Onnekseni valmistuin just TKK:lta eikä tartte enää myötähäpeillä surkeiden läppien myötä. Oikeasti, teekkarit ei oo ehkä parhaita vitsin kertojia. Hassua miten teekkarit jaksaa tekonauraa niille puujalkavitseilleen.
Mutta ei pahalla duuds, teekkareita on moneen eri lähtöön ja on niitä melkein Jay Lenonkin (koska O´Brian on tylsä) veroisia läpänheittäjiä siellä ja kaikki kunnia heille. Sääli vain ettei heidän huumoriaan kutsuta teekkarihuumoriksi vaan niitä ei-hauskoja läppiä.
Olen puhunut. Vittu jes mä valmistuin!!! Kaikille Maarin talon koodareille toivotan kivoja ohjelmointikursseja, hajotkaa!
Teekkarihuumori ei vakuuta
Diplomienginööri
2
2117
Vastaukset
- sinä
Paskaa ja tukehdu siihen
- Ei ole tarkoituskaan vakuuttaa
Valmistumisesta se paska vasta alkaakin. Teekkarihuumoria kuuntelee paljon mieluummin kuin eläkeikää lähestyvien kollegoiden Todella Wanhoja Witsejä. Olisit mennyt silloin alkujaan lappeen Rantaan, Tampereelle tahi Ouluun. Ei olisi tarvinnut kuunnella huonoa vaan hyvää läppää.
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/heart/presenter.pl?slideshow_id=1&slide_id=5&language_id=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751430Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2481332Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1531113Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551088- 51795
- 65774
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30647