Surkea Elisan asiakaspalvelu

Jaurujoonas

Otin Elisalta puhelimen liittymän kahden vuoden sopimuksella. Ongelma on vain siinä, ettei Elisa jostain syystä avaa liittymää, vaan liittymän avauspäivä on mennyt aikoja sitten umpeen. Asiakaspalvelussa vastataan, että siellä se odottaa jonossa.. Kyllä se joskus aukeaa.... Sähköposteihin ei vastata.

Nyt on sellainen juttu, että asiakkaan ei tarvitse pysyä määräaikaisessa sopimuksessa, jos toinen osapuoli (tässä Elisa) viivästyy kohtuuttomasti. Olisin kiinnostunut tietämään, kuinka moni on joutunut vastaavaan tilanteeseen. Voisimme sitten joukolla purkaa sopimukset Elisan kanssa... Minä ainakin aion purkaa omani.

Valitus kuluttajavalituslautakuntaan voisi myös tehdä terää. Tiedoksi nyt kaikille, että määräaikainen sopimus EI SIDO teitä, mikäli sopimuksen toinen osapuoli ei noudata sopimusvelvoitteitaan.

14

1856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt Bastulahti

Samat jutut mullekin kerrottu asiakaspalvelussa. Tilasin liittymän puhelimen 9.4.netin kautta ja puhelin tulikin postissa viikon päästä, mutta liittymää eivät avaa. Mielestäni täysin kohtuuton odotusaika, täytyy varmaan purkaa koko soppari.

• ............

Tosi on jos jostain löytyy surkeampi firma ihan mistä tahansa alalta kuin ELISA on operaattorina niin mä olen tosi hämmästynyt,koko elisan touhu on täyytä PASKAA.

• iines3

kuulostaa tutulta. 210407 tein sopimuksen elisan kanssa koskien nokian uutta n95 puhelinta. kone on, kaikki asetukset ladattuna ja vanhasta puhelimesta tiedot siirretty, tämä toimi hyvin. mutta kivakiva, puhelimella ei voi soittaa tms. joka vaatii verkkoyhteyttä: syynä että liittymäni avaus on jumittunut jonoon..kävin reklamoimassa myyjää 20pv sopimuksen teosta,selitykset olivat kyllä niin ympäripyöreitä ohjelmisto-ongelmiin viittaavia..hohhoijaa..ilmeisesti elisalla meni kaikki liiketoimintaan varatut varat mainoksiin, ettei riittänyt väkeä operoiviin toimiin. haisee...sopimuksen purku 2 pv kuluttua ellei liittymä aukea

• Anonyymi

Juu Elisan paskatoimintaa mikään ei pelaa ala arvosta palvelua niin netissä kun liikkeessäkin

• Habahaba

Sama tarina myös mulla. Kolme viikkoa mennyt ja asiakaspalveluksessa selitykset sen kun paranee.

• lollo

olen myös venannut yli kolme viikkoa et liittymä aukeis.Gigantissa sanoi puhelinta hommatessa,
        et aukee viimeistään 5.5 ja nyt rupee vittu korpee toden teolla tää homma.

Vitun asiakaspalveluun saa jonottaa väh.15min ja sitten ne ei tiedä siellä mitään.

taitaa lähteä soppari pian purkuun perkele.

• vika
        lollo kirjoitti:

olen myös venannut yli kolme viikkoa et liittymä aukeis.Gigantissa sanoi puhelinta hommatessa,
        et aukee viimeistään 5.5 ja nyt rupee vittu korpee toden teolla tää homma.

Vitun asiakaspalveluun saa jonottaa väh.15min ja sitten ne ei tiedä siellä mitään.

taitaa lähteä soppari pian purkuun perkele.

sopimuksen tein 21.4 ja lupasivat että aukeaa 2.5...mutta ei toimi vieläkään. Menen tästä purkamaan sopimuksen.

• yli kuukauden
        vika kirjoitti:

sopimuksen tein 21.4 ja lupasivat että aukeaa 2.5...mutta ei toimi vieläkään. Menen tästä purkamaan sopimuksen.

Sopimuksen tein netissä 9.4., puhelin tuli viikon päästä mutta liittymää ei ole vieläkään aukaistu. Mitä VI...TUA tää oikein on ??? Mitä tekee puhelimella jos sillä ei voi soittaa, kysyn vaan.

• _._

tosiaan..mä olen tilannut liittymäön netistä 5.4,ja vieläkään ei ole liittymä euki. olen soitellut tämäntästä ja KERRAN sain hyvän selvityksen,enkä tuiskintaa!

Mies kertoi,että kun heillä tehdään näitä jotain järjestelmähallinta uudistuksia,mikä piti olla muutaman päivän homma,ei sitten ollut luonannut niin hyvin kun piti. ohjelmat toimii nyt 99.99%,mutta se ei heille kelpaa. pitää olla 100% toimivuus. Ymmärrän tän kaikki,että niitäkin pitää joskus uusia,mutta voisi mun mielestä tiedottaa asiakkaita, myös odottavia!!!

• saanut Elisalta

hyvää palvelua. Tiedustelin miksi Oma Elisa-palvelu ei toimi, sain vastauksen, sain sadotietoni kysyttyä sieltä ja hyviä vastauksia. Ihan tyytyväisenä lopetin puhelin vaikka olinkin puhelujonossa n.15min.,mutta kun tiedän, että niillä on ruuhkaa kun nyt on kaikkea päivitystä niin ei sekään tullut yllätyksenä.

• Anonyymi

Surkeeta palvelua. Palvellaan hetken kuluttua..... koska se getki tulee. Varmaan huomenna. En jaksa odottaa. Täytyy varmaan vaihtaa. Mihin? Neuvokaa..... Kiitos

• Anonyymi

Surkeaa todella - ei vastata ja aika menee jo 17 yli joten suljettu.
        Varaa aika - no minä varasin - sitten YLLÄTYS - soittopyyntö heille tuotti sen vastauksen, että vasta seuraavassa kuussa soittavat takaisin!!!
        SOITTELEVAT TAKAISIN KUN MINUN SOPIMUS EI OLE ENÄÄ VOIMASSA JA VETÄVÄT HINNAT YLÖS - heidän mielestään hauskaa pilaa varmaan.
        LOPETIMME JA 3 LIITTYMÄÄ OTIMME TOISELLE - EI KOSKAAN ENÄÄ ELISAA.

• Anonyymi

SE ON MEILLÄ ELISAN 100% LOPPU ELÄMÄMME LOPPUUN ASTI.

VANHOJEN ASIAKKAITTEN KUSETUS 62 % NOSTOLLA - PÄIVITÄ PÄIVITÄ VANHA ASIAKAS, EI TUNNUTA OLEVAN TÄRKEITÄ KUN EI ANNETA OLLA ENTISTEN HYVIEN VAAN HAETAAN VIHAA TÄTÄ YRITYSTÄ KOHTAAN PÄIVITYSTEN KANSSA KIUSAAMISELLA.

Rahat pois menttaliteetti ja palvelu on kiertelyä ja ainaista viilaamista linssiin.
      Kai se on ajan henki, että kuka kusettaa eniten, pärjää parhaiten????

• Anonyymi

Karmee kusihätä ja oksettaa kun sokerit nousee!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      7317
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5246
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2961
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      6
      2414
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1468
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      191
      1348
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1083
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      310
      1018
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      225
      958
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      896
    Aihe