keksikää kanin nimiä !

äkkiä

keksikää kanin nimiä, mä saan kanin ja enkä tiiä yhtään minkä antaisin sille nimeksi. auttakaa mua pliis !

175

17079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miiuska88

      minkänäköinen pupusi on?.. olisi helpompi keksiä.. oman kanini nimi on Mimmu. ja aiemman kanini nimi oli Tupu. Mutta kaneillahan voi olla vaik mitä nimii on nappia,jussia, paavoa yms yms...
      ja yhden kaverini kanin nimi on Jurppi. :D

      • kanifani

        mula ei oo kania koitan saada mun vanhempani suostumaan että saisin kanin mutta haluaisin keksiä jo valmiiksi nimiä. se tupu on tosi hyvä mikä sulla on ollu. kiitos ehotuksista! minkä ikäne oot? montako kania sulla on ollu? :)


      • spuge

        Mul on valkoharmaa kani jonka nimi on Sir Carlos ja sitä sanotaa Kaarloks :'3


      • ams87
        kanifani kirjoitti:

        mula ei oo kania koitan saada mun vanhempani suostumaan että saisin kanin mutta haluaisin keksiä jo valmiiksi nimiä. se tupu on tosi hyvä mikä sulla on ollu. kiitos ehotuksista! minkä ikäne oot? montako kania sulla on ollu? :)

        mulla on 14 kania 9 poikasia ja 5 aikusia :) =)


      • irpä
        kanifani kirjoitti:

        mula ei oo kania koitan saada mun vanhempani suostumaan että saisin kanin mutta haluaisin keksiä jo valmiiksi nimiä. se tupu on tosi hyvä mikä sulla on ollu. kiitos ehotuksista! minkä ikäne oot? montako kania sulla on ollu? :)

        jee ehk huomen tulos uus perheenjäsen, tosin iskä on pahasti allerginen. Se on tyttökani ja nimeks oon ajatellu Rumpalia tai Kadia.. oiskohan noista sulle jompikumpi mieluisa (= ?


      • aino123456

        Olisiko Vaikka Tupu tai lupu

        lakritsi oman on domino


      • Anonyymi
        ams87 kirjoitti:

        mulla on 14 kania 9 poikasia ja 5 aikusia :) =)

        Anna kanille nimi miimo jos se tyttö

        Tyttö kanille sopii miimo hyvin jos se siltä näyttää.


    • toi pelleily!!

      nyt onnistuit hermostuttamaan ainakin mut,sitä varmaan oot yrittänytkin,provosoida!
      oot jo ainaki kolme kertaa alottanu uuden keskustelun,ekas väitit et frendis saa 2 pupua sit tokas se olitki sinä joka saa 2 pupua ja nyt oot saamas yhen pupun!! ärsyttävää jankuttamista ja ihan turhasta!

      • .......... Hmmm totaaaaa

        .... Käytöksestä päätellen oot alle 20v.
        Sinuna en kirjottelis tommosii tänne. Meil on kaks tyttö kissaa ja niille piti keksiä nimi, se on oikeesti vaikeempaa milt näyttää.
        Ja mitä se sua haittaa jos toinen tarvitsee hyvän nimen kanilleen? Ei eläintä voi ottaa jos sillä ei ole nimeä.
        Ja pumpuli olis kiva tyttö kanin nimi. Ei tuu juurikaan mieleen poika kanien nimiä.


      • (::
        .......... Hmmm totaaaaa kirjoitti:

        .... Käytöksestä päätellen oot alle 20v.
        Sinuna en kirjottelis tommosii tänne. Meil on kaks tyttö kissaa ja niille piti keksiä nimi, se on oikeesti vaikeempaa milt näyttää.
        Ja mitä se sua haittaa jos toinen tarvitsee hyvän nimen kanilleen? Ei eläintä voi ottaa jos sillä ei ole nimeä.
        Ja pumpuli olis kiva tyttö kanin nimi. Ei tuu juurikaan mieleen poika kanien nimiä.

        Tosi asiahan on että eläimen voi ottaa vaikka sille ei olisikaan keksitty nimeä valmiiksi. Tai ei nimeä ole pakko ottaa.. Nimeä tärkeämpihän on se että kani saisi hyvän ja rakastavan kodin. Minullakin on kani jolla ei ole vielä nimeä.


      • Anonyymi
        .......... Hmmm totaaaaa kirjoitti:

        .... Käytöksestä päätellen oot alle 20v.
        Sinuna en kirjottelis tommosii tänne. Meil on kaks tyttö kissaa ja niille piti keksiä nimi, se on oikeesti vaikeempaa milt näyttää.
        Ja mitä se sua haittaa jos toinen tarvitsee hyvän nimen kanilleen? Ei eläintä voi ottaa jos sillä ei ole nimeä.
        Ja pumpuli olis kiva tyttö kanin nimi. Ei tuu juurikaan mieleen poika kanien nimiä.

        No Lenni ja Lasse on hienoja poikapupun nimiä!


    • tiina32v

      .. oikeesti niin uusavutonta, ettei pysty nimeämään lemmikkiään, saati hoitamaan :DD Heh noh hauskaahan tää ainaskin oli. Luotan silti nuoriin.

      Kuvitelkaas teiniäiti tai muuten vain nuori äiti joka on raskaana tai jo synnyttänyt, muttei lapselle vaan ole nimeä... liekö sukupuolestakaan varmaan tietoa, ennen kuin lääkäri tekee kierroksensa. Hieman vanhempi äiti olisi tyynesti ristinyt huollettavansa maijaksi tai matiksi.

      • lapsemme tiina

        aika sairaan lapsellista lässytystä mitä tiina tänne kirjottelee :DD voin vaan kuvitella millanen lössykkä siellä ruudun takana istuskelee:DDDDDDDDDDDD. tartteeko joka asiasta tehä joku numero?


      • kikuko

        tiina 32 v haistahan kuule iso kasa paskaa ! On mulla toinenki kani ennen tota nii ossaan kuule hoitaa paremminku sinä vitun paska ! Mitä vitun haittaa jos kysyn nimiä!???


      • Kanitietäjä

        Tässä joitain nimi ehdotuksia:

        Naaraille:

        Tiitu
        Missi
        Stella
        Shophie
        Nella
        Cloe
        Anastasia
        Ceila
        Pippi
        Peppi
        Lotta
        Essi
        Typy
        Tilda
        Emmi

        Uroksille:

        Keksi
        Nappi
        Poju
        Keke
        Sokka
        Ninja
        Joe
        Boy
        Black
        Fine
        Pulla
        Coco
        Cocolat
        Kookos
        Coocos


      • Anonyymi

        Kuinka vitun äyssi pitää olla et kirjottaa tollasta. Ja vieläpä "32v". Just joo, voin vaa kuvitella sut sellasena aivottomana 9v tollona joka ei tiiä mitään kaneista ja tulee vaa kirjottelee tollasta. Vittu mikä räkis💀


    • hohoo

      -Myy
      -Namu
      -Nessu
      -Nappi
      -Vimma
      -Tiuhti ja Viuhti
      -Lempi
      -Sintti
      -Hoppu
      -Pumpuli
      -Hertta
      -Kaneli
      -Pilkku
      -Hugo
      -Kirppu
      -Vilkka
      -Pulla ja Pitko
      -Risto
      -Domino
      -Simo
      -Oliver
      -Kippo
      -Mocca
      -Urho
      -Viljo
      -Väiski
      -Leo
      -Hilda
      -Oikku
      -Touho
      -Tahvo
      -Taavi
      -Nekku
      -Masi
      -Miksu
      -Sukka
      -Candy
      -Rommi
      -Mauno
      -Cleopatra
      -Zorro
      -Jörö
      -Vilperi
      Nämä nimet on minusta aika vekkuleita :) eiköhän nuista pitäis löytyä :D

      • kanifani

        juu kiitos nuista nimistä. kyllä niisät varmasti löytyy hyviä. :)


      • Anonyymi

        Mun pupun nimi on Töpö, ja on tyttö ja se on Valkonen ja siinä on ruskeeta.


    • autan =)

      Moi.
      Mun mielestä PEPITA on TOSI IHANA NIMI..sit on myös -PEPITA=TYTTÖ

      • Rabbitti

        Meil on Riona,Fabion,Fantacy,Nipsu ja pumpuli viellä yhelle mun pikkuiselle nassukalle pitäs keksiä nimi värinä on luonnonkeltainen :)


      • pikkuinen myy1
        Rabbitti kirjoitti:

        Meil on Riona,Fabion,Fantacy,Nipsu ja pumpuli viellä yhelle mun pikkuiselle nassukalle pitäs keksiä nimi värinä on luonnonkeltainen :)

        toffee?


      • öhömm

        Reetu on POJAN nimi!!


      • kääpiöluppadi

        mulla on vaalean beige kääpiöluppa jonka nimi on pepita


      • Mango<3<3<3
        kääpiöluppadi kirjoitti:

        mulla on vaalean beige kääpiöluppa jonka nimi on pepita

        Mun kani on luonnonharmaa kääpiöluppa-vauva, joka on nyt4kk vanha, jonka nimi on Mango


      • Pepitarotta

        Mun rotta on Pepita, eli "peppi", ja munkin mielestä Pepita on kaunis nimi.


      • sama pupu
        kääpiöluppadi kirjoitti:

        mulla on vaalean beige kääpiöluppa jonka nimi on pepita

        Mullaki on kinuskin vaalee kääpiöluppa sellane valkone viitanmuotone selässä nimi kans pepita ja harmaa aika iso maatias kani nimi pepe.


      • Nimimerkki;););)
        Mango<3<3<3 kirjoitti:

        Mun kani on luonnonharmaa kääpiöluppa-vauva, joka on nyt4kk vanha, jonka nimi on Mango

        Oih, saako nimeä käyttää minun tulevalle kanille koska se on todella kaunis nimi!


      • VITTU
        pikkuinen myy1 kirjoitti:

        toffee?

        MEI ENT KIS NIM OL TOFEE


      • Ranskis98
        öhömm kirjoitti:

        Reetu on POJAN nimi!!

        Reetu on kylläkin tytönnimi. Meidän koiralla on Reetu niminen kaveri, ja se on narttu.


      • Ääöööäö
        pikkuinen myy1 kirjoitti:

        toffee?

        Meijä kissa nimi o toffee ja kaverin koiran nimi toffe Ö.ö


      • Anonyymi
        Rabbitti kirjoitti:

        Meil on Riona,Fabion,Fantacy,Nipsu ja pumpuli viellä yhelle mun pikkuiselle nassukalle pitäs keksiä nimi värinä on luonnonkeltainen :)

        Kira lausuttais myös kira


      • Anonyymi
        Rabbitti kirjoitti:

        Meil on Riona,Fabion,Fantacy,Nipsu ja pumpuli viellä yhelle mun pikkuiselle nassukalle pitäs keksiä nimi värinä on luonnonkeltainen :)

        Ja mun kanin nimi on Albi


    • Pepe-2008

      Minulla on yksi valkoinen nassukka, jonka nimi on Pepe.

      • pepeeeeeeeee

        sama juttu.munkin musta kani on Pepe.se sai nimensä näin:koska pepe on musta,kuten laku ja syötävän suloinen,se nimettiin pepeks pepe-lakun mukaan,kun on musta ja syötävän suloinen.heh...


      • Loikka
        pepeeeeeeeee kirjoitti:

        sama juttu.munkin musta kani on Pepe.se sai nimensä näin:koska pepe on musta,kuten laku ja syötävän suloinen,se nimettiin pepeks pepe-lakun mukaan,kun on musta ja syötävän suloinen.heh...

        mulla on uroskani. sen nimi on Loikka.
        Loikka on 5 ja puolikuukautta.
        Lokka on musta mutta tositositosi ihana :)


    • jennu

      Eli mulla on ollut kaneja ja on vieläkin. Kanini nimet ovat: Dada,Penna,Napsu,Tipi,Doris,Kiki yms.

      • jennu

        Eli unohin viel pari kanin nimiä tuost: Pörrö,Täplä,Muru,Vili,Niksu... saatoin unohtaa sieltä monta mut en muista ku niin monta kania on ollut...


      • katso näistä!
        jennu kirjoitti:

        Eli unohin viel pari kanin nimiä tuost: Pörrö,Täplä,Muru,Vili,Niksu... saatoin unohtaa sieltä monta mut en muista ku niin monta kania on ollut...

        elikkäs semmosta kun vilpertti, aino, vaakneri (vähän höhlä nimi, kaverini kani on nimeltään vaakneri...) ponppu, eevertti, puppe ja kaikkee tällast södee!


      • LiloTico

        Meillä on kanien kutsumanimet Lilo ja Tico. :)


      • Anonyymi

        Mun ehdotukset on:
        -Vili
        - Napsu
        -Nipsu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ehdotukset on:
        -Vili
        - Napsu
        -Nipsu

        Emmi on kans kiva nimi jollekin esim, hermeliinille tai pikku kanille


    • riccooo

      meillä on Malika ja Robin :)

      • Nimiä saa käyttää!

        Hei vaan! Kerronkin nyt sitten meidän lemmikeistä. Elikkä oli 4 kania, joiden nimet oli Bermuda(Tuttavallisemmin Ruba) Ruufus, Robin jaTuulia. Ja oli myöskin 3 kissaa, Jenna, Aleksi ja Anni. Tällä hetkellä on 2 koiraa joiden nimet on Rubeus(Tutt. Roope) ja Amelia, ja tällä hetkellä on myöskin 3 kesyrottaa joiden nimet ovat Fendia-Maria, tuttavallisemmin Feba, koska paljastuikin sitten että Feba onkin poika...(: Ja tietty Emmi ja Fannie. Toivottavasti kiinnostuitte nimistä!


      • Ol'e Kasa Mama Papa
        Nimiä saa käyttää! kirjoitti:

        Hei vaan! Kerronkin nyt sitten meidän lemmikeistä. Elikkä oli 4 kania, joiden nimet oli Bermuda(Tuttavallisemmin Ruba) Ruufus, Robin jaTuulia. Ja oli myöskin 3 kissaa, Jenna, Aleksi ja Anni. Tällä hetkellä on 2 koiraa joiden nimet on Rubeus(Tutt. Roope) ja Amelia, ja tällä hetkellä on myöskin 3 kesyrottaa joiden nimet ovat Fendia-Maria, tuttavallisemmin Feba, koska paljastuikin sitten että Feba onkin poika...(: Ja tietty Emmi ja Fannie. Toivottavasti kiinnostuitte nimistä!

        Nimi, joka elää! Rakkaalle lemmikille, tytölle tai pojalle, kaunis vanha nimi. Emile, Emiel.


      • jooooooooooooooooooo
        Ol'e Kasa Mama Papa kirjoitti:

        Nimi, joka elää! Rakkaalle lemmikille, tytölle tai pojalle, kaunis vanha nimi. Emile, Emiel.

        meidän kanin nimi on anneli:D


      • brutukseni
        jooooooooooooooooooo kirjoitti:

        meidän kanin nimi on anneli:D

        brutus
        hubert
        rolle
        rusina
        pumpuli
        siinä mun mielestä parhaat :)


      • brutukseni
        brutukseni kirjoitti:

        brutus
        hubert
        rolle
        rusina
        pumpuli
        siinä mun mielestä parhaat :)

        ja eeli on kans hyvä =)


    • Kanit<333

      Miten olisi Naatti mulla on ollut sen niminen kani joskus (=

    • KA

      Tyttö, poika kani?

      • Nuggett ja Susu<3<3

        mun pujen simet on Nuggett ja Susu


      • plö
        Nuggett ja Susu<3<3 kirjoitti:

        mun pujen simet on Nuggett ja Susu

        Hipsu & Axu :)


      • dgfd
        plö kirjoitti:

        Hipsu & Axu :)

        Oiva, Armas, Urho, Taisto tms. kuvaava nimi. Tai Tauno ja Mauno.


      • rakastan sua
        dgfd kirjoitti:

        Oiva, Armas, Urho, Taisto tms. kuvaava nimi. Tai Tauno ja Mauno.

        mun entisen kanin nimi oli veeti  


      • KANIFANI
        rakastan sua kirjoitti:

        mun entisen kanin nimi oli veeti  

        Mitä sille Veetille kävi? =/


      • Anonyymi
        rakastan sua kirjoitti:

        mun entisen kanin nimi oli veeti  

        Munkin kuollu Kani oli Matti

        Sitä säilytettiin kukkarossa ja se oli pieni.


      • Anonyymi
        plö kirjoitti:

        Hipsu & Axu :)

        Hipsu on tosi söpö nimi💕


    • åpulkjmnbv

      vois olla vaikka jaffa, cola, pepsi, fanta tai tällasia myös windi, stormy....

      • Jupen veli

        Juppe Puputti


      • Jupen veli
        Jupen veli kirjoitti:

        Juppe Puputti

        Oi, unohdin mainita, että Juppe Puputti on tietenkin kavereiden kesken vain Juppe.
        "My name is Puputti, Juppe Puputti."

        Terveisin Jupen veli Puppe Juputti


      • pepsukkaliini
        Jupen veli kirjoitti:

        Oi, unohdin mainita, että Juppe Puputti on tietenkin kavereiden kesken vain Juppe.
        "My name is Puputti, Juppe Puputti."

        Terveisin Jupen veli Puppe Juputti

        tytöille: PEPITA , MINDY, APILA, CIELO,KIRSIKKA,LOLA ,MANTELI =D ja pojille ;D JERRY, TIMJAMI, JAMIE, COCO, MILOU . toivottavasti tykkäsitte =)


    • Waani
      • Pp<3

        Kiitti, löysin tuolt sivult just sopivat nimet kahelle kanilleni


      • kani hullu
        Pp<3 kirjoitti:

        Kiitti, löysin tuolt sivult just sopivat nimet kahelle kanilleni

        just kivoi nimii!!


    • sulle vaa

      että jos ostat kasvattajalta ni se päättää usein nimen (tai niin ainakin meillä päin) ja sitte voit googlettaa ihan vaan kanin nimiä ni löytyy monta nimipäiväkalenteria. Mulla itselläni on Oliver ja Willow

      • pipipipipipipipipipi

        moikka mulla on kaksi kania toinen on erkki ja toinen pörrö


    • venskuliini

      MULLA ON HYVII KANIN NIMI EHOTUKSII ESIM NÄÄ..MOKO,JERRY,LOTTA,TEENA,KIKI,SONJA,FIONA,LAURA,TOMI,PÖRRI,TIPU JA HEMULI =D

      • KANIFANI

        venskuliini: Ehotit kanin nimeks Lottaa, ei se mitää haittaa mutku mun nimi on Lotta. Sit ehotit vielä Tomia no se on mun veljen nimi.


    • öööööps..?:o

      Meillä on kaks tyttökania ja nimet on Domino ja Namu :)

    • Abbeya

      Voi hyvääpäivää! Miten hankalaa on kysyä nimiehdotuksia Lemmikkien nimet-osiossa?!? Näitähän tungetaan kaikkialle ihan väkisin. Katsokaa kaikki vaan ensin kategoriat läpi, ja selailkaa vanhat keskustelut!

    • kääpiöluppakorva

      mun kanin nimi on janzu (keksin sen omasta lempinimestäni) kannattaa miettiä omasta nimestä jotain hauskoja nimiä esim.mikko=mikkoli

      • Anonyymi

        Mul on Kaks kanii, toisen nimi on löttö

        Löttö o rutovaljo ja helvetin ittepäine.


    • En oo varma!!

      Tarviin nimi ehdotuksia ku saan poika kanin!!! Apuaaa auttakkaa keksikää söpöjä nimiä!!!!

      • Anonyymi

        Söps:)


    • kanijakoirafani.....

      Meille tulee poikakani

    • jyrkkä ei

      Vihtori, Ruudolf, rickhard, pertti, perttu, erno, koira, viliokki, hilppa, holopainen, terrrrmonen, osvald, oskari, ovela, nestori, pappa, rusina, ehonen, kurppa, reiska, killer, palle, yrkkä, hessu, minni, heikki, pirkko, jake, turkka, jarmo, ismo, jänö, karju, yrjänä, irmeli....

    • alfaurokseni...

      ...tarvitsee nimen!! Oon vähän miettiny Rubeusta tai Boosteria... Nyt on paikalla myös Pamela-niminen neitokainen. Aiemmin oli Alice ja Rosalie (tutuille Roosa).
      Kissojemme nimet ovat Miaku, Toffee ja Zorro.

    • Kansku XD

      Faunattaren sivuilta löytyy myös nimpparikalenteri =)

    • uiiih kanejaaa : D

      mää oon saamassa ihan kohta kaks kanii niin niiden nimeks tulis nipsu ja nöpö ja mietin olisko vilikin hyvä..Kun aiotaan hankkia hermeliineijä nniiin helmeri olis hyvä nimi myös : 3

      • Meri

        Mulla on jo Hermeliini.Se on naaras,ja nimi on juuri Nöpö.Se on tummanruskea väriltään.


    • kanit

      mulla on kaksi tyttö kania ja niiden nimet ovat sussu ja iida

    • puppeli<3

      mun poika kanini nimi on Jamie ja tässä olisi myös muita nimi ehdotuksia:

      poika: jali,juuso,ossi,sakke,james,jimi,jussi,oskar,eki,devin,eemil ja casper.
      tytöt:paris,töpö,nöpö,nuppu,minttu,kirppu,pumpuli,myy,miranda,pepita ja glara

    • kanifani3

      mul on kääpiöluppa joka on 3kk vanha ja sen nimi on Helmi

    • kan'i

      Jos poika niin ehdotan Cocoa ja jos tyttö niin Caramellia...

    • Kani Fani

      KEKSIKÄÄ MUN KANILLE NIMI SE ON MUSTA JA SE ON UROS

      • Max25

        Käviskö Max?


      • Anonyymi

        Osku


    • kani<3

      No mulla on kani jonka nimi on Tukzu ja se on poika ja múl oli kani Vimpula (tyttö) :))
      Mut hei kanttii keksii itte ne nimet nii tulee parempi fiilis jos joku kysyy et mist se sai ton nimen ni voi sanoo et mä keksin !!! Eikä vaa: noo löysin foorumilt !!

      Ittekki keksin Vimpula nimen lastenohjelmista :DD (Lasten ohjelma oli himpulat)
      Ja Tukzun johanna tukiaisesta :DDDDDDDD

    • kan'i

      Poikia:
      - Tofu
      - Toffee
      - Jojo
      - Lupu
      - Coco

      Tyttöjä:
      -Minttu
      -Camilla
      -Bunny
      -Roosa
      -Milla
      Tossa oli jtn....

    • kani fani

      Malta
      Poki
      Noki
      Roope
      Moppe
      Lily
      Nomina
      Lola
      Timbalo

    • Nimiii`??

      Moi mulle tulee ensi viikolla kääpiölupan ja leijonalupan sekotus kani se on 3 viikkonen sitten ja se on valkonen missä on kullanruskeita pilkkui niin sille pitäis tulla nimi ;) Sukupuoli ei ole varma niin voisitteko antaa naaraiden ja uroksien nimiä? ;) Kiitos paljon jos annat nimivinkin ;)

      • KiiviNam<3

        Ehdottaisin TYTÖT: Mango Miitu Minttu Miranda Ja Nami Pojat Karkki Kalevi Kasper Kankki Ja Stipper


      • Nimiii´??
        KiiviNam<3 kirjoitti:

        Ehdottaisin TYTÖT: Mango Miitu Minttu Miranda Ja Nami Pojat Karkki Kalevi Kasper Kankki Ja Stipper

        Nuo Mango ja Miitu oli söpöi myös Stipper


      • Anonyymi

        Kultu


    • PuPu<3

      LOLA on hyvä nimi kanille ku mulla on Lola : )

    • Kanifani

      Mää ajatelin ehkäpä ostaa kääpiölupan ja mun mielestä sen nimi pitäis ehdottomasti olla Tutu!!!

    • Meri

      Tässä olisi muutamia ehdotuksia: jos se on uros,niin: Millo,Sallo,Lupu.Jos taas naaras: Milla,Salla,Nöppis.

    • ossitusoj

      ossi junior eli oj

    • KANIFANI

      SÖPÖLÄINEN, SÖPÖ, TÖPÖ, NÖPÖ, SÖPPIS, VALLU, TINKA ja VILPERTTI.

      En nyt jaksanu erotellatyttöjen ja poikien nimiä ku jotkut nimet on vielä sellasii et ne sopii kummallekki,tytölle tai pojalle.

    • Tavallisiatylsille

      Aapo
      Aksu
      Axu
      Aku
      Arttu
      Bamse
      Bambi
      Berry
      Ben(i)
      Bumba
      Capo
      Cassu
      Cola
      Dexter
      Dexi
      Domi(no)
      Doni
      Dino
      Dumble
      Eetu
      Eppu
      Elmo
      Esso
      Eki
      Fasu
      Fudi
      Figaro
      Fido
      Gerkko
      Gunnar
      Huli
      Hipsu
      Hero
      Hugo
      Huuko
      Iiro
      Indy
      Iisakki
      Jali
      Jalmari
      Juuso
      Jere
      Jörö
      Jokke
      Jami
      Kaapo
      Kassu
      Kasko
      Kamu
      Kieppi
      Kuuke
      Keke
      Kössi
      Laku
      Lex
      Lurppa
      Luca(s)
      Lemon
      Manu
      Maksi
      Maxi
      Metu
      Mörri
      Moppe
      Muppe
      Nuca
      Nipa
      Nuga
      Nougat
      Nuutti
      Nessu
      Nipsu
      Nero
      Noppa
      Nemo
      Nökö
      Otu
      Onni
      Olli
      Ossi
      Osmo
      Paavo
      Peltsi
      Pietu
      Perttu
      Pu(u)ma
      Poju
      Pepe
      Pepi
      Puntti
      Quatro
      Ressu
      Rami
      Roope
      Rosso
      Riepu
      Rasmus
      Radi
      Rane
      Remu
      Rex
      Rodi
      Santtu
      Sipsi
      Samu
      Sepe
      Sakke
      Sumi
      Sasu
      Sami
      Toivo
      Taavi
      Tico
      Taco
      Tim(i)
      Tuukka
      Tomu
      Tero
      Taro
      Tino
      Timppa
      Temppu
      Uuno
      Ukko
      Urho
      Vallu V:llä alkavat voi olla myös W:llä alkavia.
      Valle
      Valto
      Volume
      Veeti
      Vissy
      Xero
      Yrjö
      Yrmy
      Ykä
      Ynnä
      Zero
      Zaro
      Zepe
      Åke
      Åmar
      Ännä
      Äksy
      Örkki
      Önni

      Naaraat

      Anni
      Aamu
      Annika
      Anne
      Bessi
      Bimu
      Cindy
      Caro
      Ciara
      Dara
      Dana
      Daami
      Diiva
      Donna
      Diana
      Deli
      Demi
      Essi
      Emilia
      Emmi
      Elli
      Eve
      Ella
      Enni
      Fami
      Fiona
      Femma
      Gerttu
      Gimma
      Ginny
      Gaisha
      Hilma
      Hippu
      Helmi
      Inna
      Iitu
      Ida
      Irmeli
      Jasmin
      Jade
      Jossu
      Jippu
      Jemina
      Kati
      Kerttu
      Kimppu
      Kukka
      Loru
      Liina
      Lissu
      Liisa
      Lilli
      Lara
      Luru
      Miina
      Moona
      Missi
      Milli
      Maikki
      Nuppu
      Noora
      Neiti
      Ninni
      Nelli
      Nella
      Omppu
      Oosa
      Oona
      Olivia
      Pirre
      Pumpuli
      Pomppu
      Quusa
      Ro(o)sa
      Rimu
      Riina
      Rilla
      Sabrina
      Sissi
      Soma
      Suri
      Siiri
      Tuikku
      Taami
      Tiina
      Tipsu
      Toska
      Tipi
      Ulla
      Unna
      Veera V:llä alkavat voi olla myös W:llä alkavia.
      Viiru
      Vanda
      Xena
      Xaro
      Yassi
      Zena
      Ziina
      http://www.cavachon.vuodatus.net/page/nimia

    • KaniFani:)))))))Kani

      Vautsi mä en jaksaisi kirjoittaa noin paljon :)
      Mun mielestä hyviä nimiä on:

      Pepe, Niksu, Naksu, Nilla, Nella, Neela, Neema, Tipi, Väiski, Cindy, Sändi,
      Febula, Cola, Jaffa, Fanta, Cocsu, Lilo, Fanni, Felix, Vili, Vinski, Otto, Minni
      Pessi, Pertti, Illusia, Jasu, Eetu, Netta, Nalle, Mila, Milo.

      (P.S. Vili ja jasu on meidän koirat ja Vinski ja Pepe kissat :) Jaffa taas mun hamsu)

      • Gerbunen

        Niksu ja Naksu on mun poika gerbut :3


    • JSH

      Diablo ja Velmu ovat mielestäni myös hyviä nimiä poikakaneille

    • :3BUNNYLOVE:3

      Velmu, ihana nimi!

    • kaniloveeeeee

      Iitu ja Ina on meijän kanit. Iitu on tummanruskee ja Ina harmaavalkonen. Molemmat tyttöjä :) :3 ♥

    • minävaan...

      onko IINES hyvä kanin nimi?

    • dilulilulii

      meillä on ollu 7 kania ja nyt saan talven jälkeen kaverilta uuden kanin ku kerma (vanha kanini)kuoli vasta..sen nimeks tulis max jos se on poika..oon nähnykki sen..

      • LILULILULII

        nii niitä nimiä..MAX,KERMA.NASU,TOHVELI,SPARTA,NIPSU,NELLU,PÖRÖ,NEPSU,PÄHKINÄ,RAKSU,NIILO,NESSU,KINUSKI


    • Annan tähän nyt pari, jotka on ollut minun kanin niminä:

      Emppu
      Minttu
      Niisku
      Nuppu
      Heta

      Siinä oli oman kanini nimet, toivottavasti oli apua!

      • Anonyymi

        Mun kani on 2v sen nimi on albi ja se on poika luonnon harmaa jossa valkosta leijonaharjas


    • mie vain :))

      Tiedän yhden kanin jonka nimi on KT eli kusitassu ku se aina nukkus sen vessassa xDD

    • vilpuriina-_-

      Mun kani on madakasgar viittakuvio ja siis kluppa. Sen nimi on Vilperi. Tietäiskö kukaan muutes, mitä tarkottaa Pineaple? siis ei pineapple, vaan yhella p:llä =)

    • MoivaaolenJorma

      Jorma on musta täydellinen nimi kanillesi varsinkin Jorma Uotinen!!!! Ihana nimi mulla on pupu jonka nimi on Jorma Uotinen!!!!!!

    • puppppapapappa

      Mun kanin nimi on ''Cristmas knight'' Eli Puppe. Se on suomeksi joulu ritari .

    • KANIHULLU F

      Onko se tyttö vai poika?
      Omien kanieni nimet on Fiona, Hugo, Nappi, Popi, Viili, Vili, Vilperi, Nana, Glara ja Fish (Fish on kova uimari, mikä kummallista kanilta.)

    • barbiejabella

      miul on barbie ja bella!

    • Kaneista kyselevä

      Tässä olisi jotakin nimi ehdotuksia.

      Tässä on kaikki sekasin kun esim Nöpö sopii molemmille.

      Kola
      Lola
      Cindy
      Candy
      Nöpö
      Nappi
      Neppi
      Taksu
      Raksu
      Sulo
      Vili
      Fantasy
      Junnu
      Vanilla love ( Vallu)
      Fifi
      Fiona
      Felix
      Jaffa
      Fanta
      Cocksu
      Luppis
      Luppa
      Apila
      Pertti
      Iksu
      Ceelia
      Della
      Bella
      Pessi
      Fani
      Roni
      Illusia
      Lucia

      Minusta parhaita olisivat:

      Cokcsu
      Fani
      Luppis
      Vanilla love (Vallu)

    • Bjätti<3

      Niitä on niin paljon kauniita nimiä (: Mutta itse olen ihastunut näihin ja tuleva belgianjättikani on joku näistä: Jade, Luna, Essi, Karo, Nita, Lexi, Nasu, Tessa, Netta, Monni, Myy...

    • jännitystiivistyy!:D

      mulle on tulossa risteytyskani uros nimeks oon miettinyt Robbie "Robin" (batmanistä) :D

    • joku vaa :D

      Meil on kani jonka nimi on Rumpali

    • kani01

      Meille on tulossa noin kuukauden päästä kääpiöluppa. Ei olla vielä täysin varmoja mahdollisen allergian takia.
      mutta nimiin: Nuppu Muru Pätkis Suffeli Mango Papu Tessu Töpö Puh Nami Tupsu Lupu Tupu Tiuhti ja Viuhti Pepita Minttu Söpö ja Neppu

    • täällä meillä

      ... kaks ruskeaa tyttöä Pomppi ja Luppa, ja musta typy Pepsi :)

      • Kanini

        Mulla on kaks tyttöö Toffee ja Kaneli. Ja kaks poikaa Hugo ja Nipsu :D


    • cola pola

      saan pupun huomeen ja ois kivaa jos vähän auttaisitte nimien kanssa ja olen ajatellut että nimi voisi olla toffee tai kinuski tai vaikkapa paavo

    • ....

      lahja on hyvä kanin nimi

    • Pläkkälove 4-ever

      Mulle tulee huomenna pikku poika kani jonka nimeksi tulee pläkkä. Saa matkia.

      • 4cufsrxjioöää

        Meillä kuuden tyttökanin nimet on Nöpö, Junnu, Coco, Ninja, Lahja ja Honey!!!!!!


      • Anonyymi
        4cufsrxjioöää kirjoitti:

        Meillä kuuden tyttökanin nimet on Nöpö, Junnu, Coco, Ninja, Lahja ja Honey!!!!!!

        Meidän Kani on örjan, Ku se on ruotsinkieline


    • Night Wolf

      Meil on kaks kanii, jotka on poikia, mut niille on nii vaikee keksii nimiä. Olisin antanu nimiks Toffee ja Kinuski, mut mun tutulla on jo sen nimiset. Mielellään nimet jotka kuulostaa kivoilta sanottaessa esim: Herkku ja Myrkky. MOLEMMAT TOFFEEN VÄRISIÄ!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Dumle ja töpi


    • Rakastan kaneja

      Tässä kanin nimiä sopii tytöille ja pojille(aika yleisiä)
      Pumpuli,Laku,Puppe,Suffeli,Suklaa,Toffee,Tryffeli,Tupu,Kaneli,Rusina,Luppis,Manteli,Coco,Tofu,Dumle ja Pätkis.Itselläni oli ennen uros kani Kalle ja tulee taas uros kani jonka nimi varmaan joku noista. :3

    • Kani:3

      Oma kani on olga ja siskon on Coco, tykkään väiskinimestä, se oli mun kanin entinen nimi mut ku se olikin tyttö nii piti vaihtaa se. Mut ois siitä tullu väiskitärkin.Nimiä uroksille
      Aku
      Aramis
      Aukusti
      Dino
      Emil
      Elmeri
      Elmo
      Elvis
      Hermanni
      Hupi
      Iiro
      Jami
      Jimi
      Julius
      Justus
      Juuso
      Kalle
      Kamu
      Laku
      Leevi
      Matti
      Maxi
      Mokka
      Mosse
      Muumi
      Myrsky
      Mökö
      Nalle
      Nappi
      Nasu
      Nestori
      Nipsu
      Nuka
      Nuutti
      Nöpö
      Oliver
      Onni
      Ossi
      Otto
      Poju
      Pyry
      Rasmus
      Ressu
      Romeo
      Roope
      Rusina
      Rölli
      Seppo
      Sulo
      Tino
      Tiuhti
      Toffo
      Topi
      Torsti
      Tuisku
      Ukko
      Unto
      Veikko
      Vihtori
      Vili
      Viljami
      Viuhti
      Väiski
      Wagner
      Zorro

      Nimiä naaraille
      Aamu
      Alli
      Alma
      Amanda
      Aura
      Bella
      Bertta
      Donna
      Ella
      Elli
      Emma
      Essi
      Floora
      Hani
      Helmi
      Hertta
      Hilla
      Hilma
      Hupi
      Iida
      Iines
      Inka
      Jasmin
      Kaneli
      Kerttu
      Kukka
      Lady
      Leeni
      Lilli
      Lissu
      Lootus
      Lumikki
      Manta
      Milla
      Mimmi
      Mimosa
      Minttu
      Moona
      Muru
      Mymmeli
      Myy
      Nappi
      Nella
      Nelli
      Nuppu
      Nöpö
      Olivia
      Peppi
      Pimu
      Pinni
      Pinja
      Rosa
      Rusina
      Ruska
      Ruusa
      Ruusu
      Salli
      Savu
      Sylvi
      Tiuhti
      Tiuku
      Tähti
      Utu
      Vappu
      Venla
      Viivi
      Vilma
      Viola
      Viuhti
      Vuokko

    • öö....

      tänne on alettu kirjoittaa nit nimi ehdotuksii jo vuonna 2007

    • saana5

      Nana se on mun kanin nimi. Mun Kani on tyttö!

    • Aprillii

      Keksi sille kanille sellanen nimi joka sopii sille. esim. luonteen tai ulkonäön mukaan. Ite sain oman pupuni 1.4 eli aprillipäivänä olin miettinyt pupulle vaikka minkälaisia nimiä, mutta kun sain lopulta pupuni tiesin, että sen nimi on April. Se on mustanruskea, vikkelä hermeliini joka on saatu aprillipäivänä. :)

      • Puputtajapaavo

        Musta hyviä nimiä uroksille ois:

        Hermanni
        Peikko
        Iiro
        Dino
        Kamu
        Matu
        Nalle
        Nasu
        Rölli
        Hugo
        Kippo
        Touho
        Nipsu
        Tico
        Nuutti
        Hessu
        Tintti
        Vilperi
        Taavi
        Snadi
        Lego
        Elmo
        Hilperi
        Toto


        Ja nartuille hyvii ois

        Hani
        Hupi
        Mimi
        Milli
        Nöpö
        Tutti
        Myy
        Lola
        Visa
        Jade
        Diiva
        Vaavi
        Nuttu
        Noppa
        Milka
        Lysti
        Ansa
        Tytti
        Viksu
        Barbie


        Toivottavasti näistä oli jollekkin apua! :)


      • Anonyymi
        Puputtajapaavo kirjoitti:

        Musta hyviä nimiä uroksille ois:

        Hermanni
        Peikko
        Iiro
        Dino
        Kamu
        Matu
        Nalle
        Nasu
        Rölli
        Hugo
        Kippo
        Touho
        Nipsu
        Tico
        Nuutti
        Hessu
        Tintti
        Vilperi
        Taavi
        Snadi
        Lego
        Elmo
        Hilperi
        Toto


        Ja nartuille hyvii ois

        Hani
        Hupi
        Mimi
        Milli
        Nöpö
        Tutti
        Myy
        Lola
        Visa
        Jade
        Diiva
        Vaavi
        Nuttu
        Noppa
        Milka
        Lysti
        Ansa
        Tytti
        Viksu
        Barbie


        Toivottavasti näistä oli jollekkin apua! :)

        Mull on Kaks uroost

        Niitten nimet on möusiör ja Mosse

        Ne on pienii ja lihavii


    • KANILLE NIMI

      minusta ihania kanin nimiä ovat esimerkiksi: KEVIN,TOTO,TANELI,TATU,MINNIE,KIIRA,HIPSU,KERTTU,STUART JA IINES.Niitä on vielä paljon muitakin,mutta menee ikuisuus jos kirjoitan kaikki :D

    • Nimiä lisää

      Mulla on kanit nimeltä Uuno, Lutur ja Pavane :3

    • bommieee

      Mulle on tulossa vaaleanruskea/valkoinen kani ja aattelin sen nimeksi esim. Neilikka, Neppari, Pipari, Pumpuli, Nappi, Kaneli, Nekku tai Manteli. :333

    • kanien omistaja 01

      Mun ehdotuksia : ROOSA RUUSU LUPPE VIONA FANTA HÖPÖ DUMLE DORE SOMA SUMU SALLA KRISU ZORRO VAAVI CARLOS LUPSA TIUHTI LEIDI MIKSU MUKSU MELLA MIMU .... Tossa mun lempparit

    • Reetta02

      Mulle on tulos valkoinen jolla on vaaleen ruskeita pilkkuja oleva leijonanharjaskani joka on poika enkä keksi nimee. Voitteko ehdotella nimii

    • Talvikko24

      Ninja nadja molli sanny fanny omalle kanille mietin sanny tai fanny tai jopa nadja

    • Elmt

      Mulla on yks kani mutta tahtoisin toisen mä yritän saada mun vanhemmat ostamaan toisen kanin. Toisen kanin nimi olis Hermanni ekn kanin nimi on hemuli. Siinä olis kaks hyvää nimee uros kanille.

    • Ssag

      Luonnonkeltaiselle itse ainakin antaisin nimeksi Nacho

    • söpöpupu

      Meillä oli kaksi kania ja toinen niistä kuoli eilen.
      nyt meille jäi yksinäinen pieni rosa. on kamalaa kun oma lemmikki/läheinen kuolee!
      aiotaan hankkii rosalle poika kaveri mutta se pitää ensin leikata. rosa ja luna (eli se joka kuoli) nii on ja oli vasta 9 kuukautta vanha.
      se poika on noin 2 kk. vanha ja sillle pitäis keksii nimi.
      se on faunattaresta ja se on kokonaan valkoinen. sillä on ruskeita täpliä ja sen
      nenä on tumman ruskee.
      eli nimii vaan tuleen.
      ja noi teiän nimi ehdotukset oli tosi hyvii mut ei viel tarpeeks meiän poika kanille.

      tytöt: neela minttu henni mea elli ciera manna rose rosa luna mia enni lumi...

      pojat: sulo tiki cola felix deata tofu neppu toppu luka nipa leo pilkku tassu...

      yhteisii: toffee suklaa kinder domino kinuski vanilia sweet ice white kold...

      tos oli vähäsen nimii.

      • Kani

        Tässä on muutamia pojan nimiä Ramses, Aslak/Aslan, Nappi, Kaneli, Hugo, Fabio, Felix. Toivottavasti kelpaa.


      • Anonyymi
        Kani kirjoitti:

        Tässä on muutamia pojan nimiä Ramses, Aslak/Aslan, Nappi, Kaneli, Hugo, Fabio, Felix. Toivottavasti kelpaa.

        Jos teillä on Naaras ja uros
        Ne vois olla Danny ja Helmi
        Jos ne on vaalea ja harmaa


    • Moikka26

      Minusta kiva nimi puoulle olisi petteri

    • Kani

      Olen saamassa kanin enkä tiedä sopivaa nimeä. Kani on uros ja tumman ruskea. Voisitteko auttaa!?

      • Anonyymi

        Kentsu


    • Kanihullu

      Ite tykkään luonto iheisist esim.
      Myrsky, salama, kaisla, pyry, tuuli

    • Anonyymi

      Meiän koiran nimi on pepe

    • Anonyymi

      naaras nuppu, vattu, lulu , kaisla
      uros pepsi,coco, rumpali, tico, sparta, laku

    • Anonyymi

      Kakka

    • Anonyymi

      Mini

    • Anonyymi

      Tässä muutama nimi NAMI RÖPÖ TINKE VALMI SÖPÖ HÖPÖ VILI SALAMA HULI VESKU KRISSE BESSI ILO YELLOW

    • Anonyymi

      Itse olen omistanut kanin jonka nimi pääsettiin ilman että edes olin paikalla. Kuitenkin nieks oli valittu Topi ja se oli kyllä hyvä nimi;)

    • Anonyymi

      Poika - Matti
      Tyttö . Mervi

      En kyllä yhtään tiedä mistä ne tuli meleen

      • Anonyymi

        Meijän mummu kuttuu naaraskissaamme römsäksi,
        Sillon on monta poikast


    • Anonyymi

      NAPPI NAPPI NAPPI JA VUELÄ KERRAN NAPPI!

    • Anonyymi

      Pippuri

    • Anonyymi

      No Hupi ja Nuppu ja Rocky Salama tai Roosa

    • Anonyymi

      Tässä vielä vähän eli: Nipsu, Viiru, Nöpö, Simba, Hilla, Kinder, Rosa, Eevi, Vertti ja köpi

    • Anonyymi

      Taiga tai taika Ofu ja Ofe Belle tai Bella Tytti Lilac

    • Anonyymi

      Voi ei hyviä nimiä on paljon tässä tyttö kanille nimiä liina Liisa Maija Milla Minni miisa Miina Liisa Oona loula Maisa mille melko Moona Tiina Ronja ronija on paljon enemmän mutta tuossa vähän tässä poika kanille nimiä Eetu Roope rumpali herpertti Mikko Pertti Perttu possu Pessi Peetu Roni Rossi ja on enemmänkin jos ei tuossa ollut mieluista netistä löytyy myös lisää

    • Anonyymi

      Lenni ja klara on hienoja nimiä.

    • Anonyymi

      Inak

    • Anonyymi

      Kanerva,Aza,Viivi tai Nannu?Tai pojalle Eiden tai Joe

    • Anonyymi

      Naksu tai Hipsu vois olla pupun nimiä.

    • Anonyymi

      Aku, Jallis

    • Anonyymi

      LOLA ON HYVÄ🐰💕🌟

    • Anonyymi

      Saan kanin enkä tiiä mikä sen nimeksi vois tulla voitteko auttaa

    • Anonyymi

      Pupsi

    • Anonyymi

      Ok, onko Tyttö vaiko poika.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe