Olisiko kenelläkään suositella Lahdesta jotain hyvää ja asiantuntevaa gynekologia? Esimerkiksi olisiko Hemossa jotain mukavaa lääkäriä?
(Voi myös ilmoitella, jos vastaan on tullut joku, kenen vastaanotolle et enää missään nimessä halua mennä.)
Lääkäreitäkin on niin laidasta laitaan, ja itselle on tullut vastaan ainakin vain kaikkia kurjia, keiden kanssa en ole päässyt samalle aaltopituudelle :/ Yritänkin nyt etsiä "luottolääkäriä", jonka pakeille voisin mennä huoletta aina tarvittaessa.
Kiitos.
Gyne, Lahti
Tyttö19-
3
4114
Vastaukset
- Hemossa
Tässä muutamia hyviä: Arto Bask, Sirkku Nikki-Juhola, Teuvo Takala ja Tiina Posa. Olen käynyt em. lääkäreistä kaikkien muiden paitsi Posan vastaanotolla, mutta Posaa ovat minulle suositelleet useat tuttavani. Em. lääkäreillä on kaikilla vastaanotto Hemossa.
- Tyttö19-
Minä kiitän vastauksestasi.
Itse en ole heillä kellään käynyt, mutta laitan nimet talteen ja muistan nämä seuraavan kerran aikaa varatessani. - Anonyymi
Posa olettaa että on hyvä gynekologi jos on mahdollisimman vittumainen. En mene mistään hinnasta hänen vastaanotolle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696472
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612967
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341320
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201