Millaisia kokemuksia viihde-elektroniikan ostosta (MP3-soittimet, puhelimet, tietokonetarvikkeet yms.) Pekingistä?
Onko piraattituotteista tai tuntemattomista merkeistä mihinkään vai menevätkö heti rikki? Ja sitten vielä kyselisin, että miten matkapuhelimet toimivat Suomessa ja millä esim. niiden ja MP3-soittimien lataus onnistuu Suomessa?
Sen verran olen etukäteen saanut selville, että hyvä paikka elektroniikan ostoon on ilmeisesti yliopiston läheisyydessä oleva Zhongguancun Market. Millähän sinne pääsee helpoiten? Onko metroasemaa lähettyvillä tai osaavatko taksikuskit perille sanomalla "Zhongguancun"?
Elektroniikan osto Pekingissä
5
1069
Vastaukset
- Yang
Soittimen, taisi olla Newman- merkkinen, vielä toimii ja on puolisen vuotta sitten ostettu kiinasta.
- että...
Miten soittimen akun lataaminen hoituu? Tuliko mukana ihan Suomenkin pistorasioissa toimiva laturi?
- shanghaista
että... kirjoitti:
Miten soittimen akun lataaminen hoituu? Tuliko mukana ihan Suomenkin pistorasioissa toimiva laturi?
En ole ko. laitteen ostaja, mutta kiinan pistorasiat eivat ole samanalaiset kuin Suomessa. Kannattaa ostaa adapteri, saa esim. lentokentilta... ja viela sellainen multi-versio, jota voi kayttaa vahan missa maassa ja minkamaalisten laitteiden kanssa. On toiminut meilla...
- Yang
että... kirjoitti:
Kautta,mukana oli Mp3 liitäntäjohto, joten sillä onnistuu.
että... kirjoitti:
pistorasi ehk osta jälkikäde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224266Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692745Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5451377- 571330
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 761311
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196