Mulla on käytössä Outlook express 6. Mulle tulee paljon roskapostia ja laitoin tämän takia roskapostisäännön, jossa viestit poistetaan, joiden otsikkorivi sisältää tiettyjä sanoja. Jostakin syystä tämä ei tunnu toimivan, koska saapuneet kansioon tulee edelleen roskapostia, jossa otsikossa on kyseisiä sanoja. Mikä vialla?
Saapuneet kansioon tulee myös viestejä, jossa alussa lukee SPAM, nämä ovat ilmeisesti outlooking itse spammaamia viestejä. Mutta miten saan nämä viestit suoraan poistetuksi, niin että niitä ei tule saapuneet kansioon?
Kiitos!
outlook express ja roskaposti
2
440
Vastaukset
- riippuu siitä
>Mulla on käytössä Outlook express 6.<
-Aivan, tuo on vain pelkkä sähköposti ohjelma jolla voidaan lukea ja lähettää sähköposteja, se ei ole sähköposti.
Mitä tai kenen sähköpostia käytät Outlook Express ohjelmalla?
Ainakin suurimpien operaattorien esim. Elisa, Sonera, Saunalahti, Welho jne. sähköposteissa on roskapostisuodatin.- rrjks
Käytössä on symantecin palvelin.
Taisin ratkaista ongelman lisäämällä "lopeta sääntöjen katsominen". Eli kun tietty sana on löydetty otsikkoriviltä, se siirretään roskaposti kansioon, ja lopetetaan sääntöjen etsiminen.
Jos sääntöjen etsimistä jatketaan, se ei koskaan pääse siirtämään postia roskaposti kansioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415928
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san4252900- 1462819
- 262264
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv192148- 761421
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä121176Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101102- 531020
- 87962