häämatka

halvalla budjetilla?

hei

nuoripari tarttis neuvoja miten halvalla häämatkalle lämpimään kaukomaahan? oletteko ollet, auttakee..Budjetti max. 1000€/hlö.

3

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallista hommaa

      pääse Kanariaa kauemmaksi sillä kaukomatkat maksaa tuplasti enemmän.Matka esim. Malesiaan maksaa n.2500.4500 euroa 2 viikkoa.Sama on Meksiko, Brassit jne. Mutta Teneriffa on ihan hyvä kohde sinne pääsette.

      • 2.viik

        itse olemme menossa ganbiaan kahdeksi viikoksi tammikuussa 08 hotelli cape point 869€ henki,olimme siellä tammikuussakin 07,eikä siellä juuri paljon enenpää rahaa kulunutkaan.kun et tuo tuliaisia (jollet välttämättä halua turisti rihkamaa tuoda)likistä jostain vielä parisataa,niin hyvin menee.bufeeaamiainen oli erinomainen,sillä pärjää pitkälle iltaan.siinä ilmassa ei nälkä tahdo oikein ollakkaan.mukana veimme kahvin,sokerin,suolan ja pesuainetta.perus tarpeet aina kun olemme reissussa.viinan kanssa läträäminen on taas eri juttunsa,sinä palaa euroja...egypti ja tunisia ovat myös ihan varteen otettavia kohteita,lämpö riippuu ajankohdasta,hinta nointonnin ja sillä saa jo all inclusive hotellin.ei se brasilia tai meksiko ole ainoot kaukokohteet,vaan olisiko hienonpaa sanoa "olimme brasiliassa" kuin kertoisi käyvänsä tunisiassa?!!!hyvää häämatka lomaa.


    • ...

      Moikka!

      Täällä joku ehdotteli sulle Gambiaa, mutta itse en sitä välttämättä häämatkakohteeksi suosittelisi... Olin itse Gambiassa tammikuussa 2007.
      Totta, että matkat ovat halvat ja Gambiassa on todella lämmin, mutta...
      En tiedä sinusta, mutta itse ainakin haluaisin pientä luksusta häämatkallani. Gambiassa hotellit ovat suuria ja hienoja, mutta heti hotellialueen ulkopuolella on rähjäistä. Se ei vielä paljoa haitannut, mutta suuri osa Gambialaisista ihmisistä ovat todella rasittavia. Tulevat kerjäämään ja myymään kaikkea, eivätkä keinot ole rehelliset. Ymmärrän heitä osittani: pienellä turistin kusetuksella gambialainen voi saada puolen kuukauden palkan, mutta minua se häiritsi todella paljon. Elikkä, jos pysyttelee hotellissa voi loma olla rentouttava ja auringostakin saa nauttia, mutta kannattaako niin pitkälle lähetä pelkästään hotellissa oleskelemaan? Olen iloinen että olen käynyt Gambiassa: matka oli onnistunut ja Afrikan näkeminen aikamoinen kokemus, mutta en lähtisi sinne uudestaan ja pienellä varauksella suosittelen sitä. Kaikille se ei sovi...

      Itse ehdottaisin Thaimaata häämatkakohteeksi. Jos ajoissa alkaa kyttäämään lentoja, ne voi saada todella halvalla. Tämä toimii siis vain jos on hieman seikkailumielinen... Eli lennot Thaimaahan ja paikan päällä kirjottaudutte hotelliin. Ei kannata mennä mihinkään pahimpiin turistirysäpaikkoihin (Phuket y.m.), koska niissä on kalliimpaa. Eläminen Thaimaassa on todella halpaa, että ruokaan ja muihin ostoksiin ei mene paljoa rahaa. Tämäkin on tietty hieman extreme-meininkiä kun ei ole valmiiksi hotellia, mutta Thaimaassa ihmiset ja ilmasto ovat mahtavia!!

      Italian Toscanaa minulle on myös suositeltu häämatkakohteeksi. Ei ole kaukomaa, eikä minulla paiaksta ole omia kokemuksia, mutta se on kuullemma romanttinen paikka.
      Toivottavasti mun sepustuksista oli edes vähän apua...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe