IHMISSUDET!

Human Wolf

MOI! :D
Tykkäättekö ihmissusista? Minä tykkään ja haluaisin oppia niistä enemmän ja kuulla/lukea niistä vanhoja tarinoita tai uusia. :) Niistä ei voi koskaan tietää liikaa, jos tiedätte jotain kivaa ihmissudista nii kertokaa ihmeessä ja jos teillä ois jotaki kivoja sivuja niistä nii voisitteko antaa. Tarttisin kouluuun tietoo myösniistä ku teen esitelmän. Faktaa. xD

17

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vampair

      Heippis olen myöskin parantumaton ihmissusi ja vampyri fani..Voisin kertoa sinulle ihmis susista jos tietäisin mitä jo tiedät. itse olen lukenut niistä paperi kirjatolkulla. kuten myös kaikesta muusta yliluonnollisesta ja ihanasta mystiikasta. ainakin voin kertoa sen että ihmis sudeksi muuttumiseksi on eritapoja tosin teoriat menee usein solmuun sillä tapoja on monia ja jokainen ottaa niistä minkä haluaa..
      yleensä muututaan kun ihmissusi tai susi puree ni seuraavan täydenkuun aikaan on itse susi.
      toinen tapa on rituaali jolla muututaan ihmis sudeksi se on suoritettava uudenkuun aikaan kello kaksitoista rituaaliin tarvitsee juuri tapetun lapsen verta ja jotain muitakin aineksia. sitten voide hierotaan ihoon ja laitetaan kuollen suden turkis päälle ja muutos voi alkaa. väitetään että vanhimmat ihmis sudet voi muuttua milloin vain. ja nuorimmat ja uudemmat vain täyden kuun aikaan.
      Toiset sanovat että sutena ihminen voi tappaa jopa oman veljensä katumatta toiset taas väittävät että susi on täysin tietoinen tekemistään asioista.jotkut tarut sanoo ihmis susien viihtyvän susilaumoissa toiset taas että sudet ovat erakkoja.Teorioita on melkein yhtä paljon kuin ihmisiä mutta jos todella pidät niistä kannattaa etsiä tietoa googlen hausta nimikkeellä ihmissusi tai ihmissudet,rituaalit. kannattaa kokeilla kaikkia mahdollisia nimikkeitä. sitten kannattaa etsiä kirjastosta asioita käsitteleviä kirjoja. ja kannattaa lukea ja katsoa kaikki ihmis susi tarinat ja teoriat niin kyllä niistä hyvä aine tulee ja tiedät itsekkin enemmän ihanteestasi :)

      Onnea aineen kirjoitukseen.

      • Human Wolf

        Kiitos tiedosta :)nyt tiedän niistäkin enemmän.
        kaikki tieto on tarpeen jopa vaikka vampyyri tieto ku tykkän niistäki kauheana


    • niistä ja

      monista muistakin tykkään paljon ihmissusita ja vampyyreistä :)

    • nikon koivumäki

      Hei minua puri eilen ilala ihmissusi ją. Peto aika kohta

      • niko wolf

        Hei minua kiinosta ihmisudet koska olen itsekin selainen tarvitsen neuvoja koska pet aika on kohta


      • niko wolf
        niko wolf kirjoitti:

        Hei minua kiinosta ihmisudet koska olen itsekin selainen tarvitsen neuvoja koska pet aika on kohta

        He kaiki ihmissusi toverit ulvotaako kuuta


      • ridfard
        niko wolf kirjoitti:

        Hei minua kiinosta ihmisudet koska olen itsekin selainen tarvitsen neuvoja koska pet aika on kohta

        Ooksä oikeest ihmissusi? Milt se tuntuu? Ootko ollu ihmissusi jo edellise tääydenkuun aikaa? Mäki haluisin olla ihmissusi. Mihin sä tarttet neuvoo? Voin kokeil auttaa ku tiiän aik paljo ihmissusista. Kysy vaa ihmees


    • niko wolf

      Hei ihmissusi toverit ulvotaako kuuta

      • niko wolf

        Tarina nuoresta ihmisudetsta kun olin nuori papa ja muumo kuolivat Kun ihmissusi rateli heidat oneksi juuri olin lahistola ja kuulin suden ulvotaa siloin tiesin
        Mita tahtuu ja otin aseen ja. juoksin kun piru olisi kanoila juostesani latasin aseseni hopea luodin muta susi oli nopeampi niipa sain pureman
        Joten minakkin olen ihmisusi siksi et ikina saa paljastaa sita tarinani perustuu tosi tapahtumiim 2011 Huom tama ihmissusi elaa viela


    • niko wolf

      Tarina nuoresta ihmisudetsta kun olin pieni isi vei minut aina ilala suurele kaliole ja kertoi minule ihmisusista kertomus meni noin.kun olin nuori papa ja muumo kuolivat
      Kun ihmissusi raatelivat mummon ja papani olin oneksi juuri metssasa kun kuulin suden ulvotaa siloin tiesin mitami oli tapahtumasa tartuin oitis kivariin. Ja juoksin
      Kun piru olisi kanoila juostesani latasin aseseni hopea luodin muta ihmissusi oli nopeampi niipa sain pureman muta selvisin siksi aina kuutamola minun on pako tapaa
      Siksi et saa seurata koska jos ja kun on taas salistus aika siloin tiesin sinun kanataa ola kotona muta minule on salaisuus sinustakin tulee iwona ihmissusi pysyvasti
      Vaimonikn on ihmissusi muta et ikina saa paljastaa sita jos en paljasta hyva menan jo ja niin he menivat Huom tarina on tosi kiitos lukioile lopu

      • ridfard

        Voitko antaa mul pureman niko wolf? Muutuks sä kokonaa sudeks vai sen kaltaswks olennoks


    • finwitch1

      Noo... Sudenverinen paha kyllä loppui jo. Ihmissudeksi voi syntyä...

    • Sudenveinen :)

      Sudenverinen on hyvä sarja jee jee jeee jeee jeee

    • ihmissusi....

      hei kaikki! onko täällä oikeesti ketään sellaista joka olisi oikeasti ihmissusi? haluaisin jakaa oman elämän kertomukseni tänne, mutta haluaisin ensin tietää onko täällä ketään jotka aidosti uskoo ihmissusiin tai on oikeasti niitä, eikä vain väitä olevansa. vain silloin kertomuksellani on merkitys.

      • Ridfard

        Minä uskon aidosti ihmissusiin. Uskoni ihmissusiin on kasvanut lähiaikoina. Jos sinä, ihmissusi.... Olet oikeasti ihmissusi miten päädyit sellaseksi? Voiko olla mahollista että minäkin voisin muuttua ihmissudeksi? Ja mistä löytää ihmissuden joka antaa pureman? Minä haluaisin olla ihmissusi


      • Ihminen007

        Kerro tarinasi! Minäkin uskon ihmissusiin aidosti ja haluan sellaiseksi.


    • susihomo

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe