elikkä mitkä olis hyvät , ääntäeristävät kulokkeet missä olis hyvä ääni,,ei mitään bassojumputtimia,,
??
kiitti jo vastauksista,, tommone liuta löyty tolla hintahaitarilla >> http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/haku.aspx?Hakusana=&Kategoria=26310&Alaraja=20&Ylaraja=35&hae= Hae &jarjestys=0
Mp3 soittimeen 20€-35€ hintaisia
5
1014
Vastaukset
- hp_guru
Mutta tällä hinnalla et saa 100% ääntä eristäviä kuulokkeita.
Tässä eri kuulokkeiden, jotka valmistajan mukaan eristävät äänen arvosteluja.
CREATIVE
http://mp3.ramedia.fi/index.php?topic=863.0
KOSS
http://mp3.ramedia.fi/index.php?topic=865.0
PHILIPS
http://mp3.ramedia.fi/index.php?topic=862.0- Koss the plug
Koss The plugit kannattaa hommata vain siinä tapauksessa, että soittimessasi on toimiva taajuuskorjain, joilla voit tiputtaa alakeskiääniä roimasti. Itse olen säätänyt myös bassot aavistuksen miinukselle (ensimmäiset kuulokkeet joilla olen päätynyt tähän..) Muilta osin ääni yllättävän hyvä, että jos tällaiset pienet säädöt onnistuvat, niin kannattava ostos, muuten ääni voi olla täysin sietämätön.
- hp_guru
Koss the plug kirjoitti:
Koss The plugit kannattaa hommata vain siinä tapauksessa, että soittimessasi on toimiva taajuuskorjain, joilla voit tiputtaa alakeskiääniä roimasti. Itse olen säätänyt myös bassot aavistuksen miinukselle (ensimmäiset kuulokkeet joilla olen päätynyt tähän..) Muilta osin ääni yllättävän hyvä, että jos tällaiset pienet säädöt onnistuvat, niin kannattava ostos, muuten ääni voi olla täysin sietämätön.
Minä törkkäsin kuulokkeet suoraan soittimeen taajuuskorjainta säätelemättä. Disko-asetuksella jumputtaa.. Bassot hyvät, joskin hieman "tunkkainen" ääni. Pitäisi vissiin katsella taajuuskorjainta... Onko ala-keskiääniin joku asetus? Jos on miten se mahdollisesti ilmaistaan itsesäädetyssä taajuuskorjaimessa?
- koss the plug
hp_guru kirjoitti:
Minä törkkäsin kuulokkeet suoraan soittimeen taajuuskorjainta säätelemättä. Disko-asetuksella jumputtaa.. Bassot hyvät, joskin hieman "tunkkainen" ääni. Pitäisi vissiin katsella taajuuskorjainta... Onko ala-keskiääniin joku asetus? Jos on miten se mahdollisesti ilmaistaan itsesäädetyssä taajuuskorjaimessa?
Taajuuskorjaimessahan äänen "korkeus" ilmaistaan Hertzeinä.. Ja omassa ämppärissäni säädin kohtaa "250 Hz" alaspäin. Tämä minun mallini ei nyt siis mikään ihme malli ole, joten tuo herzi-määritys ei välttämättä täysin pidä todellisuudessa paikkaansa. Mutta vasemmalla puolellahan on basso, ja jotain toiseksi vasemmaista voisi yrittää pienentää. Ihan Bassojakin voi vähän pienentää, mutta ne ei kai sinänsä ihan mahdottomat ole. Olen vain tottunut Sony MDR CD-780 (normaalit kuulokkeet) miellyttäviin bassoihin.
Muuten noissa korvaan työnnettävissähän on aina vähän sellainen sellaien juttu, että miten syvälle työntää, yms korvan muoto, voi vaikuttaa ääneen aika paljon, ja jonkun mielestä näidenkin kuulokkeiden ääni voi olla ihan hyvä jo sellaisenaan.
Muuten kuulokkeiden koss the plug ääni siis yllättävän hyvä, ja peittoaa esimerkiksi Creativen ep 630 helposti. - -Kuuntelija-
koss the plug kirjoitti:
Taajuuskorjaimessahan äänen "korkeus" ilmaistaan Hertzeinä.. Ja omassa ämppärissäni säädin kohtaa "250 Hz" alaspäin. Tämä minun mallini ei nyt siis mikään ihme malli ole, joten tuo herzi-määritys ei välttämättä täysin pidä todellisuudessa paikkaansa. Mutta vasemmalla puolellahan on basso, ja jotain toiseksi vasemmaista voisi yrittää pienentää. Ihan Bassojakin voi vähän pienentää, mutta ne ei kai sinänsä ihan mahdottomat ole. Olen vain tottunut Sony MDR CD-780 (normaalit kuulokkeet) miellyttäviin bassoihin.
Muuten noissa korvaan työnnettävissähän on aina vähän sellainen sellaien juttu, että miten syvälle työntää, yms korvan muoto, voi vaikuttaa ääneen aika paljon, ja jonkun mielestä näidenkin kuulokkeiden ääni voi olla ihan hyvä jo sellaisenaan.
Muuten kuulokkeiden koss the plug ääni siis yllättävän hyvä, ja peittoaa esimerkiksi Creativen ep 630 helposti.Minä kuuntelen laadukasta ääntä mieluummin kuin bassojen ulinaa (koss). Ep 630 on minusta paremmat kuin Plug. Molemmat on kotonani ja todetuksi tuli.
Makuja on monia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913020Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3001717Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461597IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051417- 871411
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031323Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21149Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381077Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun337923Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden264895