Vettä satoi. Rinkka hiersi hartioita. Vaelsin perinteistä syysvaellustani Saariselän tuntureilla. Neljäs päivä oli menossa. Aamulla heitin rinkkani selkään Hammaskodan pihassa, ja jo silloin taivas valui niskaan kylmänä vesiryöppynä. Varusteeni olivat hyväksi kokemani coretexhousut ja vaelluskengät sekä hengittävä anorakki. Sen ei ollut tarkoituskaan pitää vettä, vaan nykyiset alusasut ovat miellyttävä lämpimiä pitää myös kosteina. Olin kastunut päivän aikana aivan läpimäräksi, tuskin kalsareistakaan löytyi kuivaa paikkaa. Suunnistin kohti Tahvon tupaa, ja siellä olevaa saunaa. En juurikaan pysäytellyt menoani. Syömässä poikkesin Siulanruoktun kämpässä. Lämmin keitto valmiiksi tekemieni eväitten kyytipoikana antoi mukavasti lisäpotkua loppupäiväksi. Rinkassani oli juoma astia, josta tuli letku käteni ulottuville ja sain kulkiessani lämmintä juomaa.
Oli myöhäinen syksy ja kulkijoita erittäin vähän. Jos ilma vielä kylmenisi, niin aamulla voisi olla vaikka ensilumi maassa. Olisipa edessä olevalla kämpällä porukkaa, niin pääsisin lämpimään vaihtamaan kuivaa ylle ja vaikkapa suoraan saunaan. Tallustelin jokitörmän päällä olevalla polulla ja muutaman sadan metrin päässä pitäisi autiotupa näkyä ja samassa tunsin hienoisen savun tuoksun leijailevan märässä männikössä, jossa ainoat äänet olivat sateen ropina rinkan suojukseen sekä polulla olevien lätäköiden pärskähdykset, kun lähestyin määränpäätäni.
Saunan savutorvesta tuprusi paksu pihkapuun savu ja kämpän pihassa liikkui sade asuista porukkaa. Ainakin kaksi punaisiin pukeutunutta, kaikesta päätellen tyttöstä oli majoittunut tupaan. Saavuin pihaan, ja huikkasin hyvänpäivän toivotukset tytöille.
- Onpa mukava tulla perille, kun näyttää kuuma sauna odottavan. Joka paikka on märkänä ja melkeinpä kylmästä kankeana.
- Sama vaiva täällä, kylmä ei ole tänään tosin päässyt vaivaamaan, mutta kosteana miekin olen. Vastasi tummempi tytöistä.
- Ajateltiin juuri mennä saunaan, mutta otapa sie ne tulisimmat löylyt, niin lämpiät, hän jatkoi.
Nostin rinkkani kämpän seinälle, kaivoin sieltä kuivat vaihtovaatteet ja muut saunavehkeet ja painun samantien puron varrella olevalle pienelle saunalle. Makailin hetken aikaa saunan lauteilla ja nautin vaelluksen hienoimmista hetkistä. Päivän päätteeksi kuumaan löylyyn ja kylmän kirpeään puroveteen – sitä yhdistelmää ei voita mikään, ellei sitten pirteän oloinen vastaanottajani tuvassa tekisi poikkeusta.
Palasin kämppään ja ovella tuli vastaan kahvin tuoksu. Pöydällä odotti nippu räiskäleitä ja eteeni ilmestyi kuksa, josta leijaili ilmaan jotain muuta kuin kahvin aromeja.
- Maistapas tuosta, niin palaat lopullisesti elävien kirjoihin, tumma tyttö hymyili edessäni.
Nostin kuksan huulilleni ja henkeni salpautui jo voimakkaan rommin tuoksusta ja jouduin yskimään hetken ennekuin sain maistettua juomaa.
- No, arvasinhan - elämä voittaa, nauroi tyttö, keräsi saunakamppeensa ja tytöt lähtivät saunaan.
- Ota siitä kahvia - mekin saunotaan paikat puhtaiksi, tyttö jatkoi mennessään.
Istahdin kämpän portaille kahvikuksani kanssa ja katselin saunalle, kun alastomat hahmot laskeutuivat purolle ja kohta kuuluvat kiljahdukset todistivat veden olevan kylmää.
Tytöt palasivat posket hehkuen tupaan ja minulla oli tilaisuus viimein esittäytyä.
- Olen Ville, yksinäinen kulkija, matkalla itärajalle ja ehkä Rajajooseppiin. Kerroin suunnitelmistani ja ojensin käteni molemmille seuralaisilleni. Tumma tyttö oli hoikka, lyhyt tukka - lähes poikamainen. Vaalea taas runsasmuotoinen ja hymyilevä, mutta hiljaisen oloinen.
- Mie olen Katja, kotoisin tuolta Kittilän perukoilta - aito lappilainen. Tämä kaverini - Ulla - on taas ihan etelästä. Opiskeltiin yhdessä matkailua Hesassa, minä palasin tänne pohjoiseen eräoppaaksi, Ulla taas on kaupunkioppaana etelän rannoilla. Me tehdään aina syksyisin viikon vaellus täällä erämaassa. Ja nyt ollaan lähdössä paluumatkalla Kiilopäälle. Tänään tuli luppopäivä sadetta pidellessä.
Sade oli lakannut, ja taivas alkoi kirkastua lännen suunnalta.
- Mitäs jos mennään lämmittämään nuotio, kun tuo ilma näyttää kirkastuvan. Ehdotin tytöille ja otin eväspussini mukaan, kun siirryimme tulille pihaan.
- Tulee kylmä aamu, jos tuuli kääntyy pohjoiseen. Toivottavasti loppuviikko on kirkasta ja kuivaa, ettei kastuttaisi enää kotimatkalla, sanoi Ulla katsellen taivaalle.
Siinä istuskeltiin ja ilta pimeni. Naukkailtiin kuumaa rommia ja kertailtiin kokemuksia matkan varrelta.
Ulla alkoi kerätä eväitään ja sanoi siirtyvänsä yöpuulle.
- Jos vielä jäätte, niin ottakaa tämä huopa hartioille, niin pysytte lämpiminä, hän sanoi ja meni kämpän suojiin.
Katja siirtyi aivan viereeni, vedimme huovan tiukasti ympärillemme samalla siirsin käteni hänen kainaloonsa. Tunsin Katjan lämpimän posken ihan omani vieressä ja aloin hyväillä huulillani hänen korvaansa ja edelleen poskea pitkin odottaville huulille. Kun tunnustelin kielelläni hänen huuliaan, niin Katja tarttui tiukasti minuun ja vastasi tulisesti kielellään ympäri huuliani.
Aloin tunnustella kädelläni hänen rintojaan, jotka tuntuivat kiinteiltä ja nännin pää tuntui kovana vaatteiden läpi. Suutelimme kiihkeästi nuotion loisteessa erämaan hiljaisuus ympärillämme.
Katja laski kätensä reisilleni, ja tunnusteli varovasti haaroissani sykkivää elintäni.
- Sanoin Ullalle päivällä, että tulisipa nyt kunnon poromies illaksi seuraamme. Olin jo ihan kostea, kun tulit, en sateesta vaan halusta.
- Toiveeni toteutui, jatkoi Katja ja siirsi kätensä verkkarini kauluksesta sisäpuolelle ja tarttui kyrpääni tiukalla otteella.
- Kokeile, pilluni aivan sykkii kiihkosta, hän jatkoi ja aloin työntämään kättäni hänen housujensa sisään. Sormeni tavoittivat pillun vaon, jossa huulet olivat avautuneet ja turvonneet. Sormellani aloin vedellä pitkin kosteaa vittua ja kun työnsin muutaman kerran sisään aukosta, kosteus lisääntyi valuen kädelleni. Katja kumartui syliini, keinotteli kullin pään housujen ulkopuolelle ja ympäröi sen pään huuliensa väliin.
- Mennään sisälle, siellä on mukavampaa ja lämmintä, sanoi Katja.
- Mutta entäs Ulla? Epäröin hieman.
- Ulla ei ihan helposti herää, paitsi jos saat minut oikein vauhtiin niin silloin heräävät karhutkin Jaurujoen kairassa.
Siirryimme kämpän pimeyteen. Sytytimme kynttilän pöydälle, istuin laverin reunalle ja teimme vielä yhden yömyssyn. Ulla nukkui laverin perällä makuupussin päällä väljissä yöhousuissaan takamus meihin päin. Lahkeen suusta pilkotti reisien takamuksen kaaret pyöreinä melkeinpä kutsuvina. Katja siirtyi eteeni, laskeutui polvieni väliin ja kaivoi kullin housuistani ja alkoi nuolla sen vartta kielellään ja upotti koko komeuden suuhunsa.
- Odota, otan housut pois ja teen hieman mukavamman alustan tähän laverille. Menin sitten selälleni makuupussien päälle ja Katja tuli päälleni nuollen kyrpääni ja laski vittunsa suoraan kasvoilleni. Näin kynttilän valossa musta karvaisen kiimasta punottavan pillun yläpuolellani ja aloin nuolla kuumaa vakoa häpykieleltä niin ylös kuin ulotuin. Katja liikutti lantiotaan edestakaisin, joten sain kieleni välillä aivan persvakoon asti ja kohta huulieni välissä sykki klitoriksen nappula.
Katja upotti kyrpäni todella syvälle suuhunsa, aivan nieluun asti. Terskan päässä tuntui kuin nielemisliikkeitä, kun hän tavoitti huulillaan karvoitustani. Sitten hän liu’utti huuliaan ja kieltää pitkin kullia ylöspäin samalla nuollen voimakkaasti syljestä kosteata vartta. Siitä syntyi imevä voimakas ääni, kuin Suomujoen kosken alla akan virrassa oleva pyörre imisi vettä syvyyksiin. Katja jatkoi samoin useita kertoja pyörittäen pilluaan kasvoillani, välillä painaen klitoriksensa voimalla huuliani vasten ja minä en saanut ajoittain kunnolla edes henkeä, kun nenä kynsi pillussa ja suuni oli täynnä valuvaa kosteutta ja karheaa hieman säkkärää karvaa.
- Hei Katja, mitä sinä syöt? Kuului kohta laverin perältä. Ulla oli herännyt ‘kosken pyörteitten’ ääneen.
- Mmmm...mmm.. pääsi Katja suusta. Katja päästi kyrvän suustaan kiepsahti ympäri ja istui kovana seisovan kyrpäni päälle, ohjasi sen pillunsa ja alkoi keinuttaa itseään eteen ja taakse. Kaluni liukui koko pituudeltaan kuumassa luolassa.
- Tule Ulla sinäkin maistamaan, sai Katja sanottua keinuessaan päälläni ja pyöritellen kostealla kielellään kitalakeeni asti. Ulla siirtyi jalkojeni luo ja alkoi nuolla reisilleni ja pusseilleni valunutta kosteutta samalla tarttuen kiinni kyrpäni juuresta. Katja nosti takamustaan ja kullini liukui ulos pillusta. Ulla sai sen kokonaan suuhunsa. Katja siirtyi rintani päälle istumaan ja nojautui pääni yläpuolelle laskien tussunsa suoraan naamalleni. Sain koko avoimen pillun kieleni ulottuville ja aloin pyöritellä kieltäni klitoriksen ympärillä imeskellen sitä voimakkaasti. Ulla siirtyi kullini päälle istumaan ja kyrpäni upposi kuin suon silmään. Ullan pillu tuntui pehmeydessään uudelta kokemukselta. Hän nosti itseään ylös ja alas pitäen samalla kättään kullin juuressa ja kiihottaessaan häpykieltään sormillaan.
Katja nousi päältäni ja minä käänsin Ullan selälleen alleni ja aloin painaa häntä syvälle ja vieläkin syvemmälle. Otin käsin kiinni hänen runsaista rinnoistaan ja imeskelin nännit pystyyn kuin kirsikat. Katja siirtyi vierellemme hyväillen kanssani Ullan rintoja.
Siirryin Katjan jalkojen väliin ja nuolaisin muutaman kerran hänen vakoaan valuttaen suustani lisää kosteutta pillulle ja työnsin kyrpäni hänen tiukkaan pilluunsa. Katja kietoi jalkansa ja kätensä ympärilleni. Aloimme rytmikkään liikkeen. Katjan liikkuvainen lantio vauhditti omaa liikettäni, kun kulli sousi puolelta toiselle pillun perukoilla. Katja nosti vielä polvensa ylemmäs, jolloin ote kyrvästäni tiukkeni entisestään. Se oli minulle kylliksi voimakas ärsyke ja aloin purkautua rajusti. Ensimmäiset siemennesteen syöksyt laskin Katjan sisään, mutta sitten vedin kyrpäni ulos ja annoin loput lentää Katjan rinnoille. Katja levitti nesteen vartalolleen, ja Ulla otti kullin pään suuhunsa ja sai viimeiset spermapärskeet kielelleen.
- Mitäs minä sanoin Ulla päivällä, tässä se poromies nyt sitten on, Katja sanoi kaverilleen.
- Sinulla Ville on sitten ihanan pehmeän karhea pillun huulia kiihottava parta, kun nuolit minua.
Pyyhkäisimme suurimmat kosteudet pois ja kömmimme kukin omaan makuupussiinsa. Aamuyö saattaa kämpässäkin olla viileä, jos tulee pakkasyö.
Yöllä olin näkevinäni unta tummasta lapin tytöstä, joka yhä uudelleen veteli huulillaan ja kielellään lannistumatonta seisovaa elintäni, enkä pystynyt tekemään mitään.
Se oli Katja, joka hyväili kädellään kulliani. Välillä hän kostutti huulillaan terskaa ja muutaman kerran antoi huultensa liukua kulliin vartta ihan sen juureen. Katja huomasi, että olin herännyt ja kääntyi suutelemaan kaulaani ja karheaa poskeani. Hän siirtyi viereeni ja painoi häpykukkulansa vasten reittäni. Nostin jalkani tiukasti hänen haarojensa väliin ja tartuin kädelläni hänen takamuksestaan. Käteni hakeutui takaa hänen kosteaan rakoonsa.
- On kohta aamu. Meidän on jatkettava matkaa. Haluan vielä sisälleni kuuman ja kovan kyrpäsi.
Katja nousi päälleni ja ohjasi kullini vakoonsa. Se oli kuuma kuin iltainen saunan kiuas. Kyrpäni upposi syvälle Katjaan. Käsilläni tartuin kiinteästä takamuksesta ja pian löysimme yhteisen rauhallisen, mutta kiihottavan rytmin liikkeellemme, kun Katja painautui tiiviisti vartaloani vasten.
Pillun tiukentuva ote elimestäni antoi minulle viimeisen kiihottavan sykähdyksen ja orgasmini jännitti vatsanpohjani ja kullini syöksi Katjan pilluun valtaisan nestesuihkun. Katjakin jännittyi päälleni. Vartalomme olivat kuin yhtä elintä. Hitaasti nautinnollinen raukeus valui jäseniimme. Katja liikkui hitaasti edestakaisin päälläni ja minä tunsin valtaisasti paisuneen elimeni purkavan viimeiset siemenet Katjan liikkeen tahdissa. Kun Katjan pillun ote kalustani löystyi alkoi siemenneste valua pillusta nivusiini ja liukkaus elimiemme välillä aina vain lisääntyi. Olin edelleen Katjan sisällä kun uni voitti.
Aurinko pilkisti puiden latvoihin kun vihdoin heräsimme. Ulla oli jo noussut ja alkoi keitellä kahvia. Hän katseli meitä hymyillen kun kömmimme makuupussiemme seasta alastomina pukeutumaan.
- Mitäs jos käytäisiin ensin pesulla ja sitten vasta siivotaan laverit, tuumasin ja lähdin saunalle.
Noin tunnin kuluttua olimme lähtövalmiit. Minulla suunta itään ja tytöillä länteen.
- Omistako kännykän ja onko se sinulla mukanasi? Katja kysyi lähdön hetkellä. Olihan minulla mutta rinkassa.
- Eihän täällä kännykkä kuulu, vastasin mutta kaivoin sen esille.
Katja otti puhelimeni kun olin saanut sen auki. Näpytteli sitä hetken, katkaisi siitä virran ja ojensi sen takaisin.
Sitten tytöt halasivat tiukasti kaulastani, nostivat rinkat selkäänsä ja lähtivät polkua pitkin kohti Jaurujoen latvavesiä.
- Soittele kun pääset ihmisten ilmoille!
Ruskaretkellä
5
9941
Vastaukset
- Anonyymi
onko tää yleistä? että naiset tekee aloitteen erämaas?
- Anonyymi
Juu, joka kerta, kun olen ollut vaeltamassa, tavaraa tyrkytetään, saa valita parhaat päältä ja hoidella loputkin, jos vielä jaksaa.. No ei oikeasti, (valitettavasti), aloittajan tarina oli hyvä ja "sudenkuopatkin" oli onnistuneesti vältetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, joka kerta, kun olen ollut vaeltamassa, tavaraa tyrkytetään, saa valita parhaat päältä ja hoidella loputkin, jos vielä jaksaa.. No ei oikeasti, (valitettavasti), aloittajan tarina oli hyvä ja "sudenkuopatkin" oli onnistuneesti vältetty.
Eunukin päiväunia taas kerran hehehehee 🤣 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eunukin päiväunia taas kerran hehehehee 🤣 😂
Kuka väitti tarinaa todeksi ?
- Anonyymi
Olipa hienosti kerrottu tarina. Kiihoittava ja upeasti kuvattu tilanne ja tunnelma. Kalu heräsi jo siellä nuotion äärellä. Olet taitava kirjoittaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768502Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593271- 382614
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619