Kertokaa, mikä olisi hyvä tyydytysväline pieneen ja kireään pilluun? Kaikki vinkit otetaan vastaan!
Vastaukset 8
- Vastaus.
Joo no hei!
Itselläni on todella kireä pillu ja pieni.
Tyydytän itseäni mustekynän sirommalla päällä ja ai että ku tuntuu hyvältä.- TL.
Mulla on niin pieni,että ulkoopäin saan oregasmin.Ei sinne mitään työnnetä.Koska,leikattu oon.
- soona
niin..ota suihkun suihkutus osa ja suihkuttele letkulla..uuh..mun vakio..ihanaa käydä illala aina..=)
- mulle
ehdottomasti hierominen. sisälle laittaminen ei tunnu miltää. suihku on hyvä myös.
- paras
mulle kirjoitti:
ehdottomasti hierominen. sisälle laittaminen ei tunnu miltää. suihku on hyvä myös.
tavallisen leikkuuveitsen kahva.
puhdas ja sileä...
- noud
Oon kokeillut suihkun suihkutusosalla, mutta olisko jotakin muuta? Miten saa helposti 'orgasmin'? Se olisi mun ensimmäinen..?
- Mira
Ihan tavallinen talouspaperin pidike joka on pyöreä ylhäältä. Siihen on hyvä menettää mekaanisen neitsyyde. Että tuli hyvä... Laita se vaik sohven tyynyjen väliin nii siihen päälle on hyvä istuu... Ahhhh....
- noud
Mira kirjoitti:
Ihan tavallinen talouspaperin pidike joka on pyöreä ylhäältä. Siihen on hyvä menettää mekaanisen neitsyyde. Että tuli hyvä... Laita se vaik sohven tyynyjen väliin nii siihen päälle on hyvä istuu... Ahhhh....
kertokaa lisää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941865
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo130924En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset212715- 60665
- 135656
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä22630Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568