UUNO NRO 1

uunonro1

Hei.
Minua uunotettiin pahemman kerran, ostin netin kautta konserttilipun joltain tyypiltä, maksoin siitä 50 euroa. Olen maksanut rahat tyypin tilille, mutta lippua ei ole postiluukusta kolahtanut. Voidaanko tekijä jäljittää pelkän pankkitilin nron perusteella? Muita todisteita ei henkilöstä ole. Esitteli itsensä "Janne Ojaseksi," mutta tuskinpa oikea nimi.

2

854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tili jonkun nimillä

      on, joten ainakin sen tilin omistaja osannee kertoa jotain. Muistaakseni Nordean tilisiirrolla näkyy tilin omistajan nimi.

      • muakinonhuijattu

        tilin omistajan kautta syyllinen saadaan kiinni..jos on kaverin tili niin kyllä ne kaveritkin laulaa nopsaan kun meinataan tehdä syyllistä.Poliisille vaan heti tekemään rikosilmoitus.syyte tulee lievästä petoksesta.Usein tekevät näitä nettipetoksia ihan omalla nimellään koska kaikki raha mikä tilille ihmisiltä tulee on plussaa koska ovat usein jo menettäneet luottotietonsa eivätkä ole työelämässä joten eivät joudu rahoja koskaan takasin maksamaan.elleivät joskus mene töihin(tuskin).et siis todennäköisesti saa koskaan rahojasi takaisin mutta syyllinen saa syytteen ja asia tulee poliisin tietoon.taustalla voi olla useita samanlaisia rikoksia kuten yleensä onkin ja kun kaikki vain ilmoittaisivat näistä tapauksista vaikka summa olisi kuinka pieni niin rikollinen joutuu lopulta linnaan ainakin hetkeksi teoistaan jos eu ole varaa maksaa sakkoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe