Eilen palattiin kolmen päivän reissulta Dublinista. Matka oli oikein onnistunut. Ryanairilla mentiin ja kaikki sujui ongelmitta, itseasiassa mennessä oltiin n. tunti etuajassa ja tullessakin puolisen tuntia.
Lentokentältä mentiinkin sitten Aircoachin (= sama kuin Terravision) bussilla keskustaan, menopaluu 12€. Matka ei kestänyt kuin n. 15 min.
Meillä oli hotelli O'Connell Streetin yhdellä poikkikadulla, Abbey Streetillä (Abbey Hotel, hyvä hotelli. Suosittelen).
Guinnessiä tuli maisteltua ja se kyllä maistuu paikan päällä todella hyvältä.
Shoppailtua tuli kanssa aikalailla. Grafton Streeliltä ja Henry Streetiltä löytyy melkein samat putiikit. Itse pidimme ehkä enenmmän Henry Streetistä. Kaupat menevät pääsääntöisesti jo klo 18.00 kiinni. Joka puolella olevat Irkku- ja Guinness kamojen matkamuistomyymälät oli iltamyöhään asti auki. Kiertoajelulla tuli kanssa käytyä, busseja menee n. 10 minuutin välein ja lippu on voimassa 24h. Saatiin opiskelijahintaiset liput kun toisella oli Suomalainen opiskelijakortti.
Kaikkiaan hieno kaupunki ja mukavasti ostosmahdollisuuksia. Hintatasohan on aikas lailla meidän kanssa sama.
Reissusta palanneet
onnelliset
1
821
Vastaukset
- Irish
Tehän lyhyessä ajassa paljon näitte! Ryanairin, Aircoachin, hotellin, matkamuistomyymälät ja kaikki! Kiva, että opiskelijakortilla pääsi puoleen hintaan ja oli mukavasti ostosmahdollisuuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882