häämatka

halvalla budjetilla?

hei

nuoripari tarttis neuvoja miten halvalla häämatkalle lämpimään kaukomaahan? oletteko ollet, auttakee..Budjetti max. 1000€/hlö.

3

1276

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kallista hommaa

pääse Kanariaa kauemmaksi sillä kaukomatkat maksaa tuplasti enemmän.Matka esim. Malesiaan maksaa n.2500.4500 euroa 2 viikkoa.Sama on Meksiko, Brassit jne. Mutta Teneriffa on ihan hyvä kohde sinne pääsette.

• 2.viik

itse olemme menossa ganbiaan kahdeksi viikoksi tammikuussa 08 hotelli cape point 869€ henki,olimme siellä tammikuussakin 07,eikä siellä juuri paljon enenpää rahaa kulunutkaan.kun et tuo tuliaisia (jollet välttämättä halua turisti rihkamaa tuoda)likistä jostain vielä parisataa,niin hyvin menee.bufeeaamiainen oli erinomainen,sillä pärjää pitkälle iltaan.siinä ilmassa ei nälkä tahdo oikein ollakkaan.mukana veimme kahvin,sokerin,suolan ja pesuainetta.perus tarpeet aina kun olemme reissussa.viinan kanssa läträäminen on taas eri juttunsa,sinä palaa euroja...egypti ja tunisia ovat myös ihan varteen otettavia kohteita,lämpö riippuu ajankohdasta,hinta nointonnin ja sillä saa jo all inclusive hotellin.ei se brasilia tai meksiko ole ainoot kaukokohteet,vaan olisiko hienonpaa sanoa "olimme brasiliassa" kuin kertoisi käyvänsä tunisiassa?!!!hyvää häämatka lomaa.

• ...

Moikka!

Täällä joku ehdotteli sulle Gambiaa, mutta itse en sitä välttämättä häämatkakohteeksi suosittelisi... Olin itse Gambiassa tammikuussa 2007.
      Totta, että matkat ovat halvat ja Gambiassa on todella lämmin, mutta...
      En tiedä sinusta, mutta itse ainakin haluaisin pientä luksusta häämatkallani. Gambiassa hotellit ovat suuria ja hienoja, mutta heti hotellialueen ulkopuolella on rähjäistä. Se ei vielä paljoa haitannut, mutta suuri osa Gambialaisista ihmisistä ovat todella rasittavia. Tulevat kerjäämään ja myymään kaikkea, eivätkä keinot ole rehelliset. Ymmärrän heitä osittani: pienellä turistin kusetuksella gambialainen voi saada puolen kuukauden palkan, mutta minua se häiritsi todella paljon. Elikkä, jos pysyttelee hotellissa voi loma olla rentouttava ja auringostakin saa nauttia, mutta kannattaako niin pitkälle lähetä pelkästään hotellissa oleskelemaan? Olen iloinen että olen käynyt Gambiassa: matka oli onnistunut ja Afrikan näkeminen aikamoinen kokemus, mutta en lähtisi sinne uudestaan ja pienellä varauksella suosittelen sitä. Kaikille se ei sovi...

Itse ehdottaisin Thaimaata häämatkakohteeksi. Jos ajoissa alkaa kyttäämään lentoja, ne voi saada todella halvalla. Tämä toimii siis vain jos on hieman seikkailumielinen... Eli lennot Thaimaahan ja paikan päällä kirjottaudutte hotelliin. Ei kannata mennä mihinkään pahimpiin turistirysäpaikkoihin (Phuket y.m.), koska niissä on kalliimpaa. Eläminen Thaimaassa on todella halpaa, että ruokaan ja muihin ostoksiin ei mene paljoa rahaa. Tämäkin on tietty hieman extreme-meininkiä kun ei ole valmiiksi hotellia, mutta Thaimaassa ihmiset ja ilmasto ovat mahtavia!!

Italian Toscanaa minulle on myös suositeltu häämatkakohteeksi. Ei ole kaukomaa, eikä minulla paiaksta ole omia kokemuksia, mutta se on kuullemma romanttinen paikka.
      Toivottavasti mun sepustuksista oli edes vähän apua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2072
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      732
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe