olemme tyttöystäväni kanssa seurustelleet yli vuoden ja olemme miettineeet kihlautumista. olemmekin törmänneet kysymykseen kumpi ostaa sormukset, vai ostavatko molemmat ne toisilleen? kiitoksia vastauksista!! :)
kumpi ostaa? vai molemmat?
6
1866
Vastaukset
- glowy
hmm, vanhanperinteen mukaan miehen pitäisi kosia ja silloin myös ostaa sormukset, mutta nykyään sen voi tehdä kumpi vain tai sitten yhdessä, ei ole selvää sääntöä... tietysti se on mieheltä kohteliasta...
- . . .
Me tehtiin niin että mieheni osti minulle ja minä ostin miehelleni sormuksen.
Kultasepänliikkeessä töissä olleena voin kertoa että silloin kun mies tekee sen yllätyksenä hän on yleensä ostanut molemmat sormukset etukäteen, mutta silloin kun molemmat katsomassa ja päättämässä on usein ollut niin että ostaneet toinen toiselle. - Arja007
. . . kirjoitti:
Me tehtiin niin että mieheni osti minulle ja minä ostin miehelleni sormuksen.
Kultasepänliikkeessä töissä olleena voin kertoa että silloin kun mies tekee sen yllätyksenä hän on yleensä ostanut molemmat sormukset etukäteen, mutta silloin kun molemmat katsomassa ja päättämässä on usein ollut niin että ostaneet toinen toiselle.Jonkin sortin perinne on, että kihlat ostetaan toinen toiselle ja vihkisormuksen maksaa mies.
- ...
me ainakin kävimme yhdessä valitsemassa ja maksettiin toinen toistemme sormukset.
- ???
Meillä oli niin, että yhdessä käytiin kihlasormuksia katsomassa,mutta mies maksoi sitten molemmat kihlasormukset. Mies maksoi myös vihkisormuksen vajaa vuosi siitä eteenpäin.
- talvimorsian
??? kirjoitti:
Meillä oli niin, että yhdessä käytiin kihlasormuksia katsomassa,mutta mies maksoi sitten molemmat kihlasormukset. Mies maksoi myös vihkisormuksen vajaa vuosi siitä eteenpäin.
mies kosi ja osti sormukset...tokikin käski mun käydä valitsemassa mieleisen... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079