Minulla on Asrock K7NF2-raid emolevy johon tarvitsisin prossun. Manuaalin ja asrockin nettisivujen mukaan tähän sopii socket A (462) kanta, mutta en löydä mistään sellaista. Mikrobitin hintaseurannassa ei ole yhtään tähän emoon sopivaa prossua. Ehkä ongelmani on, että en osaa etsiä. Osaako joku neuvoa mikä prossu tähän sopisi? ja mistä sellaisen saisi ostettua?
mistä löytää socket A prossuja?
3
777
Vastaukset
Käytettyjä saa puolestaan parhaiten tuolta.
http://www.huuto.net/fi/cats/atkpcprosessorit.php3
Laitetaan vielä tuo vaikka sinulla taisi olla jo tiedot yhteensopivista prosessoreista
http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=K7NF2-RAID&s=462- mulla olisi..
laatikossa joutilas AMD sempron 2800 (2000mhz).
paljon olisit valmis maksamaan?. Toisaalta en ole 100% varma toimiiko se mutta jos voin luottaa sinuun niin voin lähettää sen, voisit testata ja omantunnon mukaan "jotain" maksaa, pari-kolme kypää ei varmaan ole liikaa, ainakin kun katsoo mitä huuto.net:ssä maksetaan ja pyytetään vanhoista socket A prossuista. - asrock
mulla olisi.. kirjoitti:
laatikossa joutilas AMD sempron 2800 (2000mhz).
paljon olisit valmis maksamaan?. Toisaalta en ole 100% varma toimiiko se mutta jos voin luottaa sinuun niin voin lähettää sen, voisit testata ja omantunnon mukaan "jotain" maksaa, pari-kolme kypää ei varmaan ole liikaa, ainakin kun katsoo mitä huuto.net:ssä maksetaan ja pyytetään vanhoista socket A prossuista.Tuo nähtävästi toimii minun emollani. Pystyn maksamaan sen mitä pyydät jos prossu toimii. Sähköpostia minulle ei kannata lähettää, koska tämä minun kone ei välttämättä lähde enää käyntiin. Varminta on soitto numeroon 0400 109090 Asun Töölössä ja voin myös noutaa prossun jos se on helpon matkan päässä.
Sami
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402