Mitä mieltä olette ravintolasiivouksesta? Raskasta vai mukavaa työtä? Mulle tarjottiin muutaman viikon ravintolasiivoustuurausta. Siivoaisin ehkä mieluiten toimistoja tai muita siistimpiä paikkoija, nimittäin tupakanhaju, oksennukset ja sotkuisuus viikonloppujen jäljiltä välillä haittaavat siinä määrin..
Ravintolasiivous?
5
1589
Vastaukset
- ex-siivooja
Muutamia kertoja siivosin ravintolaa,tosin lounasravintolaa, jossa lääniä riitti. Raskaaksi ainakin koin monien tuolien siirtämisen, että sai kunnolla otettua lattian sieltä pöydän alta..Joissakin paikoissa tuolit tosin nostetaan pöytien päälle ja takaisin lattialle, ja se jos mikä ottaa niskoihin..
Ravintolasiivouksesta saa muistaakseni palkkaluokka 2:sta. Ykälisistä saa "huimat" 10egeä päälle, jos sellainen sattuu kohdalle, että sellaisen joutuu siivoamaan..
Todennäköisesti vessat ovat aina kaameassa kunnossa varsinkin viikonloppujen aikana, joten on syytä varmaan varautua mihin vain..
Onko kyseessä joku pikkusiivousfirma..? - opiskelija-84
Sitä tupakanlemua ei nimittäin tervekeuhkoinen kestä. Vessoissa kannattaa varoa, kun sieltä löytyy aina joskus neuloja ja kaikkea muuta kivaa. Muuten ihan ok.
- ravintolat
taitavat muuttua savuttomiksi.
Laki määrää niin.
Samoin kuin työpaikoilla sisällä polttaminenkin loppuu kesäkuun alusta. - ex-kapakkaluuta
ravintolat kirjoitti:
taitavat muuttua savuttomiksi.
Laki määrää niin.
Samoin kuin työpaikoilla sisällä polttaminenkin loppuu kesäkuun alusta.Työ on raskasta mutta itselleni mieluisinta siivous alalta.Vessat ei todellakaan ole sen paskaisempia kuin kaupoissa ja oksennuksetkin aika harvassa,tosin ne tuo mukavan lisän palkkaan.Suosittelen lämpimästi jos et ole pelkkä toimiston tupsuttaja.
- siivo
ex-kapakkaluuta kirjoitti:
Työ on raskasta mutta itselleni mieluisinta siivous alalta.Vessat ei todellakaan ole sen paskaisempia kuin kaupoissa ja oksennuksetkin aika harvassa,tosin ne tuo mukavan lisän palkkaan.Suosittelen lämpimästi jos et ole pelkkä toimiston tupsuttaja.
Minulla tulee toukokuun lopussa 10 vuotta täyteen ravintolasiivousta. Aina se toimistosiivouksen voittaa vaikka tuntuu ettei sitä kovinkaan paljon työnä arvosteta.Raskainta on kello neljältä herääminen.Mukavinta taas on se,että on oman itsensä pomo.Yökerhot ja nuorisopaikat käsittääkseni ovat vaikeita paikkoja ja vaativat ronskin luonteen.Nostan hattua kyseisten paikkojen siivoojille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242