pitäs vaihtaa tohon autoon (v70 -02) cd/mp3-soitin ja mulla on tossa ennestään org. navi volvon oma cd/kasetti-soitin, sekä se volvon puhelin (missä on ne näppäimet kojetaulussa). Onko kuinka vaikea vaihtaa soitin ja minkälaisia jippoja pitää tehdä ja mitä pitää ottaa huomioon? että se navi toimii viel jatkossaki ja koko auto ei tilttaa?.. puhelimesta ei niin väliä, kun en ole kertaakaan sitä käyttänyt ja se lähtee pois siitä. jollain räjäytys kuvaa ja vinkkejä??
Vastaukset 2
Tsekkaappa vanhoista posteista tämä, josko sieltä löytyis jotain soveltuvaa vinkkiä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000001168&posting=22000000021546396- Paras handf free
Älä poista puhelintasi, vaan laita sinne Soneran Multisim-kortti. Se on kännykän rinnakkaiskortti ja pärähtää aina kun kännykkäsikin.
Ei tarvitse ripustella kaikenlaisia putkia korviin, vaan vastata painamalla näppylää ratissa.Mikrofoni on peilin kieppeillä ja kaiutin niskatuessa. Halutessasi luurikäyttöä, nostat vaan luurin, puhelu siirtyy automaattisesti luuriin. Voit kyllä puhua laillisesti luuriinkin, laki kun on kieltänyt vain kännykän käytön ajona aikana, ei kiinteätä luuria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921546
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su372946Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 94821
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta164570