savenmaan bella skootteri ?

onko kokemuksia?

Mitenkäs on. Onko kellään kokemuksia kyseisestä
50cc "kauniista" skootterista?

Meneekö kaksi aikuista (noin 140kg) päällä yhtään eteenpäin, vai onko utopiaa?

27

13145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • deeäx

      vespan piraattikopio, kone sama kuin muissa kiinanilmiö skodeissa. Jos "kaunista" skootteria haluat, osta ihmeessä vespa. Maksaa tosin enämpi.
      Kiinalaiset on hanurista!

      • tilasin

        Ja musta toi on komee! Sais vaan savenmaa toimitettua, kun tuntuu kestävän...


      • jouman
        tilasin kirjoitti:

        Ja musta toi on komee! Sais vaan savenmaa toimitettua, kun tuntuu kestävän...

        jaathan kokemuksia, kun saat laitteen käyttöön? jaksaako kone hyvin 2 päällä? mahtuuko 2 (aikuista) päälle? onko ajoasento millainen? (tietysti pituusriippuvainen)


    • rikkevaan

      Kokeilin kyseistä skodea savenmaan parkkipaikalla ja olihan se ihan miellyttävä. kiihtyi paljon paremmin kuin muut kiinailmiöt. Leveä tanko miellytti mua ainakin todella paljon. Erilainen ja mielenkiintoisempi ajettava kuin ns. tavalliset skootterit, tosin 10 tuumán renkaat saattaa tuoda jonkinlaista kiikkeryyttä pitemmässä ajossa.
      Enkä usko että tuossa on mitään vespamaisuutta edes haettu, pikemminkin retroutta ,silloinhan skootteirn nimeksi voinut laittaa Bella vespa, eikö?
      Itselleni hankin kyseisen kamppeen tässä lähiaikoina.

      • sibbobo

        Ostin 3 viikkoo sit ja nyt on päälle 800 km ajettu. Ihan ok ajossa, ei mun mielestä kovin kiikkerä, tosin kovin hyvin en osaa vertailla kun kokemusta ei oo skoottereista vaan moottoripyöristä jotka tietty tukevuuden suhteen on eri sarjassa. Kyllä tuo runko sen tuntuu kestävän mitä vehje kulkee ja ihan hyvin mä olen työmatkaa jaksanut sillä ajaa. Alamäessä kelaa 60 mittariin, mutta ylämäessä meno on tahmeampaa. Kaks päällä en oo koittanut vielä sisäänajoaikana mutta sen suhteen odotukset ei oo kauhean korkealla kun ei tuo muutenkaan mikään vääntöihme ole. Jousitus on vähän kovahko mutta kyydittäessä saattaa olla hyväkin juttu. Mitään ongelmia ei ole ollut mutta vähän isompaa tankkia kyllä toivoisin, tuohon menee jotain 4 litraa. Bensamittari saattaa tehdä yllätyksen, löpö loppuu hieman aikaisin mittarin lukemaan nähden. Ja tavaratelineen haluaisin, Savenmaa on luvannut että sellaisia tulee markkinoille mutta ei ole toistaiseksi näkynyt. Valoista lähtiessä kone empii aina hetken ihan kuin hyytyis ja sitten lähtee. Lieneekö tuo yleinenkin ilmiö mopoissa? Ehkä vähän laihaksi säädetty. Jos pysyy kunnossa niin halpaa kyytiä.


      • mies 45 v
        sibbobo kirjoitti:

        Ostin 3 viikkoo sit ja nyt on päälle 800 km ajettu. Ihan ok ajossa, ei mun mielestä kovin kiikkerä, tosin kovin hyvin en osaa vertailla kun kokemusta ei oo skoottereista vaan moottoripyöristä jotka tietty tukevuuden suhteen on eri sarjassa. Kyllä tuo runko sen tuntuu kestävän mitä vehje kulkee ja ihan hyvin mä olen työmatkaa jaksanut sillä ajaa. Alamäessä kelaa 60 mittariin, mutta ylämäessä meno on tahmeampaa. Kaks päällä en oo koittanut vielä sisäänajoaikana mutta sen suhteen odotukset ei oo kauhean korkealla kun ei tuo muutenkaan mikään vääntöihme ole. Jousitus on vähän kovahko mutta kyydittäessä saattaa olla hyväkin juttu. Mitään ongelmia ei ole ollut mutta vähän isompaa tankkia kyllä toivoisin, tuohon menee jotain 4 litraa. Bensamittari saattaa tehdä yllätyksen, löpö loppuu hieman aikaisin mittarin lukemaan nähden. Ja tavaratelineen haluaisin, Savenmaa on luvannut että sellaisia tulee markkinoille mutta ei ole toistaiseksi näkynyt. Valoista lähtiessä kone empii aina hetken ihan kuin hyytyis ja sitten lähtee. Lieneekö tuo yleinenkin ilmiö mopoissa? Ehkä vähän laihaksi säädetty. Jos pysyy kunnossa niin halpaa kyytiä.

        Ostin sen huvikseni, ja yllätyin miten kätevä peli. Auto on jäänyt nyt seisomaan ja vielä tänään ajoin 40 km työmatkaa..... kossin kuulokkeet kypärän alla ja Zappa soimassa.....
        yli 600 km mittarissa. Joo, bensa loppui kun mittari valehteli. Muuten kaikkein puolin superpeli. Ostaisiko toisen varalle, kun loppuu, saa jatkaa uudella. Hintakin oli vain 799. Uutena.
        Kävin Oulusta itse hakemassa syyskuussa.
        Tarakan tilasin Hollanista. On selkänojan kanssa.http://www.rover-bikes.com/index.php?categoryID=57 Hinta 42 lähetys 20 (alussa oli 70, mutta pitkän etsinnän jälkeen hollantilaiset löysivät 20 euron lähettämisen mahdollisuuden
        Bella on kaunis, jämäkkä, kulkee.....painan 110 kiloa vaatteineen ja olen vaimon ottanu´t kyytiin. Kulkee. Istumaasento erittäin hyvä. Jalkatila tosi hyvä...kun lentokoneessa ja linjaautossa en pysty istumaan, Bellaan mahtuu pitkäkin mies. Tämä on vuoden paras juttu minulle!!! Suosittelen muillekin!
        Savenmaan yritys kans hyvää.... Kiitokset vielä kerran!


      • Skooder
        mies 45 v kirjoitti:

        Ostin sen huvikseni, ja yllätyin miten kätevä peli. Auto on jäänyt nyt seisomaan ja vielä tänään ajoin 40 km työmatkaa..... kossin kuulokkeet kypärän alla ja Zappa soimassa.....
        yli 600 km mittarissa. Joo, bensa loppui kun mittari valehteli. Muuten kaikkein puolin superpeli. Ostaisiko toisen varalle, kun loppuu, saa jatkaa uudella. Hintakin oli vain 799. Uutena.
        Kävin Oulusta itse hakemassa syyskuussa.
        Tarakan tilasin Hollanista. On selkänojan kanssa.http://www.rover-bikes.com/index.php?categoryID=57 Hinta 42 lähetys 20 (alussa oli 70, mutta pitkän etsinnän jälkeen hollantilaiset löysivät 20 euron lähettämisen mahdollisuuden
        Bella on kaunis, jämäkkä, kulkee.....painan 110 kiloa vaatteineen ja olen vaimon ottanu´t kyytiin. Kulkee. Istumaasento erittäin hyvä. Jalkatila tosi hyvä...kun lentokoneessa ja linjaautossa en pysty istumaan, Bellaan mahtuu pitkäkin mies. Tämä on vuoden paras juttu minulle!!! Suosittelen muillekin!
        Savenmaan yritys kans hyvää.... Kiitokset vielä kerran!

        Onko kukaan tehnyt tähän jotain virityksiä ja jos on niin mitkä simppelit kikat kannattaa tehdä?


      • Papetsu
        mies 45 v kirjoitti:

        Ostin sen huvikseni, ja yllätyin miten kätevä peli. Auto on jäänyt nyt seisomaan ja vielä tänään ajoin 40 km työmatkaa..... kossin kuulokkeet kypärän alla ja Zappa soimassa.....
        yli 600 km mittarissa. Joo, bensa loppui kun mittari valehteli. Muuten kaikkein puolin superpeli. Ostaisiko toisen varalle, kun loppuu, saa jatkaa uudella. Hintakin oli vain 799. Uutena.
        Kävin Oulusta itse hakemassa syyskuussa.
        Tarakan tilasin Hollanista. On selkänojan kanssa.http://www.rover-bikes.com/index.php?categoryID=57 Hinta 42 lähetys 20 (alussa oli 70, mutta pitkän etsinnän jälkeen hollantilaiset löysivät 20 euron lähettämisen mahdollisuuden
        Bella on kaunis, jämäkkä, kulkee.....painan 110 kiloa vaatteineen ja olen vaimon ottanu´t kyytiin. Kulkee. Istumaasento erittäin hyvä. Jalkatila tosi hyvä...kun lentokoneessa ja linjaautossa en pysty istumaan, Bellaan mahtuu pitkäkin mies. Tämä on vuoden paras juttu minulle!!! Suosittelen muillekin!
        Savenmaan yritys kans hyvää.... Kiitokset vielä kerran!

        Onko tietoa myykö kyseistä skootteria oulussa mikään liike? Tai jos joku on myymässä hyväkuntoista niin täältä löytyy ostaja :)


      • tumpelo
        sibbobo kirjoitti:

        Ostin 3 viikkoo sit ja nyt on päälle 800 km ajettu. Ihan ok ajossa, ei mun mielestä kovin kiikkerä, tosin kovin hyvin en osaa vertailla kun kokemusta ei oo skoottereista vaan moottoripyöristä jotka tietty tukevuuden suhteen on eri sarjassa. Kyllä tuo runko sen tuntuu kestävän mitä vehje kulkee ja ihan hyvin mä olen työmatkaa jaksanut sillä ajaa. Alamäessä kelaa 60 mittariin, mutta ylämäessä meno on tahmeampaa. Kaks päällä en oo koittanut vielä sisäänajoaikana mutta sen suhteen odotukset ei oo kauhean korkealla kun ei tuo muutenkaan mikään vääntöihme ole. Jousitus on vähän kovahko mutta kyydittäessä saattaa olla hyväkin juttu. Mitään ongelmia ei ole ollut mutta vähän isompaa tankkia kyllä toivoisin, tuohon menee jotain 4 litraa. Bensamittari saattaa tehdä yllätyksen, löpö loppuu hieman aikaisin mittarin lukemaan nähden. Ja tavaratelineen haluaisin, Savenmaa on luvannut että sellaisia tulee markkinoille mutta ei ole toistaiseksi näkynyt. Valoista lähtiessä kone empii aina hetken ihan kuin hyytyis ja sitten lähtee. Lieneekö tuo yleinenkin ilmiö mopoissa? Ehkä vähän laihaksi säädetty. Jos pysyy kunnossa niin halpaa kyytiä.

        Tämä varmaan tosi tyhmä kysymys, mutta miten bellasta saa vaihdettua vaihteistoöljyt? Moottoriöljyn olen vaihtanut ja samaa öljyä näyttää syövän, mutta onko siinä edes erikseen vaihteistoöljyn vaihto mahdollisuutta? Musta vaan huoltoväli oli eri kuin moottoriöljyllä. Mulla on bellassani jo 1500km ja olen teettänyt huollot tähän asti liikkeessä.


      • bellaskootteri
        tumpelo kirjoitti:

        Tämä varmaan tosi tyhmä kysymys, mutta miten bellasta saa vaihdettua vaihteistoöljyt? Moottoriöljyn olen vaihtanut ja samaa öljyä näyttää syövän, mutta onko siinä edes erikseen vaihteistoöljyn vaihto mahdollisuutta? Musta vaan huoltoväli oli eri kuin moottoriöljyllä. Mulla on bellassani jo 1500km ja olen teettänyt huollot tähän asti liikkeessä.

        Missä liikkeessä olet teettänyt huollot? saako merkki huoltoja jostain ?


      • bellaman
        sibbobo kirjoitti:

        Ostin 3 viikkoo sit ja nyt on päälle 800 km ajettu. Ihan ok ajossa, ei mun mielestä kovin kiikkerä, tosin kovin hyvin en osaa vertailla kun kokemusta ei oo skoottereista vaan moottoripyöristä jotka tietty tukevuuden suhteen on eri sarjassa. Kyllä tuo runko sen tuntuu kestävän mitä vehje kulkee ja ihan hyvin mä olen työmatkaa jaksanut sillä ajaa. Alamäessä kelaa 60 mittariin, mutta ylämäessä meno on tahmeampaa. Kaks päällä en oo koittanut vielä sisäänajoaikana mutta sen suhteen odotukset ei oo kauhean korkealla kun ei tuo muutenkaan mikään vääntöihme ole. Jousitus on vähän kovahko mutta kyydittäessä saattaa olla hyväkin juttu. Mitään ongelmia ei ole ollut mutta vähän isompaa tankkia kyllä toivoisin, tuohon menee jotain 4 litraa. Bensamittari saattaa tehdä yllätyksen, löpö loppuu hieman aikaisin mittarin lukemaan nähden. Ja tavaratelineen haluaisin, Savenmaa on luvannut että sellaisia tulee markkinoille mutta ei ole toistaiseksi näkynyt. Valoista lähtiessä kone empii aina hetken ihan kuin hyytyis ja sitten lähtee. Lieneekö tuo yleinenkin ilmiö mopoissa? Ehkä vähän laihaksi säädetty. Jos pysyy kunnossa niin halpaa kyytiä.

        Joo omasta mielestä bella on yllättävän hyvä. Mittari vähän huijaa ja bensa sen takia loppunut pari kertaa kesken ja vastaa kaasuun aika hitaasti. Mittariin 50km/h ja 2päälläkää ei mitää ihmeempiä hyytymisiä oo muutaku kovin rankkoja ylämäkiä ei oikein taho jaksaa. Kylmänä ei lähe käyntiin helposti varsinkaan sähköstartilla mutta vähän aikaa ku polkee nii kyllä toimii. Niin ja se "empiminen" on ainaki Bellassa yleistä mutta ei se menoo haittaa. Tavallaan turvallisempiki jos paikallaa oot ja kaasuttelet ni ei lähe jotai seinää päi heti :D Mutta juu asia peli on ja ei varmasti joka kulmalla tuu samallaista vastaan :)


      • bellaman
        Skooder kirjoitti:

        Onko kukaan tehnyt tähän jotain virityksiä ja jos on niin mitkä simppelit kikat kannattaa tehdä?

        Joo siis avaat penkin, ruuvaat ne mutterit ja ruuvit irti että saat otettua tavaratilan pois ja sitten oikean puoleisen katteen alapuolella on musta laatikko johon menee monta (6) johtoa, eli cdi-boksi. Niistä johdoista otat irti sen lilavalkoisen nii sitte on rajotin poissa :) sitte vaa Bella kasaan ja testaaamaan. Itelläni menee suoralla 60km/h elikkä kevariveroja ei pitäis tulla jos poliisi ei alamäkeen testaa. Alamäkeen nimittäin menee mittari tappiin ja ei ku kiihtyy vaa. Tehoja ei rajottimen pois otosta tuu lisää eli ei kiihdy normaalia paremmin mutta kulkee ainaki :D Ja ajaminenkin on kivempaa kun ei rajotin hakkaa niskaan kokoajan.


      • väärä väri
        bellaman kirjoitti:

        Joo siis avaat penkin, ruuvaat ne mutterit ja ruuvit irti että saat otettua tavaratilan pois ja sitten oikean puoleisen katteen alapuolella on musta laatikko johon menee monta (6) johtoa, eli cdi-boksi. Niistä johdoista otat irti sen lilavalkoisen nii sitte on rajotin poissa :) sitte vaa Bella kasaan ja testaaamaan. Itelläni menee suoralla 60km/h elikkä kevariveroja ei pitäis tulla jos poliisi ei alamäkeen testaa. Alamäkeen nimittäin menee mittari tappiin ja ei ku kiihtyy vaa. Tehoja ei rajottimen pois otosta tuu lisää eli ei kiihdy normaalia paremmin mutta kulkee ainaki :D Ja ajaminenkin on kivempaa kun ei rajotin hakkaa niskaan kokoajan.

        ei löydy mun bellasta lilavalkoista,mihin se johto jatkaa matkaa joka pitää ottaa pois??????


    • retro 86

      Itse tilasin Bellan Hollannista ei ole piraatti. Vespa ja Bella on saman näkösiä mutta Bella on ollut paljo pidempään olemassa kuin Vespa. nyt vaan kiinnostais se selkänoja saada..

      • savenmaa kusee!!!!

        Savenmaa on täysin hassi, sieltä ei kannata ostaa MITÄÄN!!! Oon täällä monia juttuja lukenut ja oon ihan samaa mieltä,et palvelu loppuu heti kun on saatu rahat käsiin.

        Ne lupaili sillon ku ostin ton, et mihin tahansa pienkorjaamolle voi viedä takuuhuoltoon, paskat...Kukaan ei ota sitä takuuhuoltoon...ei ees ne liikkeet jotka on savenmaan kotisivuilla ilmotettu takuuhuoltokorjaamoiks...eräs huoltokorjaamo vastas vaan et savenmaa on omine lupineen laittanu heidän yrityksen sinne nettisivuilleen huoltopisteeks...et ei me niiden vehkeitä huolleta!!! Joo ja sit ne lupas selvittää NOIN 2kk sitte et mikä huoltoliike ottaa mun WandaBellan takuuhuoltoon, ni ei oo VIÄKÄÄN kuulunu YHTÄÄN MITÄÄN, vaik oon jo pariin kertaan soitellu ja hoputellu...!!!

        ÄLKÄÄ VAAN MENKÖ OSTAAN SIELTÄ MITÄÄÄÄÄÄN!!!
        SIÄ EI TOIMI ASIAT YHTÄÄN!!!


      • skobamies
        savenmaa kusee!!!! kirjoitti:

        Savenmaa on täysin hassi, sieltä ei kannata ostaa MITÄÄN!!! Oon täällä monia juttuja lukenut ja oon ihan samaa mieltä,et palvelu loppuu heti kun on saatu rahat käsiin.

        Ne lupaili sillon ku ostin ton, et mihin tahansa pienkorjaamolle voi viedä takuuhuoltoon, paskat...Kukaan ei ota sitä takuuhuoltoon...ei ees ne liikkeet jotka on savenmaan kotisivuilla ilmotettu takuuhuoltokorjaamoiks...eräs huoltokorjaamo vastas vaan et savenmaa on omine lupineen laittanu heidän yrityksen sinne nettisivuilleen huoltopisteeks...et ei me niiden vehkeitä huolleta!!! Joo ja sit ne lupas selvittää NOIN 2kk sitte et mikä huoltoliike ottaa mun WandaBellan takuuhuoltoon, ni ei oo VIÄKÄÄN kuulunu YHTÄÄN MITÄÄN, vaik oon jo pariin kertaan soitellu ja hoputellu...!!!

        ÄLKÄÄ VAAN MENKÖ OSTAAN SIELTÄ MITÄÄÄÄÄÄN!!!
        SIÄ EI TOIMI ASIAT YHTÄÄN!!!

        Stadissa ainakin Laantee Helsinginkadulla on kyllä huoltanut mun Bellaa ihan ok.


      • piksu!
        skobamies kirjoitti:

        Stadissa ainakin Laantee Helsinginkadulla on kyllä huoltanut mun Bellaa ihan ok.

        Tänään ostin Bellan. Mahtava fiilis. ei toistaiseksi mitään moitteita. Päinvastoin; hyvät ominaisuudet hintaan nähden. Se tavarateline ja takaboxi kiinnostaisi. Antakaa vinkkiä, jos tiedätte mistä saisi ostettua!


      • minätäällä1
        piksu! kirjoitti:

        Tänään ostin Bellan. Mahtava fiilis. ei toistaiseksi mitään moitteita. Päinvastoin; hyvät ominaisuudet hintaan nähden. Se tavarateline ja takaboxi kiinnostaisi. Antakaa vinkkiä, jos tiedätte mistä saisi ostettua!

        mä ostin bellan just hiljattain, hieno on, mut kamalan painava. miten te esimerkiksi saatte sen center stadin paikoilleen? kun se on niin painava. onko siihen jokin erityinen konsti? siinä tapauksessa mikä?


      • TOMMOSILLE HUIJAREILLE !!
        savenmaa kusee!!!! kirjoitti:

        Savenmaa on täysin hassi, sieltä ei kannata ostaa MITÄÄN!!! Oon täällä monia juttuja lukenut ja oon ihan samaa mieltä,et palvelu loppuu heti kun on saatu rahat käsiin.

        Ne lupaili sillon ku ostin ton, et mihin tahansa pienkorjaamolle voi viedä takuuhuoltoon, paskat...Kukaan ei ota sitä takuuhuoltoon...ei ees ne liikkeet jotka on savenmaan kotisivuilla ilmotettu takuuhuoltokorjaamoiks...eräs huoltokorjaamo vastas vaan et savenmaa on omine lupineen laittanu heidän yrityksen sinne nettisivuilleen huoltopisteeks...et ei me niiden vehkeitä huolleta!!! Joo ja sit ne lupas selvittää NOIN 2kk sitte et mikä huoltoliike ottaa mun WandaBellan takuuhuoltoon, ni ei oo VIÄKÄÄN kuulunu YHTÄÄN MITÄÄN, vaik oon jo pariin kertaan soitellu ja hoputellu...!!!

        ÄLKÄÄ VAAN MENKÖ OSTAAN SIELTÄ MITÄÄÄÄÄÄN!!!
        SIÄ EI TOIMI ASIAT YHTÄÄN!!!

        Tuolla on myös kehuja / esimerkki tuosta... http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=13985&postdays=0&postorder=asc&start=60


      • 78rairai78
        savenmaa kusee!!!! kirjoitti:

        Savenmaa on täysin hassi, sieltä ei kannata ostaa MITÄÄN!!! Oon täällä monia juttuja lukenut ja oon ihan samaa mieltä,et palvelu loppuu heti kun on saatu rahat käsiin.

        Ne lupaili sillon ku ostin ton, et mihin tahansa pienkorjaamolle voi viedä takuuhuoltoon, paskat...Kukaan ei ota sitä takuuhuoltoon...ei ees ne liikkeet jotka on savenmaan kotisivuilla ilmotettu takuuhuoltokorjaamoiks...eräs huoltokorjaamo vastas vaan et savenmaa on omine lupineen laittanu heidän yrityksen sinne nettisivuilleen huoltopisteeks...et ei me niiden vehkeitä huolleta!!! Joo ja sit ne lupas selvittää NOIN 2kk sitte et mikä huoltoliike ottaa mun WandaBellan takuuhuoltoon, ni ei oo VIÄKÄÄN kuulunu YHTÄÄN MITÄÄN, vaik oon jo pariin kertaan soitellu ja hoputellu...!!!

        ÄLKÄÄ VAAN MENKÖ OSTAAN SIELTÄ MITÄÄÄÄÄÄN!!!
        SIÄ EI TOIMI ASIAT YHTÄÄN!!!

        Ostin Bellan välikäden kautta Paimiosta ja siellä sain huollotkin tehtyä.

        Mielestäni aika laiska peli kiihtymään. Onko kellään tietoa mitä kuristuksia Bellasta löytyy?
        Prikka..?? Minkä kokoiset rullat siellä on??


      • piikki
        piksu! kirjoitti:

        Tänään ostin Bellan. Mahtava fiilis. ei toistaiseksi mitään moitteita. Päinvastoin; hyvät ominaisuudet hintaan nähden. Se tavarateline ja takaboxi kiinnostaisi. Antakaa vinkkiä, jos tiedätte mistä saisi ostettua!

        Muakin tarakka kiinnostaa, tuntuu hankalalta Hollannista tilata... Olen muuten ollut erittäin tyytyväinen menopeliin! Jaksaa todella myös kaksi aikuista kuljettaa!


      • piksu!
        piikki kirjoitti:

        Muakin tarakka kiinnostaa, tuntuu hankalalta Hollannista tilata... Olen muuten ollut erittäin tyytyväinen menopeliin! Jaksaa todella myös kaksi aikuista kuljettaa!

        Oon kaksi kertaa laittanut Hollantiin kyselyn sähköpostilla niistä tarakasta ja boksista, mut eivät vastanneet. Olisin valmis tilaamaan, milloin vain, kun tavara tulisi perille. Hinta näytti kohtuulliselta, joten siihen suosuu jo postikulujakin maksamaan.


      • tane
        piksu! kirjoitti:

        Oon kaksi kertaa laittanut Hollantiin kyselyn sähköpostilla niistä tarakasta ja boksista, mut eivät vastanneet. Olisin valmis tilaamaan, milloin vain, kun tavara tulisi perille. Hinta näytti kohtuulliselta, joten siihen suosuu jo postikulujakin maksamaan.

        Googlella kun haki tuon firman nimellä, niin bellaa kauppaavat / "valmistavat" mutta ainakin yksi asiallisen oloinen valitus löytyi jossa kaveri kyseli rahojensa perään eikä firmasta oltu reagoitu asiaan mitenkään...


      • moppasti
        piksu! kirjoitti:

        Oon kaksi kertaa laittanut Hollantiin kyselyn sähköpostilla niistä tarakasta ja boksista, mut eivät vastanneet. Olisin valmis tilaamaan, milloin vain, kun tavara tulisi perille. Hinta näytti kohtuulliselta, joten siihen suosuu jo postikulujakin maksamaan.

        Lähetin wandamotorsille sähköpostia ja heidän hyllyltä tarakan sain. Toimitus oli nopeaa ja tarakka/selkänoja hieno:)


    • rgeheh

      On kopio Honda Shadow´ista. Perustekniikka sama kuin muissakin kiinanskodeissa.

    • Anonyymi

      minä ostin bellan 50 , oli ajettu 4600km. on hyvä ,kiihtyy ja jaksaa kaķsi aikuista päällä vetää ja parasta on ulkonäkö. yhtä retro kuin minäkin😊 65vuotias vaari👍

    • Anonyymi

      Myisikö joku mulle Bellan tarakka/selkänoja hässäkän?🙏🙏🙏

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe