ravulle ominainen piirre,että kun suututte lapsillenne lyöttekö heitä?
Lyökö rapu lapsiaan?
12
2105
Vastaukset
- lintunen_
..väkivaltaisuus ei ole mielestäni sidoksissa mihinkään tiettyyn merkkiin. Eiköhän siinä ole kyse jostain ihan muusta, kuten esim. luonnehäiriöstä tai epäkypsyydestä olla vanhempi.
- allaolevassa
lastenhakkaajia on joka merkissä.
- selväähän se
olen syntynyt viides heinäkuuta ja siitä seuraa vastustamaton halu jatkuvasti hakata itseään heikompia, miksi edes kysyt moista, tottakai.
- totista totta
Todellakin. Äippä on syntynyt 1. heinäkuuta ja mitäpä muuta sinne lapsuuteen mahtuukaan kuin piiskaamista, tukistamista, potkimista ja lyömistä. Hyvällä silti muistelen häntä, toivon vaan ettei minusta kalasta tule koskaan samanlaista, kun niin altis olen muiden vaikutukselle ja sellainen kuin on kasvatettu..
- rapu...
samaa mieltä olen monen muunkin kans et onhan niitä tukistajia joka merkeissä...
- rapuoonmieki
Varmasti lyön
- rapu on
hellä ihminen. Ei rapu lyö läheisiään, ehkä kavereiden kanssa saattaa tapella mutta ei se hakkaa
pahasti.- rapumies.
jätä pois-pahasti..:))
- missään tapauksessa
turhia pelkeet :) ittelläni on kolme lasta, enkä ole lyöny. Eikä ravut muutekkaa löis lapsiaa. Hullunako meitä pidät? Eläinradan lapsirakkaita merkkejä?
Oletko niitä ravun mollaajia? noh, jokatapaukses sait vastaukseni tiettää ;) - ja toisessa jaksossa
ei myö lyyvä. lapsirakkaita. Tyhmä kysymys ;)
tosin, se luonne voi kyl olla ratkaseva.. Eihän se kaikki horoskoopista riipu..- kokemustaa
Rapu on merkki joka kuorensa takaa aina lyö ja vetäytyy taakse. Minua on jopa äitirapuni lyönyt saksilla. Siinä on todistetta teille.
kokemustaa kirjoitti:
Rapu on merkki joka kuorensa takaa aina lyö ja vetäytyy taakse. Minua on jopa äitirapuni lyönyt saksilla. Siinä on todistetta teille.
Ei se aina lyö!!Väkivalta ei kuulu ravun ominaiosuuksiin!En ole koskaan lyönä ketään,enkä tule lyömään!Eipäs sotata ennako luuloila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420