Surkea Elisan asiakaspalvelu

Jaurujoonas

Otin Elisalta puhelimen liittymän kahden vuoden sopimuksella. Ongelma on vain siinä, ettei Elisa jostain syystä avaa liittymää, vaan liittymän avauspäivä on mennyt aikoja sitten umpeen. Asiakaspalvelussa vastataan, että siellä se odottaa jonossa.. Kyllä se joskus aukeaa.... Sähköposteihin ei vastata.

Nyt on sellainen juttu, että asiakkaan ei tarvitse pysyä määräaikaisessa sopimuksessa, jos toinen osapuoli (tässä Elisa) viivästyy kohtuuttomasti. Olisin kiinnostunut tietämään, kuinka moni on joutunut vastaavaan tilanteeseen. Voisimme sitten joukolla purkaa sopimukset Elisan kanssa... Minä ainakin aion purkaa omani.

Valitus kuluttajavalituslautakuntaan voisi myös tehdä terää. Tiedoksi nyt kaikille, että määräaikainen sopimus EI SIDO teitä, mikäli sopimuksen toinen osapuoli ei noudata sopimusvelvoitteitaan.

10

1633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt Bastulahti

      Samat jutut mullekin kerrottu asiakaspalvelussa. Tilasin liittymän puhelimen 9.4.netin kautta ja puhelin tulikin postissa viikon päästä, mutta liittymää eivät avaa. Mielestäni täysin kohtuuton odotusaika, täytyy varmaan purkaa koko soppari.

      • ............

        Tosi on jos jostain löytyy surkeampi firma ihan mistä tahansa alalta kuin ELISA on operaattorina niin mä olen tosi hämmästynyt,koko elisan touhu on täyytä PASKAA.


      • iines3

        kuulostaa tutulta. 210407 tein sopimuksen elisan kanssa koskien nokian uutta n95 puhelinta. kone on, kaikki asetukset ladattuna ja vanhasta puhelimesta tiedot siirretty, tämä toimi hyvin. mutta kivakiva, puhelimella ei voi soittaa tms. joka vaatii verkkoyhteyttä: syynä että liittymäni avaus on jumittunut jonoon..kävin reklamoimassa myyjää 20pv sopimuksen teosta,selitykset olivat kyllä niin ympäripyöreitä ohjelmisto-ongelmiin viittaavia..hohhoijaa..ilmeisesti elisalla meni kaikki liiketoimintaan varatut varat mainoksiin, ettei riittänyt väkeä operoiviin toimiin. haisee...sopimuksen purku 2 pv kuluttua ellei liittymä aukea


      • Anonyymi

        Juu Elisan paskatoimintaa mikään ei pelaa ala arvosta palvelua niin netissä kun liikkeessäkin


    • Habahaba

      Sama tarina myös mulla. Kolme viikkoa mennyt ja asiakaspalveluksessa selitykset sen kun paranee.

      • lollo

        olen myös venannut yli kolme viikkoa et liittymä aukeis.Gigantissa sanoi puhelinta hommatessa,
        et aukee viimeistään 5.5 ja nyt rupee vittu korpee toden teolla tää homma.

        Vitun asiakaspalveluun saa jonottaa väh.15min ja sitten ne ei tiedä siellä mitään.

        taitaa lähteä soppari pian purkuun perkele.


      • vika
        lollo kirjoitti:

        olen myös venannut yli kolme viikkoa et liittymä aukeis.Gigantissa sanoi puhelinta hommatessa,
        et aukee viimeistään 5.5 ja nyt rupee vittu korpee toden teolla tää homma.

        Vitun asiakaspalveluun saa jonottaa väh.15min ja sitten ne ei tiedä siellä mitään.

        taitaa lähteä soppari pian purkuun perkele.

        sopimuksen tein 21.4 ja lupasivat että aukeaa 2.5...mutta ei toimi vieläkään. Menen tästä purkamaan sopimuksen.


      • yli kuukauden
        vika kirjoitti:

        sopimuksen tein 21.4 ja lupasivat että aukeaa 2.5...mutta ei toimi vieläkään. Menen tästä purkamaan sopimuksen.

        Sopimuksen tein netissä 9.4., puhelin tuli viikon päästä mutta liittymää ei ole vieläkään aukaistu. Mitä VI...TUA tää oikein on ??? Mitä tekee puhelimella jos sillä ei voi soittaa, kysyn vaan.


    • _._

      tosiaan..mä olen tilannut liittymäön netistä 5.4,ja vieläkään ei ole liittymä euki. olen soitellut tämäntästä ja KERRAN sain hyvän selvityksen,enkä tuiskintaa!

      Mies kertoi,että kun heillä tehdään näitä jotain järjestelmähallinta uudistuksia,mikä piti olla muutaman päivän homma,ei sitten ollut luonannut niin hyvin kun piti. ohjelmat toimii nyt 99.99%,mutta se ei heille kelpaa. pitää olla 100% toimivuus. Ymmärrän tän kaikki,että niitäkin pitää joskus uusia,mutta voisi mun mielestä tiedottaa asiakkaita, myös odottavia!!!

      • saanut Elisalta

        hyvää palvelua. Tiedustelin miksi Oma Elisa-palvelu ei toimi, sain vastauksen, sain sadotietoni kysyttyä sieltä ja hyviä vastauksia. Ihan tyytyväisenä lopetin puhelin vaikka olinkin puhelujonossa n.15min.,mutta kun tiedän, että niillä on ruuhkaa kun nyt on kaikkea päivitystä niin ei sekään tullut yllätyksenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe