ravulle ominainen piirre,että kun suututte lapsillenne lyöttekö heitä?
Lyökö rapu lapsiaan?
12
2138
Vastaukset
- lintunen_
..väkivaltaisuus ei ole mielestäni sidoksissa mihinkään tiettyyn merkkiin. Eiköhän siinä ole kyse jostain ihan muusta, kuten esim. luonnehäiriöstä tai epäkypsyydestä olla vanhempi.
- allaolevassa
lastenhakkaajia on joka merkissä.
- selväähän se
olen syntynyt viides heinäkuuta ja siitä seuraa vastustamaton halu jatkuvasti hakata itseään heikompia, miksi edes kysyt moista, tottakai.
- totista totta
Todellakin. Äippä on syntynyt 1. heinäkuuta ja mitäpä muuta sinne lapsuuteen mahtuukaan kuin piiskaamista, tukistamista, potkimista ja lyömistä. Hyvällä silti muistelen häntä, toivon vaan ettei minusta kalasta tule koskaan samanlaista, kun niin altis olen muiden vaikutukselle ja sellainen kuin on kasvatettu..
- rapu...
samaa mieltä olen monen muunkin kans et onhan niitä tukistajia joka merkeissä...
- rapuoonmieki
Varmasti lyön
- rapu on
hellä ihminen. Ei rapu lyö läheisiään, ehkä kavereiden kanssa saattaa tapella mutta ei se hakkaa
pahasti.- rapumies.
jätä pois-pahasti..:))
- missään tapauksessa
turhia pelkeet :) ittelläni on kolme lasta, enkä ole lyöny. Eikä ravut muutekkaa löis lapsiaa. Hullunako meitä pidät? Eläinradan lapsirakkaita merkkejä?
Oletko niitä ravun mollaajia? noh, jokatapaukses sait vastaukseni tiettää ;) - ja toisessa jaksossa
ei myö lyyvä. lapsirakkaita. Tyhmä kysymys ;)
tosin, se luonne voi kyl olla ratkaseva.. Eihän se kaikki horoskoopista riipu..- kokemustaa
Rapu on merkki joka kuorensa takaa aina lyö ja vetäytyy taakse. Minua on jopa äitirapuni lyönyt saksilla. Siinä on todistetta teille.
kokemustaa kirjoitti:
Rapu on merkki joka kuorensa takaa aina lyö ja vetäytyy taakse. Minua on jopa äitirapuni lyönyt saksilla. Siinä on todistetta teille.
Ei se aina lyö!!Väkivalta ei kuulu ravun ominaiosuuksiin!En ole koskaan lyönä ketään,enkä tule lyömään!Eipäs sotata ennako luuloila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837