Vinha on peittävä talomaali, mutta voiko ensin maalata sävyttämättömällä maalilla talotehtaan pohjamaalatun päälle ja sitten yksi kerros sävytettyä?
Onko tälläinen mahdollista, tai siis onhan se mutta onko jälki hyvää. Tarkoitus maalata hyvin vaalealla harmaalla muutenkin.
Vinhalla maalaus
7
5101
Vastaukset
- Petter69
Jaa, eikös se Vinha ole peittävä puunsuoja.. mutta kuitenkin parasta on maalata 2 kertaa sävytetyllä.
- vinha on
valkoista ja kyllä se vilkkuu läpi jos pintaan laittaa harmaata.
- Santtu
ja kysäistiinkin maaliliikkeestä ja kertoivat samaa.
- harmaa...
Santtu kirjoitti:
ja kysäistiinkin maaliliikkeestä ja kertoivat samaa.
Varaudu moneen testikertaan etsiessäsi vaaleaa harmaata.
Minulla tänään 4:s vinha purkki menossa etsiessäniu vaalean harmaan sävyä. Tikkurilan maalilinjalle turha soittaa koska joka päivä neuvot vaihtuvat ja neuvovat ihan puuta heinää..
Itse kokeillut jo sävyt tehon kartan mukaan
618X (on sinertävä)
611X (on vielä sinisempi)
570X (on harmaa mutta tumma ja pohjamaalatussa näyttää likaisen harmaalta)
579X vielä autotallissa odottamassa testiä.
Jos sinulle käy kuten minulle on talo melkein pohjamaalattu näillä 0,9l koemaalitölkeillä ja talo ah niin kirjavan näköinen.. Harmaan löytäminen kuulemma vaikein kaikista väreistä..
Ann - vinhaaja
harmaa... kirjoitti:
Minulla tänään 4:s vinha purkki menossa etsiessäniu vaalean harmaan sävyä. Tikkurilan maalilinjalle turha soittaa koska joka päivä neuvot vaihtuvat ja neuvovat ihan puuta heinää..
618X (on sinertävä)
Jos sinulle käy kuten minulle on talo melkein pohjamaalattu näillä 0,9l koemaalitölkeillä ja talo ah niin kirjavan näköinen.. Harmaan löytäminen kuulemma vaikein kaikista väreistä..
AnnOn se maalin valinta tosi vaikeaa!!! Itsellä etsinnässä nätti vaalean ruskea, ei kellertävä sävy.. Seinässä 563x, joka ihan ok, mutta mietityttää, näyttääkö liian punaiselta,kun koko talo maalattu.. Vieressä läntti 562x.. Liian tumma.. Ei viittis kovin montaa ostaa noita pikkupurkkeja!! Se näyttää kaupan lastussa niiiiin hyvältä, mutta kun seinään laittaa ni on ihan eri näköinen.. huhhuh.
- Santtu
harmaa... kirjoitti:
618X (on sinertävä)
AnnMe onneksi löysimme meitä miellyttävän värin toisella koetuksella. 568x miellytti molemman silmää.
Ihan kiva että on noita vaihtoehtoja niin paljon, mutta vaikeampaahan se valinta sitten on.
Nyt ei kun maalaamaan. Toivottavasti löydätte mieleisen värin pian. - vinhaaja
Santtu kirjoitti:
Me onneksi löysimme meitä miellyttävän värin toisella koetuksella. 568x miellytti molemman silmää.
Ihan kiva että on noita vaihtoehtoja niin paljon, mutta vaikeampaahan se valinta sitten on.
Nyt ei kun maalaamaan. Toivottavasti löydätte mieleisen värin pian.Näin ajellessa tänään kivan värisen talon ja kävin kysymässä värin koodin.. Se oli just se, joka meidän seinässä neliön alueella.. Eli se on nyt valittu. Ei näyttänyt ollenkaan liian punertavalta. Kannattaa siis rohkeasti käydä kysäisemässä, jos jonkun talon väri miellytää! Ei muuta ku maalaamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333194Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441599Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719