keksikää kanin nimiä, mä saan kanin ja enkä tiiä yhtään minkä antaisin sille nimeksi. auttakaa mua pliis !
keksikää kanin nimiä !
178
18231
Vastaukset
- Miiuska88
minkänäköinen pupusi on?.. olisi helpompi keksiä.. oman kanini nimi on Mimmu. ja aiemman kanini nimi oli Tupu. Mutta kaneillahan voi olla vaik mitä nimii on nappia,jussia, paavoa yms yms...
ja yhden kaverini kanin nimi on Jurppi. :D- kanifani
mula ei oo kania koitan saada mun vanhempani suostumaan että saisin kanin mutta haluaisin keksiä jo valmiiksi nimiä. se tupu on tosi hyvä mikä sulla on ollu. kiitos ehotuksista! minkä ikäne oot? montako kania sulla on ollu? :)
- spuge
Mul on valkoharmaa kani jonka nimi on Sir Carlos ja sitä sanotaa Kaarloks :'3
- ams87
kanifani kirjoitti:
mula ei oo kania koitan saada mun vanhempani suostumaan että saisin kanin mutta haluaisin keksiä jo valmiiksi nimiä. se tupu on tosi hyvä mikä sulla on ollu. kiitos ehotuksista! minkä ikäne oot? montako kania sulla on ollu? :)
mulla on 14 kania 9 poikasia ja 5 aikusia :) =)
- irpä
kanifani kirjoitti:
jee ehk huomen tulos uus perheenjäsen, tosin iskä on pahasti allerginen. Se on tyttökani ja nimeks oon ajatellu Rumpalia tai Kadia.. oiskohan noista sulle jompikumpi mieluisa (= ?
- aino123456
Olisiko Vaikka Tupu tai lupu
lakritsi oman on domino - Anonyymi
ams87 kirjoitti:
mulla on 14 kania 9 poikasia ja 5 aikusia :) =)
Anna kanille nimi miimo jos se tyttö
Tyttö kanille sopii miimo hyvin jos se siltä näyttää.
- toi pelleily!!
nyt onnistuit hermostuttamaan ainakin mut,sitä varmaan oot yrittänytkin,provosoida!
oot jo ainaki kolme kertaa alottanu uuden keskustelun,ekas väitit et frendis saa 2 pupua sit tokas se olitki sinä joka saa 2 pupua ja nyt oot saamas yhen pupun!! ärsyttävää jankuttamista ja ihan turhasta!- .......... Hmmm totaaaaa
.... Käytöksestä päätellen oot alle 20v.
Sinuna en kirjottelis tommosii tänne. Meil on kaks tyttö kissaa ja niille piti keksiä nimi, se on oikeesti vaikeempaa milt näyttää.
Ja mitä se sua haittaa jos toinen tarvitsee hyvän nimen kanilleen? Ei eläintä voi ottaa jos sillä ei ole nimeä.
Ja pumpuli olis kiva tyttö kanin nimi. Ei tuu juurikaan mieleen poika kanien nimiä. - (::
.......... Hmmm totaaaaa kirjoitti:
Sinuna en kirjottelis tommosii tänne. Meil on kaks tyttö kissaa ja niille piti keksiä nimi, se on oikeesti vaikeempaa milt näyttää.
Ja mitä se sua haittaa jos toinen tarvitsee hyvän nimen kanilleen? Ei eläintä voi ottaa jos sillä ei ole nimeä.
Ja pumpuli olis kiva tyttö kanin nimi. Ei tuu juurikaan mieleen poika kanien nimiä.Tosi asiahan on että eläimen voi ottaa vaikka sille ei olisikaan keksitty nimeä valmiiksi. Tai ei nimeä ole pakko ottaa.. Nimeä tärkeämpihän on se että kani saisi hyvän ja rakastavan kodin. Minullakin on kani jolla ei ole vielä nimeä.
- Anonyymi
.......... Hmmm totaaaaa kirjoitti:
Ja pumpuli olis kiva tyttö kanin nimi. Ei tuu juurikaan mieleen poika kanien nimiä.No Lenni ja Lasse on hienoja poikapupun nimiä!
- Anonyymi
(:: kirjoitti:
Tosi asiahan on että eläimen voi ottaa vaikka sille ei olisikaan keksitty nimeä valmiiksi. Tai ei nimeä ole pakko ottaa.. Nimeä tärkeämpihän on se että kani saisi hyvän ja rakastavan kodin. Minullakin on kani jolla ei ole vielä nimeä.
Niin kanille ei tarvitse olla nimeä voit vaikka itse kutsua sitä käsiksi
MÄ olen saamassa kanin 10 v synttäri lahjaksi ja yritän keksiä sille nimeä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kanille ei tarvitse olla nimeä voit vaikka itse kutsua sitä käsiksi
MÄ olen saamassa kanin 10 v synttäri lahjaksi ja yritän keksiä sille nimeäTarkoitin siis että voit kutsua sitä kaniksi
- tiina32v
.. oikeesti niin uusavutonta, ettei pysty nimeämään lemmikkiään, saati hoitamaan :DD Heh noh hauskaahan tää ainaskin oli. Luotan silti nuoriin.
Kuvitelkaas teiniäiti tai muuten vain nuori äiti joka on raskaana tai jo synnyttänyt, muttei lapselle vaan ole nimeä... liekö sukupuolestakaan varmaan tietoa, ennen kuin lääkäri tekee kierroksensa. Hieman vanhempi äiti olisi tyynesti ristinyt huollettavansa maijaksi tai matiksi.- lapsemme tiina
aika sairaan lapsellista lässytystä mitä tiina tänne kirjottelee :DD voin vaan kuvitella millanen lössykkä siellä ruudun takana istuskelee:DDDDDDDDDDDD. tartteeko joka asiasta tehä joku numero?
- kikuko
tiina 32 v haistahan kuule iso kasa paskaa ! On mulla toinenki kani ennen tota nii ossaan kuule hoitaa paremminku sinä vitun paska ! Mitä vitun haittaa jos kysyn nimiä!???
- Kanitietäjä
Tässä joitain nimi ehdotuksia:
Naaraille:
Tiitu
Missi
Stella
Shophie
Nella
Cloe
Anastasia
Ceila
Pippi
Peppi
Lotta
Essi
Typy
Tilda
Emmi
Uroksille:
Keksi
Nappi
Poju
Keke
Sokka
Ninja
Joe
Boy
Black
Fine
Pulla
Coco
Cocolat
Kookos
Coocos - Anonyymi
Kuinka vitun äyssi pitää olla et kirjottaa tollasta. Ja vieläpä "32v". Just joo, voin vaa kuvitella sut sellasena aivottomana 9v tollona joka ei tiiä mitään kaneista ja tulee vaa kirjottelee tollasta. Vittu mikä räkis💀
- Anonyymi
Kanitietäjä kirjoitti:
Tässä joitain nimi ehdotuksia:
Naaraille:
Tiitu
Missi
Stella
Shophie
Nella
Cloe
Anastasia
Ceila
Pippi
Peppi
Lotta
Essi
Typy
Tilda
Emmi
Uroksille:
Keksi
Nappi
Poju
Keke
Sokka
Ninja
Joe
Boy
Black
Fine
Pulla
Coco
Cocolat
Kookos
CoocosAika hyvin ehdotuksia ehkä otan jonkun nousta kanini nimeksi Kiitos ehdotuksista
- hohoo
-Myy
-Namu
-Nessu
-Nappi
-Vimma
-Tiuhti ja Viuhti
-Lempi
-Sintti
-Hoppu
-Pumpuli
-Hertta
-Kaneli
-Pilkku
-Hugo
-Kirppu
-Vilkka
-Pulla ja Pitko
-Risto
-Domino
-Simo
-Oliver
-Kippo
-Mocca
-Urho
-Viljo
-Väiski
-Leo
-Hilda
-Oikku
-Touho
-Tahvo
-Taavi
-Nekku
-Masi
-Miksu
-Sukka
-Candy
-Rommi
-Mauno
-Cleopatra
-Zorro
-Jörö
-Vilperi
Nämä nimet on minusta aika vekkuleita :) eiköhän nuista pitäis löytyä :D- kanifani
juu kiitos nuista nimistä. kyllä niisät varmasti löytyy hyviä. :)
- Anonyymi
Mun pupun nimi on Töpö, ja on tyttö ja se on Valkonen ja siinä on ruskeeta.
- autan =)
Moi.
Mun mielestä PEPITA on TOSI IHANA NIMI..sit on myös -PEPITA=TYTTÖ- Rabbitti
Meil on Riona,Fabion,Fantacy,Nipsu ja pumpuli viellä yhelle mun pikkuiselle nassukalle pitäs keksiä nimi värinä on luonnonkeltainen :)
- pikkuinen myy1
Rabbitti kirjoitti:
Meil on Riona,Fabion,Fantacy,Nipsu ja pumpuli viellä yhelle mun pikkuiselle nassukalle pitäs keksiä nimi värinä on luonnonkeltainen :)
toffee?
- öhömm
Reetu on POJAN nimi!!
- kääpiöluppadi
mulla on vaalean beige kääpiöluppa jonka nimi on pepita
- Mango<3<3<3
kääpiöluppadi kirjoitti:
Mun kani on luonnonharmaa kääpiöluppa-vauva, joka on nyt4kk vanha, jonka nimi on Mango
- Pepitarotta
Mun rotta on Pepita, eli "peppi", ja munkin mielestä Pepita on kaunis nimi.
- sama pupu
kääpiöluppadi kirjoitti:
Mullaki on kinuskin vaalee kääpiöluppa sellane valkone viitanmuotone selässä nimi kans pepita ja harmaa aika iso maatias kani nimi pepe.
- Nimimerkki;););)
Mango<3<3<3 kirjoitti:
Mun kani on luonnonharmaa kääpiöluppa-vauva, joka on nyt4kk vanha, jonka nimi on Mango
Oih, saako nimeä käyttää minun tulevalle kanille koska se on todella kaunis nimi!
- VITTU
pikkuinen myy1 kirjoitti:
toffee?
MEI ENT KIS NIM OL TOFEE
- Ranskis98
öhömm kirjoitti:
Reetu on POJAN nimi!!
Reetu on kylläkin tytönnimi. Meidän koiralla on Reetu niminen kaveri, ja se on narttu.
- Ääöööäö
pikkuinen myy1 kirjoitti:
toffee?
Meijä kissa nimi o toffee ja kaverin koiran nimi toffe Ö.ö
- Anonyymi
Rabbitti kirjoitti:
Kira lausuttais myös kira
- Anonyymi
Rabbitti kirjoitti:
Ja mun kanin nimi on Albi
- Pepe-2008
Minulla on yksi valkoinen nassukka, jonka nimi on Pepe.
- pepeeeeeeeee
sama juttu.munkin musta kani on Pepe.se sai nimensä näin:koska pepe on musta,kuten laku ja syötävän suloinen,se nimettiin pepeks pepe-lakun mukaan,kun on musta ja syötävän suloinen.heh...
- Loikka
pepeeeeeeeee kirjoitti:
sama juttu.munkin musta kani on Pepe.se sai nimensä näin:koska pepe on musta,kuten laku ja syötävän suloinen,se nimettiin pepeks pepe-lakun mukaan,kun on musta ja syötävän suloinen.heh...
mulla on uroskani. sen nimi on Loikka.
Loikka on 5 ja puolikuukautta.
Lokka on musta mutta tositositosi ihana :)
- jennu
Eli mulla on ollut kaneja ja on vieläkin. Kanini nimet ovat: Dada,Penna,Napsu,Tipi,Doris,Kiki yms.
- jennu
Eli unohin viel pari kanin nimiä tuost: Pörrö,Täplä,Muru,Vili,Niksu... saatoin unohtaa sieltä monta mut en muista ku niin monta kania on ollut...
- katso näistä!
jennu kirjoitti:
Eli unohin viel pari kanin nimiä tuost: Pörrö,Täplä,Muru,Vili,Niksu... saatoin unohtaa sieltä monta mut en muista ku niin monta kania on ollut...
elikkäs semmosta kun vilpertti, aino, vaakneri (vähän höhlä nimi, kaverini kani on nimeltään vaakneri...) ponppu, eevertti, puppe ja kaikkee tällast södee!
- LiloTico
Meillä on kanien kutsumanimet Lilo ja Tico. :)
- Anonyymi
Mun ehdotukset on:
-Vili
- Napsu
-Nipsu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ehdotukset on:
-Vili
- Napsu
-NipsuEmmi on kans kiva nimi jollekin esim, hermeliinille tai pikku kanille
- riccooo
meillä on Malika ja Robin :)
- Nimiä saa käyttää!
Hei vaan! Kerronkin nyt sitten meidän lemmikeistä. Elikkä oli 4 kania, joiden nimet oli Bermuda(Tuttavallisemmin Ruba) Ruufus, Robin jaTuulia. Ja oli myöskin 3 kissaa, Jenna, Aleksi ja Anni. Tällä hetkellä on 2 koiraa joiden nimet on Rubeus(Tutt. Roope) ja Amelia, ja tällä hetkellä on myöskin 3 kesyrottaa joiden nimet ovat Fendia-Maria, tuttavallisemmin Feba, koska paljastuikin sitten että Feba onkin poika...(: Ja tietty Emmi ja Fannie. Toivottavasti kiinnostuitte nimistä!
- Ol'e Kasa Mama Papa
Nimiä saa käyttää! kirjoitti:
Hei vaan! Kerronkin nyt sitten meidän lemmikeistä. Elikkä oli 4 kania, joiden nimet oli Bermuda(Tuttavallisemmin Ruba) Ruufus, Robin jaTuulia. Ja oli myöskin 3 kissaa, Jenna, Aleksi ja Anni. Tällä hetkellä on 2 koiraa joiden nimet on Rubeus(Tutt. Roope) ja Amelia, ja tällä hetkellä on myöskin 3 kesyrottaa joiden nimet ovat Fendia-Maria, tuttavallisemmin Feba, koska paljastuikin sitten että Feba onkin poika...(: Ja tietty Emmi ja Fannie. Toivottavasti kiinnostuitte nimistä!
Nimi, joka elää! Rakkaalle lemmikille, tytölle tai pojalle, kaunis vanha nimi. Emile, Emiel.
- jooooooooooooooooooo
Ol'e Kasa Mama Papa kirjoitti:
Nimi, joka elää! Rakkaalle lemmikille, tytölle tai pojalle, kaunis vanha nimi. Emile, Emiel.
meidän kanin nimi on anneli:D
- brutukseni
jooooooooooooooooooo kirjoitti:
meidän kanin nimi on anneli:D
brutus
hubert
rolle
rusina
pumpuli
siinä mun mielestä parhaat :) - brutukseni
brutukseni kirjoitti:
brutus
hubert
rolle
rusina
pumpuli
siinä mun mielestä parhaat :)ja eeli on kans hyvä =)
- Kanit<333
Miten olisi Naatti mulla on ollut sen niminen kani joskus (=
- KA
Tyttö, poika kani?
- Nuggett ja Susu<3<3
mun pujen simet on Nuggett ja Susu
- plö
Nuggett ja Susu<3<3 kirjoitti:
mun pujen simet on Nuggett ja Susu
Hipsu & Axu :)
- dgfd
plö kirjoitti:
Oiva, Armas, Urho, Taisto tms. kuvaava nimi. Tai Tauno ja Mauno.
- rakastan sua
dgfd kirjoitti:
Oiva, Armas, Urho, Taisto tms. kuvaava nimi. Tai Tauno ja Mauno.
mun entisen kanin nimi oli veeti
- KANIFANI
rakastan sua kirjoitti:
Mitä sille Veetille kävi? =/
- Anonyymi
rakastan sua kirjoitti:
Munkin kuollu Kani oli Matti
Sitä säilytettiin kukkarossa ja se oli pieni. - Anonyymi
plö kirjoitti:
Hipsu on tosi söpö nimi💕
- åpulkjmnbv
vois olla vaikka jaffa, cola, pepsi, fanta tai tällasia myös windi, stormy....
- Jupen veli
Juppe Puputti
- Jupen veli
Jupen veli kirjoitti:
Juppe Puputti
Oi, unohdin mainita, että Juppe Puputti on tietenkin kavereiden kesken vain Juppe.
"My name is Puputti, Juppe Puputti."
Terveisin Jupen veli Puppe Juputti - pepsukkaliini
Jupen veli kirjoitti:
Oi, unohdin mainita, että Juppe Puputti on tietenkin kavereiden kesken vain Juppe.
"My name is Puputti, Juppe Puputti."
Terveisin Jupen veli Puppe Juputtitytöille: PEPITA , MINDY, APILA, CIELO,KIRSIKKA,LOLA ,MANTELI =D ja pojille ;D JERRY, TIMJAMI, JAMIE, COCO, MILOU . toivottavasti tykkäsitte =)
- Waani
Katso tästä kanien nimipäiväkalenterista!
http://www.angelfire.com/folk/kanikani/kanikulttuuri/nimpparikalenteri/tammi.html
itse keksin nimet sieltä kahdelle kanilleni- Pp<3
Kiitti, löysin tuolt sivult just sopivat nimet kahelle kanilleni
- kani hullu
Pp<3 kirjoitti:
Kiitti, löysin tuolt sivult just sopivat nimet kahelle kanilleni
just kivoi nimii!!
- sulle vaa
että jos ostat kasvattajalta ni se päättää usein nimen (tai niin ainakin meillä päin) ja sitte voit googlettaa ihan vaan kanin nimiä ni löytyy monta nimipäiväkalenteria. Mulla itselläni on Oliver ja Willow
- pipipipipipipipipipi
moikka mulla on kaksi kania toinen on erkki ja toinen pörrö
- venskuliini
MULLA ON HYVII KANIN NIMI EHOTUKSII ESIM NÄÄ..MOKO,JERRY,LOTTA,TEENA,KIKI,SONJA,FIONA,LAURA,TOMI,PÖRRI,TIPU JA HEMULI =D
- KANIFANI
venskuliini: Ehotit kanin nimeks Lottaa, ei se mitää haittaa mutku mun nimi on Lotta. Sit ehotit vielä Tomia no se on mun veljen nimi.
- öööööps..?:o
Meillä on kaks tyttökania ja nimet on Domino ja Namu :)
- Abbeya
Voi hyvääpäivää! Miten hankalaa on kysyä nimiehdotuksia Lemmikkien nimet-osiossa?!? Näitähän tungetaan kaikkialle ihan väkisin. Katsokaa kaikki vaan ensin kategoriat läpi, ja selailkaa vanhat keskustelut!
- kääpiöluppakorva
mun kanin nimi on janzu (keksin sen omasta lempinimestäni) kannattaa miettiä omasta nimestä jotain hauskoja nimiä esim.mikko=mikkoli
- Anonyymi
Mul on Kaks kanii, toisen nimi on löttö
Löttö o rutovaljo ja helvetin ittepäine.
- En oo varma!!
Tarviin nimi ehdotuksia ku saan poika kanin!!! Apuaaa auttakkaa keksikää söpöjä nimiä!!!!
- Anonyymi
Söps:)
- kanijakoirafani.....
Meille tulee poikakani
- jyrkkä ei
Vihtori, Ruudolf, rickhard, pertti, perttu, erno, koira, viliokki, hilppa, holopainen, terrrrmonen, osvald, oskari, ovela, nestori, pappa, rusina, ehonen, kurppa, reiska, killer, palle, yrkkä, hessu, minni, heikki, pirkko, jake, turkka, jarmo, ismo, jänö, karju, yrjänä, irmeli....
- alfaurokseni...
...tarvitsee nimen!! Oon vähän miettiny Rubeusta tai Boosteria... Nyt on paikalla myös Pamela-niminen neitokainen. Aiemmin oli Alice ja Rosalie (tutuille Roosa).
Kissojemme nimet ovat Miaku, Toffee ja Zorro. - Kansku XD
Faunattaren sivuilta löytyy myös nimpparikalenteri =)
- uiiih kanejaaa : D
mää oon saamassa ihan kohta kaks kanii niin niiden nimeks tulis nipsu ja nöpö ja mietin olisko vilikin hyvä..Kun aiotaan hankkia hermeliineijä nniiin helmeri olis hyvä nimi myös : 3
- Meri
Mulla on jo Hermeliini.Se on naaras,ja nimi on juuri Nöpö.Se on tummanruskea väriltään.
- kanit
mulla on kaksi tyttö kania ja niiden nimet ovat sussu ja iida
- puppeli<3
mun poika kanini nimi on Jamie ja tässä olisi myös muita nimi ehdotuksia:
poika: jali,juuso,ossi,sakke,james,jimi,jussi,oskar,eki,devin,eemil ja casper.
tytöt:paris,töpö,nöpö,nuppu,minttu,kirppu,pumpuli,myy,miranda,pepita ja glara - kanifani3
mul on kääpiöluppa joka on 3kk vanha ja sen nimi on Helmi
- kan'i
Jos poika niin ehdotan Cocoa ja jos tyttö niin Caramellia...
- Kani Fani
KEKSIKÄÄ MUN KANILLE NIMI SE ON MUSTA JA SE ON UROS
- Max25
Käviskö Max?
- Anonyymi
Osku
- kani<3
No mulla on kani jonka nimi on Tukzu ja se on poika ja múl oli kani Vimpula (tyttö) :))
Mut hei kanttii keksii itte ne nimet nii tulee parempi fiilis jos joku kysyy et mist se sai ton nimen ni voi sanoo et mä keksin !!! Eikä vaa: noo löysin foorumilt !!
Ittekki keksin Vimpula nimen lastenohjelmista :DD (Lasten ohjelma oli himpulat)
Ja Tukzun johanna tukiaisesta :DDDDDDDD - kan'i
Poikia:
- Tofu
- Toffee
- Jojo
- Lupu
- Coco
Tyttöjä:
-Minttu
-Camilla
-Bunny
-Roosa
-Milla
Tossa oli jtn.... - kani fani
Malta
Poki
Noki
Roope
Moppe
Lily
Nomina
Lola
Timbalo - Nimiii`??
Moi mulle tulee ensi viikolla kääpiölupan ja leijonalupan sekotus kani se on 3 viikkonen sitten ja se on valkonen missä on kullanruskeita pilkkui niin sille pitäis tulla nimi ;) Sukupuoli ei ole varma niin voisitteko antaa naaraiden ja uroksien nimiä? ;) Kiitos paljon jos annat nimivinkin ;)
- KiiviNam<3
Ehdottaisin TYTÖT: Mango Miitu Minttu Miranda Ja Nami Pojat Karkki Kalevi Kasper Kankki Ja Stipper
- Nimiii´??
KiiviNam<3 kirjoitti:
Ehdottaisin TYTÖT: Mango Miitu Minttu Miranda Ja Nami Pojat Karkki Kalevi Kasper Kankki Ja Stipper
Nuo Mango ja Miitu oli söpöi myös Stipper
- Anonyymi
Kultu
- PuPu<3
LOLA on hyvä nimi kanille ku mulla on Lola : )
- Kanifani
Mää ajatelin ehkäpä ostaa kääpiölupan ja mun mielestä sen nimi pitäis ehdottomasti olla Tutu!!!
- Meri
Tässä olisi muutamia ehdotuksia: jos se on uros,niin: Millo,Sallo,Lupu.Jos taas naaras: Milla,Salla,Nöppis.
- ossitusoj
ossi junior eli oj
- KANIFANI
SÖPÖLÄINEN, SÖPÖ, TÖPÖ, NÖPÖ, SÖPPIS, VALLU, TINKA ja VILPERTTI.
En nyt jaksanu erotellatyttöjen ja poikien nimiä ku jotkut nimet on vielä sellasii et ne sopii kummallekki,tytölle tai pojalle. - Tavallisiatylsille
Aapo
Aksu
Axu
Aku
Arttu
Bamse
Bambi
Berry
Ben(i)
Bumba
Capo
Cassu
Cola
Dexter
Dexi
Domi(no)
Doni
Dino
Dumble
Eetu
Eppu
Elmo
Esso
Eki
Fasu
Fudi
Figaro
Fido
Gerkko
Gunnar
Huli
Hipsu
Hero
Hugo
Huuko
Iiro
Indy
Iisakki
Jali
Jalmari
Juuso
Jere
Jörö
Jokke
Jami
Kaapo
Kassu
Kasko
Kamu
Kieppi
Kuuke
Keke
Kössi
Laku
Lex
Lurppa
Luca(s)
Lemon
Manu
Maksi
Maxi
Metu
Mörri
Moppe
Muppe
Nuca
Nipa
Nuga
Nougat
Nuutti
Nessu
Nipsu
Nero
Noppa
Nemo
Nökö
Otu
Onni
Olli
Ossi
Osmo
Paavo
Peltsi
Pietu
Perttu
Pu(u)ma
Poju
Pepe
Pepi
Puntti
Quatro
Ressu
Rami
Roope
Rosso
Riepu
Rasmus
Radi
Rane
Remu
Rex
Rodi
Santtu
Sipsi
Samu
Sepe
Sakke
Sumi
Sasu
Sami
Toivo
Taavi
Tico
Taco
Tim(i)
Tuukka
Tomu
Tero
Taro
Tino
Timppa
Temppu
Uuno
Ukko
Urho
Vallu V:llä alkavat voi olla myös W:llä alkavia.
Valle
Valto
Volume
Veeti
Vissy
Xero
Yrjö
Yrmy
Ykä
Ynnä
Zero
Zaro
Zepe
Åke
Åmar
Ännä
Äksy
Örkki
Önni
Naaraat
Anni
Aamu
Annika
Anne
Bessi
Bimu
Cindy
Caro
Ciara
Dara
Dana
Daami
Diiva
Donna
Diana
Deli
Demi
Essi
Emilia
Emmi
Elli
Eve
Ella
Enni
Fami
Fiona
Femma
Gerttu
Gimma
Ginny
Gaisha
Hilma
Hippu
Helmi
Inna
Iitu
Ida
Irmeli
Jasmin
Jade
Jossu
Jippu
Jemina
Kati
Kerttu
Kimppu
Kukka
Loru
Liina
Lissu
Liisa
Lilli
Lara
Luru
Miina
Moona
Missi
Milli
Maikki
Nuppu
Noora
Neiti
Ninni
Nelli
Nella
Omppu
Oosa
Oona
Olivia
Pirre
Pumpuli
Pomppu
Quusa
Ro(o)sa
Rimu
Riina
Rilla
Sabrina
Sissi
Soma
Suri
Siiri
Tuikku
Taami
Tiina
Tipsu
Toska
Tipi
Ulla
Unna
Veera V:llä alkavat voi olla myös W:llä alkavia.
Viiru
Vanda
Xena
Xaro
Yassi
Zena
Ziina
http://www.cavachon.vuodatus.net/page/nimia - KaniFani:)))))))Kani
Vautsi mä en jaksaisi kirjoittaa noin paljon :)
Mun mielestä hyviä nimiä on:
Pepe, Niksu, Naksu, Nilla, Nella, Neela, Neema, Tipi, Väiski, Cindy, Sändi,
Febula, Cola, Jaffa, Fanta, Cocsu, Lilo, Fanni, Felix, Vili, Vinski, Otto, Minni
Pessi, Pertti, Illusia, Jasu, Eetu, Netta, Nalle, Mila, Milo.
(P.S. Vili ja jasu on meidän koirat ja Vinski ja Pepe kissat :) Jaffa taas mun hamsu)- Gerbunen
Niksu ja Naksu on mun poika gerbut :3
- JSH
Diablo ja Velmu ovat mielestäni myös hyviä nimiä poikakaneille
- :3BUNNYLOVE:3
Velmu, ihana nimi!
- kaniloveeeeee
Iitu ja Ina on meijän kanit. Iitu on tummanruskee ja Ina harmaavalkonen. Molemmat tyttöjä :) :3 ♥
- minävaan...
onko IINES hyvä kanin nimi?
- dilulilulii
meillä on ollu 7 kania ja nyt saan talven jälkeen kaverilta uuden kanin ku kerma (vanha kanini)kuoli vasta..sen nimeks tulis max jos se on poika..oon nähnykki sen..
- LILULILULII
nii niitä nimiä..MAX,KERMA.NASU,TOHVELI,SPARTA,NIPSU,NELLU,PÖRÖ,NEPSU,PÄHKINÄ,RAKSU,NIILO,NESSU,KINUSKI
Annan tähän nyt pari, jotka on ollut minun kanin niminä:
Emppu
Minttu
Niisku
Nuppu
Heta
Siinä oli oman kanini nimet, toivottavasti oli apua!- Anonyymi
Mun kani on 2v sen nimi on albi ja se on poika luonnon harmaa jossa valkosta leijonaharjas
- mie vain :))
Tiedän yhden kanin jonka nimi on KT eli kusitassu ku se aina nukkus sen vessassa xDD
- vilpuriina-_-
Mun kani on madakasgar viittakuvio ja siis kluppa. Sen nimi on Vilperi. Tietäiskö kukaan muutes, mitä tarkottaa Pineaple? siis ei pineapple, vaan yhella p:llä =)
- MoivaaolenJorma
Jorma on musta täydellinen nimi kanillesi varsinkin Jorma Uotinen!!!! Ihana nimi mulla on pupu jonka nimi on Jorma Uotinen!!!!!!
- puppppapapappa
Mun kanin nimi on ''Cristmas knight'' Eli Puppe. Se on suomeksi joulu ritari .
- KANIHULLU F
Onko se tyttö vai poika?
Omien kanieni nimet on Fiona, Hugo, Nappi, Popi, Viili, Vili, Vilperi, Nana, Glara ja Fish (Fish on kova uimari, mikä kummallista kanilta.) - barbiejabella
miul on barbie ja bella!
- Kaneista kyselevä
Tässä olisi jotakin nimi ehdotuksia.
Tässä on kaikki sekasin kun esim Nöpö sopii molemmille.
Kola
Lola
Cindy
Candy
Nöpö
Nappi
Neppi
Taksu
Raksu
Sulo
Vili
Fantasy
Junnu
Vanilla love ( Vallu)
Fifi
Fiona
Felix
Jaffa
Fanta
Cocksu
Luppis
Luppa
Apila
Pertti
Iksu
Ceelia
Della
Bella
Pessi
Fani
Roni
Illusia
Lucia
Minusta parhaita olisivat:
Cokcsu
Fani
Luppis
Vanilla love (Vallu) - Bjätti<3
Niitä on niin paljon kauniita nimiä (: Mutta itse olen ihastunut näihin ja tuleva belgianjättikani on joku näistä: Jade, Luna, Essi, Karo, Nita, Lexi, Nasu, Tessa, Netta, Monni, Myy...
- jännitystiivistyy!:D
mulle on tulossa risteytyskani uros nimeks oon miettinyt Robbie "Robin" (batmanistä) :D
- joku vaa :D
Meil on kani jonka nimi on Rumpali
- kani01
Meille on tulossa noin kuukauden päästä kääpiöluppa. Ei olla vielä täysin varmoja mahdollisen allergian takia.
mutta nimiin: Nuppu Muru Pätkis Suffeli Mango Papu Tessu Töpö Puh Nami Tupsu Lupu Tupu Tiuhti ja Viuhti Pepita Minttu Söpö ja Neppu - täällä meillä
... kaks ruskeaa tyttöä Pomppi ja Luppa, ja musta typy Pepsi :)
- Kanini
Mulla on kaks tyttöö Toffee ja Kaneli. Ja kaks poikaa Hugo ja Nipsu :D
- cola pola
saan pupun huomeen ja ois kivaa jos vähän auttaisitte nimien kanssa ja olen ajatellut että nimi voisi olla toffee tai kinuski tai vaikkapa paavo
- ....
lahja on hyvä kanin nimi
- Pläkkälove 4-ever
Mulle tulee huomenna pikku poika kani jonka nimeksi tulee pläkkä. Saa matkia.
- 4cufsrxjioöää
Meillä kuuden tyttökanin nimet on Nöpö, Junnu, Coco, Ninja, Lahja ja Honey!!!!!!
- Anonyymi
4cufsrxjioöää kirjoitti:
Meillä kuuden tyttökanin nimet on Nöpö, Junnu, Coco, Ninja, Lahja ja Honey!!!!!!
Meidän Kani on örjan, Ku se on ruotsinkieline
- Night Wolf
Meil on kaks kanii, jotka on poikia, mut niille on nii vaikee keksii nimiä. Olisin antanu nimiks Toffee ja Kinuski, mut mun tutulla on jo sen nimiset. Mielellään nimet jotka kuulostaa kivoilta sanottaessa esim: Herkku ja Myrkky. MOLEMMAT TOFFEEN VÄRISIÄ!!!!!!!!!
- Anonyymi
Dumle ja töpi
- Rakastan kaneja
Tässä kanin nimiä sopii tytöille ja pojille(aika yleisiä)
Pumpuli,Laku,Puppe,Suffeli,Suklaa,Toffee,Tryffeli,Tupu,Kaneli,Rusina,Luppis,Manteli,Coco,Tofu,Dumle ja Pätkis.Itselläni oli ennen uros kani Kalle ja tulee taas uros kani jonka nimi varmaan joku noista. :3 - Kani:3
Oma kani on olga ja siskon on Coco, tykkään väiskinimestä, se oli mun kanin entinen nimi mut ku se olikin tyttö nii piti vaihtaa se. Mut ois siitä tullu väiskitärkin.Nimiä uroksille
Aku
Aramis
Aukusti
Dino
Emil
Elmeri
Elmo
Elvis
Hermanni
Hupi
Iiro
Jami
Jimi
Julius
Justus
Juuso
Kalle
Kamu
Laku
Leevi
Matti
Maxi
Mokka
Mosse
Muumi
Myrsky
Mökö
Nalle
Nappi
Nasu
Nestori
Nipsu
Nuka
Nuutti
Nöpö
Oliver
Onni
Ossi
Otto
Poju
Pyry
Rasmus
Ressu
Romeo
Roope
Rusina
Rölli
Seppo
Sulo
Tino
Tiuhti
Toffo
Topi
Torsti
Tuisku
Ukko
Unto
Veikko
Vihtori
Vili
Viljami
Viuhti
Väiski
Wagner
Zorro
Nimiä naaraille
Aamu
Alli
Alma
Amanda
Aura
Bella
Bertta
Donna
Ella
Elli
Emma
Essi
Floora
Hani
Helmi
Hertta
Hilla
Hilma
Hupi
Iida
Iines
Inka
Jasmin
Kaneli
Kerttu
Kukka
Lady
Leeni
Lilli
Lissu
Lootus
Lumikki
Manta
Milla
Mimmi
Mimosa
Minttu
Moona
Muru
Mymmeli
Myy
Nappi
Nella
Nelli
Nuppu
Nöpö
Olivia
Peppi
Pimu
Pinni
Pinja
Rosa
Rusina
Ruska
Ruusa
Ruusu
Salli
Savu
Sylvi
Tiuhti
Tiuku
Tähti
Utu
Vappu
Venla
Viivi
Vilma
Viola
Viuhti
Vuokko - öö....
tänne on alettu kirjoittaa nit nimi ehdotuksii jo vuonna 2007
- saana5
Nana se on mun kanin nimi. Mun Kani on tyttö!
- Aprillii
Keksi sille kanille sellanen nimi joka sopii sille. esim. luonteen tai ulkonäön mukaan. Ite sain oman pupuni 1.4 eli aprillipäivänä olin miettinyt pupulle vaikka minkälaisia nimiä, mutta kun sain lopulta pupuni tiesin, että sen nimi on April. Se on mustanruskea, vikkelä hermeliini joka on saatu aprillipäivänä. :)
- Puputtajapaavo
Musta hyviä nimiä uroksille ois:
Hermanni
Peikko
Iiro
Dino
Kamu
Matu
Nalle
Nasu
Rölli
Hugo
Kippo
Touho
Nipsu
Tico
Nuutti
Hessu
Tintti
Vilperi
Taavi
Snadi
Lego
Elmo
Hilperi
Toto
Ja nartuille hyvii ois
Hani
Hupi
Mimi
Milli
Nöpö
Tutti
Myy
Lola
Visa
Jade
Diiva
Vaavi
Nuttu
Noppa
Milka
Lysti
Ansa
Tytti
Viksu
Barbie
Toivottavasti näistä oli jollekkin apua! :) - Anonyymi
Puputtajapaavo kirjoitti:
Musta hyviä nimiä uroksille ois:
Hermanni
Peikko
Iiro
Dino
Kamu
Matu
Nalle
Nasu
Rölli
Hugo
Kippo
Touho
Nipsu
Tico
Nuutti
Hessu
Tintti
Vilperi
Taavi
Snadi
Lego
Elmo
Hilperi
Toto
Ja nartuille hyvii ois
Hani
Hupi
Mimi
Milli
Nöpö
Tutti
Myy
Lola
Visa
Jade
Diiva
Vaavi
Nuttu
Noppa
Milka
Lysti
Ansa
Tytti
Viksu
Barbie
Toivottavasti näistä oli jollekkin apua! :)Mull on Kaks uroost
Niitten nimet on möusiör ja Mosse
Ne on pienii ja lihavii
- KANILLE NIMI
minusta ihania kanin nimiä ovat esimerkiksi: KEVIN,TOTO,TANELI,TATU,MINNIE,KIIRA,HIPSU,KERTTU,STUART JA IINES.Niitä on vielä paljon muitakin,mutta menee ikuisuus jos kirjoitan kaikki :D
- Nimiä lisää
Mulla on kanit nimeltä Uuno, Lutur ja Pavane :3
- bommieee
Mulle on tulossa vaaleanruskea/valkoinen kani ja aattelin sen nimeksi esim. Neilikka, Neppari, Pipari, Pumpuli, Nappi, Kaneli, Nekku tai Manteli. :333
- kanien omistaja 01
Mun ehdotuksia : ROOSA RUUSU LUPPE VIONA FANTA HÖPÖ DUMLE DORE SOMA SUMU SALLA KRISU ZORRO VAAVI CARLOS LUPSA TIUHTI LEIDI MIKSU MUKSU MELLA MIMU .... Tossa mun lempparit
- Reetta02
Mulle on tulos valkoinen jolla on vaaleen ruskeita pilkkuja oleva leijonanharjaskani joka on poika enkä keksi nimee. Voitteko ehdotella nimii
- Talvikko24
Ninja nadja molli sanny fanny omalle kanille mietin sanny tai fanny tai jopa nadja
- Elmt
Mulla on yks kani mutta tahtoisin toisen mä yritän saada mun vanhemmat ostamaan toisen kanin. Toisen kanin nimi olis Hermanni ekn kanin nimi on hemuli. Siinä olis kaks hyvää nimee uros kanille.
- Ssag
Luonnonkeltaiselle itse ainakin antaisin nimeksi Nacho
- söpöpupu
Meillä oli kaksi kania ja toinen niistä kuoli eilen.
nyt meille jäi yksinäinen pieni rosa. on kamalaa kun oma lemmikki/läheinen kuolee!
aiotaan hankkii rosalle poika kaveri mutta se pitää ensin leikata. rosa ja luna (eli se joka kuoli) nii on ja oli vasta 9 kuukautta vanha.
se poika on noin 2 kk. vanha ja sillle pitäis keksii nimi.
se on faunattaresta ja se on kokonaan valkoinen. sillä on ruskeita täpliä ja sen
nenä on tumman ruskee.
eli nimii vaan tuleen.
ja noi teiän nimi ehdotukset oli tosi hyvii mut ei viel tarpeeks meiän poika kanille.
tytöt: neela minttu henni mea elli ciera manna rose rosa luna mia enni lumi...
pojat: sulo tiki cola felix deata tofu neppu toppu luka nipa leo pilkku tassu...
yhteisii: toffee suklaa kinder domino kinuski vanilia sweet ice white kold...
tos oli vähäsen nimii.- Kani
Tässä on muutamia pojan nimiä Ramses, Aslak/Aslan, Nappi, Kaneli, Hugo, Fabio, Felix. Toivottavasti kelpaa.
- Anonyymi
Kani kirjoitti:
Tässä on muutamia pojan nimiä Ramses, Aslak/Aslan, Nappi, Kaneli, Hugo, Fabio, Felix. Toivottavasti kelpaa.
Jos teillä on Naaras ja uros
Ne vois olla Danny ja Helmi
Jos ne on vaalea ja harmaa
- Moikka26
Minusta kiva nimi puoulle olisi petteri
- Kani
Olen saamassa kanin enkä tiedä sopivaa nimeä. Kani on uros ja tumman ruskea. Voisitteko auttaa!?
- Anonyymi
Kentsu
- Kanihullu
Ite tykkään luonto iheisist esim.
Myrsky, salama, kaisla, pyry, tuuli - Anonyymi
Meiän koiran nimi on pepe
- Anonyymi
naaras nuppu, vattu, lulu , kaisla
uros pepsi,coco, rumpali, tico, sparta, laku - Anonyymi
Kakka
- Anonyymi
Mini
- Anonyymi
Tässä muutama nimi NAMI RÖPÖ TINKE VALMI SÖPÖ HÖPÖ VILI SALAMA HULI VESKU KRISSE BESSI ILO YELLOW
- Anonyymi
Itse olen omistanut kanin jonka nimi pääsettiin ilman että edes olin paikalla. Kuitenkin nieks oli valittu Topi ja se oli kyllä hyvä nimi;)
- Anonyymi
Poika - Matti
Tyttö . Mervi
En kyllä yhtään tiedä mistä ne tuli meleen- Anonyymi
Meijän mummu kuttuu naaraskissaamme römsäksi,
Sillon on monta poikast
- Anonyymi
NAPPI NAPPI NAPPI JA VUELÄ KERRAN NAPPI!
- Anonyymi
Pippuri
- Anonyymi
No Hupi ja Nuppu ja Rocky Salama tai Roosa
- Anonyymi
Tässä vielä vähän eli: Nipsu, Viiru, Nöpö, Simba, Hilla, Kinder, Rosa, Eevi, Vertti ja köpi
- Anonyymi
Taiga tai taika Ofu ja Ofe Belle tai Bella Tytti Lilac
- Anonyymi
Voi ei hyviä nimiä on paljon tässä tyttö kanille nimiä liina Liisa Maija Milla Minni miisa Miina Liisa Oona loula Maisa mille melko Moona Tiina Ronja ronija on paljon enemmän mutta tuossa vähän tässä poika kanille nimiä Eetu Roope rumpali herpertti Mikko Pertti Perttu possu Pessi Peetu Roni Rossi ja on enemmänkin jos ei tuossa ollut mieluista netistä löytyy myös lisää
- Anonyymi
Lenni ja klara on hienoja nimiä.
- Anonyymi
Inak
- Anonyymi
Kanerva,Aza,Viivi tai Nannu?Tai pojalle Eiden tai Joe
- Anonyymi
Naksu tai Hipsu vois olla pupun nimiä.
- Anonyymi
Aku, Jallis
- Anonyymi
LOLA ON HYVÄ🐰💕🌟
- Anonyymi
Saan kanin enkä tiiä mikä sen nimeksi vois tulla voitteko auttaa
- Anonyymi
Pupsi
- Anonyymi
Ok, onko Tyttö vaiko poika.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2056468Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 962161
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3871256