kuinka paljon säästöön?

amanda--

hei, olisin kyselly kokeneemmilta matkailijoita-ite ekaa kertaa australiaan menos, et paljonko kandee säästää rahaa niinku ihan kokonaisuudessa :lennot tarkotuksena olla n.3vk ja kierrellä ja surffata. mietin täs et paljonkoha SUUNNILLEEN pitäis tohon säästää rahaa?? kiitos paaljon !! :)

5

2217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      ehkä sun niinku kandeis tietsä ninku et surffilauta maksaa ainaskii ihan homona sit se krääsä ja kaikki wledjut tsökää ainaskii 2-3 dona taalaa messii niinku.

    • frage

      kantsi lähteä mihinkään,jollet kerran itse pysty päättelemään ja vähän laskemaankin,mutta veikkaisin että alle 10000€ ei kannata lähteä edes matkaa suunnittelemaan

      • amanda--

        kato kyl mä osaan iha itekki päätellä kuule ja on jo selvillä toi budjetti mut oisin iha vaa kyselly mite muil on menny!! asumiskuluja ja matkoja,et vois vertailla et mikä on järkevintä, ja ois iha kiva saada asiallisia vastauksia mut onneks tääl liikkuu aina nii "ihania" ihmisiä!!!!!! :/ :/


      • matkaajatar
        amanda-- kirjoitti:

        kato kyl mä osaan iha itekki päätellä kuule ja on jo selvillä toi budjetti mut oisin iha vaa kyselly mite muil on menny!! asumiskuluja ja matkoja,et vois vertailla et mikä on järkevintä, ja ois iha kiva saada asiallisia vastauksia mut onneks tääl liikkuu aina nii "ihania" ihmisiä!!!!!! :/ :/

        ettei tänne kannata juuri kysymyksiä laittaa kun on kaikenlaiset "pipipäät" vastaamassa jotain törkyä... Itsekin olen lähdössä ensi talvena Ausseihin, mietin samoja asioita, paljonko rahaa suurinpiirtein mihinkin kuluu jne.


    • just a girl

      ite olin ausseissa 6vkoa reilu vuosi sitten. meil oli etuna se, et saatiin asua 3vkoa tutun luona, joka ystävällisesti kustansi meille myös ruuat, sillä palkalla, et vähän korjattiin sen taloa. Lentoihin meni n.1400€ ja meillä oli stoppi Bangkokissa, jossa myös vietettiin aikaa. Käyttörahaa, reissurahaa ja shoppailurahaa mulla meni kaikenkaikkiaan reilu 2500€ ja enemmänkin olis menny jos olis ollu! :) en kyl juurikaan miettiny mitä ostin vaan ostin ihan hulluna vaatteita ja koruja yms. ruokailut me hoidettiin hostellien keittiöissä ja käymällä paikallisessa ruokakaupassa. Eli siis halvemmallakin olis selvinny.

      Nyt olis tarkotus reilun vuoden päästä lähtee viettää vuosi sinne. Lennot saa just tolla 1500e tai halvemmalla ja yritän saada ainakin 5000-7000e säästöön ennen kun lähden sinne. Nää toimistot jotka välittää niitä vuoden viisumeita suosittelee, et lentorahojen lisäks tulis olla vähintään 2000e ku lähtee sinne. Kavereilla on ollu just jotai 7000-10000€ ja sillä ne on mukavasti pystyny hengaa ennen ku on ollu pakko löytää töitä.

      Mut sulle jos lähdet 3vkon lomalle, riittää lentojen lisäks varmaan 1000-2000e. tolla rahalla pystyt mukavasti ja suht leveesti lomailee eikä tartte joka pennosta laskee. mukavampaa se on lomalla olla niin, et voi tehdä mitä haluaa. kotona voi sit syödä kaurapuuroo ja muistella lämmöllä hienoo reissua! Mukavaa matkaa! se on loistava maa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe