Olen huomenna menossa porvooseen pääsykokeisiin. Helsingistä olisi siis tarkotus tulla bussilla, mutta en tiedä että kuinka löytäisin helpoiten sieltä tämän haaga-helian point-talon. Neuvoja? Lähin bussipysäkki näyttää siis olevan mannerheiminkadulla, ja mcdonaldsi sen lähellä. Pysähtyykö helsingistä tulevat bussit siellä, vai pitäsikö minun ensin vaihtaa bussia linja-auto asemalla?
Kiitos jos joku osaa vastata!
porvoossa linja-autolla
6
1557
Vastaukset
matkustat asemalle asti ja kävelet siitä vanhalle Söderströmmin talolle.
Helia instituutti on siellä, kävelymatka on n.- lähellä
Kyseinen Point-talo ei ole edellä esitetty WSOY:n talo. Point-talo sen sijaan on juurikin esittämässäsi sijainnissa ja sen läheisyydessä on pysäkki, jossa kaikki Helsingistä tulevat bussit pysähtyvät. Kun jää pois siinä kohti missä McDonalds on näkyy, niin on lähellä. Pikavuoroissa
se kuulutetaan Näsin pikavuoropysäkkinä.
Linja-autoasemalla käymällä saa vain hukattua aikaa ja rahaa. Jos pysäkki sattuu menemään ohi, niin ei seuraavaltakaan pysäkiltä tai edes linja-autoasemalta ole pitkä kävelymatka Point-talolle.- ihmeen
mikä ihmeen pointalo kerro tarkemmin
- ...
ihmeen kirjoitti:
mikä ihmeen pointalo kerro tarkemmin
Point sijaitsee Näsissä ja siinä on Porvoon kauppaoppilaitos sekä Haaga-Helian liiketalouden yksikkö.
- höpshöps
vai hukattuu aikaa ja rahaa...gammelbackan,tolkkisten ja hamarin vuoroilla pääsee ihan nurkille...paljon fiksumpaa mennä linja-autoasemalle ja sieltä jatkaa.kyk ne matkiksen tytöt osaa auttaa
- asukas
... kirjoitti:
Point sijaitsee Näsissä ja siinä on Porvoon kauppaoppilaitos sekä Haaga-Helian liiketalouden yksikkö.
Onko se siellä lähellä Näsin Krouvia? Kaupungista tullessa vasemmalle ennen Krouvia?
Siis mä en olis kyllä ollu varma.
Tästä ei kyllä ollut kysyjälle apua mutta ehkä tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502