Nuoruuden rakkaus

Sama vielä

Olettako vielä yhdessä saman kans jonka tapasitte nuoruuessa?Vai tapasitteko vanhoilla päivillä uuestaan?Me ollaan oltu jo 38 vuotta yhessä

20

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 42 vuotta jo

      sama viä on juuh

    • hildurvonhopsis

      En ole vielä "vanhoilla päivilläni" tavannut ketään nuoruuden rakkauttani uudelleen. Minulla ei vielä ole ne ajat "vanhoilla päivilläni" tulleet. Voinhan vielä tavata kun olen asunut välillä muualla ja palannut takaisin kotikaupunkiini. Nuorenahan sitä ihastui muutaman kerran vuodessa. Usein nuo ihastuksen kohteet eivät edes tienneet, miten rakastunut heihin olin.

      Minkähän ikäinen silloin on kun on "vanhoilla päivillä iässä" että tiedän alkaa katselemaan sen ikäisiä miehiä ? Voisitko väsätä jonkun määritelmän tai antaa jotain ehdotuksia noin numeraalisesti siitä "vanhoilla päivillä"-iästä.

      No onnea sinulle ja puolisollesi. Toivon sydämestäni että pysytte terveenä ja rakastatte toisianne koko loppuikänne yhtä onnellisina.

      • sama vielä

        kiitoksia sanoistas ja "vanhoila päivilä" tarkotan täsä ikäluokasa 50 vaikka ei olla niin vanhoja*virn*


      • hildurvonhopsis
        sama vielä kirjoitti:

        kiitoksia sanoistas ja "vanhoila päivilä" tarkotan täsä ikäluokasa 50 vaikka ei olla niin vanhoja*virn*

        Tuo ikä on niin hauska juttu. Kun äitini täytti 50 vuotta niin minua hirvitti miten vanha äiti raukka on. Kun itse täytin saman, niin olin niin nuori vielä omasta mielestäni. Muistan kun itkin seitsemän vuotiaana, kun äitini oli "jo 30 vuotias" ja naapurin tytön äiti oli vasta 29 vuotias. Niillä meidän äideillä oli ikäero puoli vuotta :) Nytkin olen parhaassa iässä omasta mielestäni...

        *virn* oli muuten kiva ilmaisu.


    • nuoruuden rakkaus

      se oli kuin salama ,kun näin ensikerran puolisoni,yhteistä matkaa kertyi 34v.

    • ollut jo 38 vuotta, mutta tämä ei ole se suuri nuoruuden rakkaus, joka jostain syystä jäi vain seurusteluasteelle.

      Tässä tuntee itsensä joskus vähän erikoiseksi, kun on sen yhden ja saman kanssa aina vaan ja melkein kaikki ovat eronneet, jotkut jo toisenkin kerran.

      • sitroen.

        nuoruus jo hupenemaan eikä sitä rakkautta vieläkään näy, ei kuulu..


      • elämä on

        ei kaikilla ole niin hyvä onni elämässä että tapaa hyvän miehen;(jonka kans voi jakaa loppuelämän,petetty monesti kaikilla tavalla


      • ;(((((((((((
        elämä on kirjoitti:

        ei kaikilla ole niin hyvä onni elämässä että tapaa hyvän miehen;(jonka kans voi jakaa loppuelämän,petetty monesti kaikilla tavalla

        kyl ei oo helppo löytää se hyvä!!!!mies...kaik ei oo mitä näytää yhtehen mennää nii sit muuttu viulu


      • Annaliisa
        sitroen. kirjoitti:

        nuoruus jo hupenemaan eikä sitä rakkautta vieläkään näy, ei kuulu..

        Voi sitruunaiseni, ehkäpä se rakkaus jäi seisomaan peukalo pystyssä reppunsa viereen sinne tien varteen, kun et ottanut kyytiin, vaan luulit pummiksi!!


    • sätistä

      löytysköhä sätistä elämän kumppani? voiko niihi luottaa?

    • löytyy

      ei voi chattilaisii luottaa jos hakkee elämän kumppanii siel on paljo ns kiertopalkintoi molemmis naisis ja miehis,kulkeevat ja kiertellöö ettimäs jottai ja levittellöö jopa sukupuolitautei ei koskaa tiä mitä saa jos luulet oleva yhen kaa niin tauisa oot monenkaa nii se mennööpi

      • koettu on....

        varmaankin kun tiedät mitä kaikkea chattilaiset ovat;))))))

        Löytyy se jyvä akanoistakin ja neula heinäkasastakin, eli voi löytyä chatistäkin.


      • Hui kauhistus

        Mikä se semmoinen sukupuolitauti on joka chatissa leviää? ;)


    • huhtikuun alussa

      saman miehen kans. Ja tiesin heti, että hänen kanssaan juttu tulee kestämään.

      Se ensirakkaus jäi sinne nuoruuteen. Välimme sotki toinen mies, joka oli myös kiinnostunut minusta, minä en vain tuon toisen ihastusta silloin huomannut, kun olin niin rakastunut tähän toiseen. Vaan niin siinä kävi, että tuo lurjus sepitteli vuoron perään meidän kummankin korvaan omia juttujaan ja erohan siinä meille tuli. Vaan ei kait se kohtalo sitten meitä ollut yhteen tarkoittanutkaan, tosi rakkaushan ei kuole tuollaisiin juttuihin.

      • Aimori

        Mahtavatko monetkin ihmiset täällä,
        muistella sitä ainoaa oikeaa rakastaan?
        Sitä mikä todella oli nuoruudessa RAKAS?
        En tarkoita niitä moninaisia ihastuksia vaan sitä ainoaa oikeaa?
        Oletteko nyt varmasti olleet sen oikean kanssa yhdessä?
        Ettei vaan olis ajatus lipsunut siihen ainoaan oikeaan.
        Elämä kaiken lisäksi ohi ja sinne se jäi!
        Eikä koskaan enää palaa se aika eikä hän oikea ihminen sinulle/minulle. Voin sanoa piste ja loppu.


      • muistelen
        Aimori kirjoitti:

        Mahtavatko monetkin ihmiset täällä,
        muistella sitä ainoaa oikeaa rakastaan?
        Sitä mikä todella oli nuoruudessa RAKAS?
        En tarkoita niitä moninaisia ihastuksia vaan sitä ainoaa oikeaa?
        Oletteko nyt varmasti olleet sen oikean kanssa yhdessä?
        Ettei vaan olis ajatus lipsunut siihen ainoaan oikeaan.
        Elämä kaiken lisäksi ohi ja sinne se jäi!
        Eikä koskaan enää palaa se aika eikä hän oikea ihminen sinulle/minulle. Voin sanoa piste ja loppu.

        sitä ainoaa nuoruuden rakkautta. keväisin tulle mieleen hyvin voimakkaasti. haikeana mietteet menee eteen päin. ja elämänin on tässä ja nyt. (tällä järjellä valinta olis toinen.


      • valinta olisi toinen
        muistelen kirjoitti:

        sitä ainoaa nuoruuden rakkautta. keväisin tulle mieleen hyvin voimakkaasti. haikeana mietteet menee eteen päin. ja elämänin on tässä ja nyt. (tällä järjellä valinta olis toinen.

        monella muullakin. Mutta nuorena tehtyjä virheitä on monesti vaikea korjata, vaikka haluaisikin.


      • hukkaan, turhaan,
        valinta olisi toinen kirjoitti:

        monella muullakin. Mutta nuorena tehtyjä virheitä on monesti vaikea korjata, vaikka haluaisikin.

        kauan sitten. Rakkautta ei ole löytynyt vieläkään.
        Kohtapa tämä loppuu, reilusti yli puolimatkan olen jo päässytkin...


    • Pirre*

      ja tavattu päivittäin, pian 39 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe