Olen 16v. ja ajattelin lähteä 9-luokan päädyttyä vaihto-oppilaaksi, joten kiire tulee. Ongelmani on vain se, että en tiedä minne maahan voisin mennä! Rakastan aurinkoa,shoppailua ja tummia latino miehiä!:D Englantini on vain 7 ja muita kieliä en sitten osaakkaan. Menen kuitenkin reissun jälkeen lukioon ja otin pitkän englannin, joten vaihtari matka voisi tehdä hyvää kielitaidolleni.Olen ajatellut lähteväni esim.Mexikoon tai Espanjaan. Kertokaa jos tiedätte näistä maista jotain ja kertokaa millaisia ihmiset sillä ovat? Pidän sosiaalisista, huumorintajuisista ja reippaista ihmisistä.En pidä pahana yhtään, jos latino-pojat viheltelevät perään. Hyvä vaan!;D
Vaihto-oppilaaksi minne?
2
818
Vastaukset
- matkaaja e
Heippa!
Kiva kuulla, että olet innokas lähtemään ulkomaille:) Kannattaa kuitenkin miettiä tarkasti omia odotuksia ulkomaillaoloajasta, että saisit mahdollisimman paljon hyötyä ja erilaisia kokemuksia . Sinun kannattaisi käydä tutustumassa sivustoihin www.cimo.fi ja maailmalle.net. Sieltä löydät paljon tietoa ja vinkkejä ulkomaille lähtemisestä, ulkomailla olemisesta ja opiskelusta.
Mukavaa välivuotta, kannattaa lähteä, kun on mahdollisuus:) - =)d
Brasilia on aika suosittu, ja sääkin varmaan aika mukava vuoden ympäri. Tietty jos nimenomaan espanjan kielen haluat oppia (ja kyllä vuoden aikana oppii takuula, myös englantia ainakin aluksi), voisit harkita esimerkiks Dominikaanista tasavaltaa tai Ecuadoria? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693