Kiinnostaisi tietää, onko Lontoon hostelleissa jonkinlainen ikäraja. Itse olen täysi-ikäinen, mutta matkaan mukaan lähtevä ystäväni on vasta 16.
The Generator taitaa ainakin olla K-18, mutta mites esimerkiksi Dover Castle Hostel and Bar, Hostel 639 tai Journey's Deptford? Hirveästi en ole siitä tietoa löytänyt, esim. Dover Castle sanoo olevansa suunnattu enimmäkseen 18-35-vuotiaille :S Mutta eihän se välttämättä tarkoita joustamatonta ikärajaa, vai?
Onko muuten millaisia kokemuksia noista mainituista hostelleista?
Hostellit + IKÄRAJA
2
693
Vastaukset
- *Frida
Muista en tieda, mutta Hostel 639:ssa en usko etta tulisi mitaan ongelmia. Siella majoitetaan usein luokkakouluryhmia ym. Pikkulapsia ne vahan karsastavat, mutta lapsiperheitakin olen hostellissa nahnyt. Tama lahinna johtuen siita, etta Hostel 639 on enemmankin partypaikka kuin perhemajatalo. =)
Hostelli on joka tapauksessa mukava, 2.zonella mutta aivan metroaseman vieressa. Jos etsitte hiljaista, rauhallista majapaikkaa niin siihen Hostel 639 on ehka vaara kohde, mutta bileihmiselle sopii kuin nena paahan.
Jos ikarajat epailyttavat niin suosittelen mailaamaan aina suoraan kyseiselle hostellille asian varmistamiseksi. - .......
Eri käytäntöjä eri paikoissa, kannattaa soitella ja kysellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351