Olen huomenna menossa porvooseen pääsykokeisiin. Helsingistä olisi siis tarkotus tulla bussilla, mutta en tiedä että kuinka löytäisin helpoiten sieltä tämän haaga-helian point-talon. Neuvoja? Lähin bussipysäkki näyttää siis olevan mannerheiminkadulla, ja mcdonaldsi sen lähellä. Pysähtyykö helsingistä tulevat bussit siellä, vai pitäsikö minun ensin vaihtaa bussia linja-auto asemalla?
Kiitos jos joku osaa vastata!
porvoossa linja-autolla
6
1549
Vastaukset
matkustat asemalle asti ja kävelet siitä vanhalle Söderströmmin talolle.
Helia instituutti on siellä, kävelymatka on n.- lähellä
Kyseinen Point-talo ei ole edellä esitetty WSOY:n talo. Point-talo sen sijaan on juurikin esittämässäsi sijainnissa ja sen läheisyydessä on pysäkki, jossa kaikki Helsingistä tulevat bussit pysähtyvät. Kun jää pois siinä kohti missä McDonalds on näkyy, niin on lähellä. Pikavuoroissa
se kuulutetaan Näsin pikavuoropysäkkinä.
Linja-autoasemalla käymällä saa vain hukattua aikaa ja rahaa. Jos pysäkki sattuu menemään ohi, niin ei seuraavaltakaan pysäkiltä tai edes linja-autoasemalta ole pitkä kävelymatka Point-talolle.- ihmeen
mikä ihmeen pointalo kerro tarkemmin
- ...
ihmeen kirjoitti:
mikä ihmeen pointalo kerro tarkemmin
Point sijaitsee Näsissä ja siinä on Porvoon kauppaoppilaitos sekä Haaga-Helian liiketalouden yksikkö.
- höpshöps
vai hukattuu aikaa ja rahaa...gammelbackan,tolkkisten ja hamarin vuoroilla pääsee ihan nurkille...paljon fiksumpaa mennä linja-autoasemalle ja sieltä jatkaa.kyk ne matkiksen tytöt osaa auttaa
- asukas
... kirjoitti:
Point sijaitsee Näsissä ja siinä on Porvoon kauppaoppilaitos sekä Haaga-Helian liiketalouden yksikkö.
Onko se siellä lähellä Näsin Krouvia? Kaupungista tullessa vasemmalle ennen Krouvia?
Siis mä en olis kyllä ollu varma.
Tästä ei kyllä ollut kysyjälle apua mutta ehkä tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky184932Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot444834Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2264034Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty563733Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun1263650Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm733164Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1332140Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys
Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo121110Elämäni rakkaus
Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten63957- 93852