hau hau hau

P!nkGal

X-tinan musiikki on itsemurha musaa ja siihen kyllästyy yhtä nopeesti, kuin jenkin hedelmäpurkkaan!!!
Ulkonäkökään ei oo kauheen kehuttava...voiko blondimpi enää olla ja kuka käyttää kirkaan punasta huulipunaa tosissaan??
Entä asenne...?
höh...turhaa...ainoa hyvä biisi siltä on Genie in the bottle...!!!Uudet on mitäänsanomattomia..

6

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xuxxa

      X - tina on loistava laulaja! Mun mielest blondi tukka sopii sille ainakin paremmin ku se musta joka sillä tais olla vuonna 2003. Lisäks kirkkaan punanen huulipuna kuuluu sen uuteen Baby Jane - tyyliin. Ja onhan sillä vaikka millä mitalla muitakin hyvii biisei ku Genie in a bottle! Niitä on toooooooosi monia: I turn to you, Beautiful, Candyman, Falsas Esperanzas, This year, The voice within, Come on over(All i want is you), Pero me acuerdo de tí, Ain´t no other man..... Oikeestaan ne kaikki on hyviä! Et oo vaan tainnu kuulla niitä kaikkia. X - tina on loistava laulaja eikä siitä pääse mihinkään!!!!!

      • P!nkGal

        Blondi tukka on tosiaan parempi!
        Ja onhan sillä ihan ok musaakin, meni vaan tossa joku kerta hermot siihen, ku joku christina fani jaksaa aina tulla pink palstalle soittamaan suuta, niin mä ajattelin kokeilla miltä se mahtaa tuntua, mut ei hyvältä!!!
        Joten joo Christina ok, P!nk fanina kuitenkin jatkan...hyvää jatkoa sinulle:)


      • xuxxa
        P!nkGal kirjoitti:

        Blondi tukka on tosiaan parempi!
        Ja onhan sillä ihan ok musaakin, meni vaan tossa joku kerta hermot siihen, ku joku christina fani jaksaa aina tulla pink palstalle soittamaan suuta, niin mä ajattelin kokeilla miltä se mahtaa tuntua, mut ei hyvältä!!!
        Joten joo Christina ok, P!nk fanina kuitenkin jatkan...hyvää jatkoa sinulle:)

        Oon itekki ollu P!nk - palstalla ja kylhän sielt saa aika hurjia juttuja lukea... - Christina - faneilta! Suurin osa on sitä paitsi valheellisia.... Kun niitä lukee tulee vaan mieleen kuinka tyhmää on olla kateellinen. Sitä ne on P!nkille! Ja kyl mä siitäkin tykkään mutta mikään suurempi fani en oo. Joo mäki vähän poltin hihani ku tuntu silt et mä nen jaksa enää yhtään ketään joka valittaa ja haukkuu X - tinaa! Ja sit luin ton... Kyl mä nyt myöhemmin tajusin ettet tarkottanu asiaa tolla tavalla. Siinä hetken mielijohteesta vaan kirjotin sen... Huomasin et kaikki P!nk fanit ei oo sellatteit jotka haukkuu Christinaa. Toivottavasti huomasit ettei me kaikki Christina - fanit haukuta Pinkkiä koska näin asia ei ole! Me jotkut osaamme arvostaa kaikkia laulajia... No hyvää jatkoa sinullekin :) Mutta taidan mäkin pysyä ton Christinan linjalla. Ku siit on kuitenkin jo niin kauan tykätty!


      • Bella donna
        xuxxa kirjoitti:

        Oon itekki ollu P!nk - palstalla ja kylhän sielt saa aika hurjia juttuja lukea... - Christina - faneilta! Suurin osa on sitä paitsi valheellisia.... Kun niitä lukee tulee vaan mieleen kuinka tyhmää on olla kateellinen. Sitä ne on P!nkille! Ja kyl mä siitäkin tykkään mutta mikään suurempi fani en oo. Joo mäki vähän poltin hihani ku tuntu silt et mä nen jaksa enää yhtään ketään joka valittaa ja haukkuu X - tinaa! Ja sit luin ton... Kyl mä nyt myöhemmin tajusin ettet tarkottanu asiaa tolla tavalla. Siinä hetken mielijohteesta vaan kirjotin sen... Huomasin et kaikki P!nk fanit ei oo sellatteit jotka haukkuu Christinaa. Toivottavasti huomasit ettei me kaikki Christina - fanit haukuta Pinkkiä koska näin asia ei ole! Me jotkut osaamme arvostaa kaikkia laulajia... No hyvää jatkoa sinullekin :) Mutta taidan mäkin pysyä ton Christinan linjalla. Ku siit on kuitenkin jo niin kauan tykätty!

        Teille molemmille kanssa hyvää jatkoa:)

        Pidän Christinan musiikista, upeasta lauluäänestä ja suorasukaisuudesta. Tykkään Christinan uusista tyyleistä myös. On ikävää että kun on lahjakkaita ja menestyviä ihmisiä on myös aina kateellisia.. Sehän oli muistaakseni Pink kuka sitä Christinaa haukkui Lady Marmalade-esityksessään. Jos Pink ei muka ole kateellinen niin miksi hän sitten mollaa Christinaa tuolla keikallaan? Ei hänen tarvitsisi tehdä sitä, ellei kokisi tätä jonkinlaisena uhkana itselleen. Christina sen sijaan ei ole koskaan haukkunut Pinkiä julkisesti. Se kertoo itsevarmuudesta.

        Minulle on aivan sama kumpi on vaikkapa kauniimpi Pink vai Christina, se on mielipidekysymys. Vaikka Christina näyttäisi rekkakuskilta, niin kuuntelisin silti hänen musiikkiaan, siis hänen sanojaan ja lauluääntään. Lahjakkuus puhuu kyllä puolestaan. Nämä on tosiaan mielipiteitä, mutta yritän perustella omani.


    • 123

      Christina on paras!!! Jätitkö Xtinan mahtavan lauluäänen tuosta listasta pois tarkotuksella? Taisitpa jättää, kun ei se Pinkkipelle ainakaan siinä pärjää Christinalle. Saati sitten musiikissa ja asenteessa ja no kaikessa.

      Olet hassu, LOL!!

    • Christina fani

      Christinassa ei pelkää sanoa mitä ajattelee!! Christinan omin sanoin Here to Stay:

      Well everybody got an opinion now, don't they
      But it ain't no thing to me
      it really don't make any difference now to me
      if you don't like what you see

      I pay no mind to the negative kind
      cause that's just no way to be
      I don't stop to please someone else's needs
      gonna live my life for me

      I'm gonna keep on
      Imma do my own thing
      We all got a song that we're meant to sing
      and no matter what people say or might think
      I ain't goin'no place, no I'm here to stay

      Life is a journey it can take you
      anywhere you choose to go -Christina Aguilera

      Siinä kaikki!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe