko että toiste menen. Gambiassa makeet aallot, punasta lippua lähes joka päivä, parasta siellä olikin meri ja aallot. Ruoka oli pettymys monessa paikkaa, turistirysä myös. Kun lähti pois turistialueilta oli hauskaa. Ei ollut turvatonta.


      • kaksin kirjoitti:

        kiitos vastauksista,vaikka kirjotinkin väärin,asia sentään ymmärrettiin ja se on pääasia.tehdäänkö malesiaan,pelkästään langawille 2-3 viikon matkaa.aurinko-ja finmatkat eivät ainakaan tee.miksi ganbiassa on turvatonta?onko kummassakaan rannalla kova aallokko?

        Malesiassa olen vähin kierrelly.

        Jos sie olet aaltoja ja valtameren tunnelmaa hakemasa, nii älä haje niitä Langkawilta. Siinon pääsaaren ympärilä satakunta pikkusaarta, jotka tasottelee aallot jotensakkin tehokkaasti. Tieten riippuu ajankohasta, mutta ainaskin monsuunin jäläkheen meri on niin laiska että viittii justhiinsa senverran huokailla että näkkee että son elosa. Mutta muuten kyllä ihan mukava saari.

        Malesiaan jokku matkanjärijestäjät taitava tehä semmosia "omatoimimatkoja". Ainaski Tjäreborilta saattas löytyä jotaki. Sit semmonen ku Helin Matkat rakentelee reisuja niiku asiakas haluaa.

        Toisaalta Malesiassa on tosi heleppo hoijella järijestelyt ite. Tämmöset köppäkymmenilä olevat vanahuksekki pärijää sielä. Ja näkemistä on vaikka kuinka.
        Tuosa vähän valokuvia Borneolta, joka seki on osaltaan Malesiaa:
        http://picasaweb.google.com/salmenpertti

        Jos Malesiaan päädyt niin palaappa asihaan tuola Matkailu / Malesia palstalla.

        Terkut: Perapappa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe