Lyökö rapu lapsiaan?

onko tämä sitten

ravulle ominainen piirre,että kun suututte lapsillenne lyöttekö heitä?

12

2201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lintunen_

      ..väkivaltaisuus ei ole mielestäni sidoksissa mihinkään tiettyyn merkkiin. Eiköhän siinä ole kyse jostain ihan muusta, kuten esim. luonnehäiriöstä tai epäkypsyydestä olla vanhempi.

    • allaolevassa

      lastenhakkaajia on joka merkissä.

    • selväähän se

      olen syntynyt viides heinäkuuta ja siitä seuraa vastustamaton halu jatkuvasti hakata itseään heikompia, miksi edes kysyt moista, tottakai.

    • totista totta

      Todellakin. Äippä on syntynyt 1. heinäkuuta ja mitäpä muuta sinne lapsuuteen mahtuukaan kuin piiskaamista, tukistamista, potkimista ja lyömistä. Hyvällä silti muistelen häntä, toivon vaan ettei minusta kalasta tule koskaan samanlaista, kun niin altis olen muiden vaikutukselle ja sellainen kuin on kasvatettu..

      • rapu...

        samaa mieltä olen monen muunkin kans et onhan niitä tukistajia joka merkeissä...


    • rapuoonmieki

      Varmasti lyön

    • rapu on

      hellä ihminen. Ei rapu lyö läheisiään, ehkä kavereiden kanssa saattaa tapella mutta ei se hakkaa
      pahasti.

      • rapumies.

        jätä pois-pahasti..:))


    • missään tapauksessa

      turhia pelkeet :) ittelläni on kolme lasta, enkä ole lyöny. Eikä ravut muutekkaa löis lapsiaa. Hullunako meitä pidät? Eläinradan lapsirakkaita merkkejä?
      Oletko niitä ravun mollaajia? noh, jokatapaukses sait vastaukseni tiettää ;)

    • ja toisessa jaksossa

      ei myö lyyvä. lapsirakkaita. Tyhmä kysymys ;)
      tosin, se luonne voi kyl olla ratkaseva.. Eihän se kaikki horoskoopista riipu..

      • kokemustaa

        Rapu on merkki joka kuorensa takaa aina lyö ja vetäytyy taakse. Minua on jopa äitirapuni lyönyt saksilla. Siinä on todistetta teille.


      • kokemustaa kirjoitti:

        Rapu on merkki joka kuorensa takaa aina lyö ja vetäytyy taakse. Minua on jopa äitirapuni lyönyt saksilla. Siinä on todistetta teille.

        Ei se aina lyö!!Väkivalta ei kuulu ravun ominaiosuuksiin!En ole koskaan lyönä ketään,enkä tule lyömään!Eipäs sotata ennako luuloila.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1008
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      673
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      672
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      607
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe