Hei, kertokaas te fiksut Helsingissä keskustan alueella hyviä baareja ja hyviä menopaikkoja, joihin pääseen viikonloppunakin 21 vuotiaat??
Helsingin baarit
3
1647
Vastaukset
- Aeimaen kaeki
Joku voisi listata kaikki Helsingin homobaarit, jotta normaalit eivät erehdyksessä menisi niihin.
- helsinkiläinen1
Homobaarit ei ole kauheen näkyvillä keskustassa, DTM:n ja Lost and Foundiin voi mennä heterokin huoletta, hyvä meno! Tai no Hercules on suht keskustas...
Tässä lista mun mielestä Helsingin varteenotettavimmista paikoista:
Royal Onnela (tennispalatsia vastapäätä sisäänkäyntui, isoin baari erilaista porukkaa, vip-tilassa joitakin julkkiksia)
Lux (Kampin keskuksen yhteydessä, vähän aikuisempi menomesta, "dresscode olevinaan")
Eatz (Rautatientorin laidalla, ulkomaalaisia, latinomeininki alakerrassa, yläkerrassa perusmusaa)
Aussie Bar (kampissa, kampin keskusta "vastapäätä", Aussi baarimikot eivät osaa suomea, rento meininki)
Lost and Found (Annankatu, isoroban kulmassa, suomirokkareita)
Baarikärpänen (kun on halvan perässä, baarikärpäsessä jatkuvasti tosi halvat hinnat, siideri ja salmari muistaakseni 3 e)
Oon varmaan unohtanu jonkun mutta... - PuumaMicco
helsinkiläinen1 kirjoitti:
Homobaarit ei ole kauheen näkyvillä keskustassa, DTM:n ja Lost and Foundiin voi mennä heterokin huoletta, hyvä meno! Tai no Hercules on suht keskustas...
Tässä lista mun mielestä Helsingin varteenotettavimmista paikoista:
Royal Onnela (tennispalatsia vastapäätä sisäänkäyntui, isoin baari erilaista porukkaa, vip-tilassa joitakin julkkiksia)
Lux (Kampin keskuksen yhteydessä, vähän aikuisempi menomesta, "dresscode olevinaan")
Eatz (Rautatientorin laidalla, ulkomaalaisia, latinomeininki alakerrassa, yläkerrassa perusmusaa)
Aussie Bar (kampissa, kampin keskusta "vastapäätä", Aussi baarimikot eivät osaa suomea, rento meininki)
Lost and Found (Annankatu, isoroban kulmassa, suomirokkareita)
Baarikärpänen (kun on halvan perässä, baarikärpäsessä jatkuvasti tosi halvat hinnat, siideri ja salmari muistaakseni 3 e)
Oon varmaan unohtanu jonkun mutta...Eli Manstreetin manskulla!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395