STOP SPAM

hp_guru

Tai haen sheriffiksi tänne. Sen jälkeen kaikesta roinasta päästään eroon.

17

3283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      hae poes

    • nimimerkki_typo

      Alkaa vähän tympimään tuo kaksimielinen huumori jota täällä niin mahdottomasti viljellään.

      Mutta miksi helvetissä oikein uhkailet sheriffiksi hakemisella? Teet meille kaikille palveluksen kun sen teet. Uhkaus olisi se että et ryhdykään sheriffiksi.

      • hp_guru

        pääsenkö.. Suomi24 Ylläpito kun tuntuu vaativan hyvät perustelut.. Mutta kokeillaan. Eiköhän Sheriffi tulee..


      • hae äkkiä
        hp_guru kirjoitti:

        pääsenkö.. Suomi24 Ylläpito kun tuntuu vaativan hyvät perustelut.. Mutta kokeillaan. Eiköhän Sheriffi tulee..

        että näistä muka hauskoista vitseistä päästään!


      • diktaattoria kaivata
        hae äkkiä kirjoitti:

        että näistä muka hauskoista vitseistä päästään!

        joka poistaa sen jälkeen joka toisen viestin ihan vain sen vuoksi kun häntä sattuu huvittamaan vain siksi että pääsi sheriffiksi.

        Sheriffiksi aikovan täytyy olla erittäin reilu jokaikistä tyyppiä kohtaan,ja sallia kaikki oudotkin keskustelut joita käydään, jos niitä käydään asiallisesti. Tuota ei moni sheriffi ymmärrä ja kun joku saa sheriffin oikeudet hänelle pätkähtää päähän ajatus että joka päivä pitää vähintään poistaa jotain koska se poistaminen muka kuuluu sheriffin kiintiöön. Sen jälkeen sheriffistä aletaan valittaa ja sen jälkeen sheriffi poistetaan. Joten ei kannata ottaa nuorta ja nettimaailmaa kokematonta sheriffiä pilaamaan palstaa. Noista typeristä spämmäriviesteistä kun voi ihan vapaasti ilmoittaa ilmankin että palstalla olisi yhtään sheriffiä.


      • hp_guru
        diktaattoria kaivata kirjoitti:

        joka poistaa sen jälkeen joka toisen viestin ihan vain sen vuoksi kun häntä sattuu huvittamaan vain siksi että pääsi sheriffiksi.

        Sheriffiksi aikovan täytyy olla erittäin reilu jokaikistä tyyppiä kohtaan,ja sallia kaikki oudotkin keskustelut joita käydään, jos niitä käydään asiallisesti. Tuota ei moni sheriffi ymmärrä ja kun joku saa sheriffin oikeudet hänelle pätkähtää päähän ajatus että joka päivä pitää vähintään poistaa jotain koska se poistaminen muka kuuluu sheriffin kiintiöön. Sen jälkeen sheriffistä aletaan valittaa ja sen jälkeen sheriffi poistetaan. Joten ei kannata ottaa nuorta ja nettimaailmaa kokematonta sheriffiä pilaamaan palstaa. Noista typeristä spämmäriviesteistä kun voi ihan vapaasti ilmoittaa ilmankin että palstalla olisi yhtään sheriffiä.

        Moderoin tällä hetkellä useita foorumeita. Eikä yhtäkään valitusta tullut. Ylläpitäjät foorumeissa, joita moderoin kehuu toimintaani.


      • kirjoittaa
        hp_guru kirjoitti:

        Moderoin tällä hetkellä useita foorumeita. Eikä yhtäkään valitusta tullut. Ylläpitäjät foorumeissa, joita moderoin kehuu toimintaani.

        asiallisen viestin siitä että panee veljensä kanssa ja miltä se tuntuu, niin poistatko viestin?


      • ---------.-.-.

        "Sisko näytti mulle kuinka pannaan auto käyntiin nyt pääsee kauppaan jee."

        Typerää tuollainen spammaus mutta ei tuo mielestäni mitään kaksimielistä huumoria ole. Tai voi olla vaikka mitä jos siinä sellaista haluaa nähdä.


      • hp_guru
        kirjoittaa kirjoitti:

        asiallisen viestin siitä että panee veljensä kanssa ja miltä se tuntuu, niin poistatko viestin?

        ellei käyttäjiltä tulisi poistoehdotusta "Ilmoita asiattomasta viestistä"


      • no voi voi sua
        ---------.-.-. kirjoitti:

        "Sisko näytti mulle kuinka pannaan auto käyntiin nyt pääsee kauppaan jee."

        Typerää tuollainen spammaus mutta ei tuo mielestäni mitään kaksimielistä huumoria ole. Tai voi olla vaikka mitä jos siinä sellaista haluaa nähdä.

        jos NIIIIIIN kauheesti sua häiritsee.Oon samaa mieltä kuin edellinen, enkä puolusta niitä viestejä.En katso vaan jos en oo kinnostunut.


      • hauskaa?
        no voi voi sua kirjoitti:

        jos NIIIIIIN kauheesti sua häiritsee.Oon samaa mieltä kuin edellinen, enkä puolusta niitä viestejä.En katso vaan jos en oo kinnostunut.

        on tollasissa niin sanotuissa vitseissä?? mun mielestä ei mitään. ja seriffi tänne palstalle jollei tääl ole!!


      • -----------------_---------...
        hp_guru kirjoitti:

        ellei käyttäjiltä tulisi poistoehdotusta "Ilmoita asiattomasta viestistä"

        poistatko jokaisen viestin jossa on klikattu "Ilmoita asiattomasta viestistä"


      • hp_guru
        -----------------_---------... kirjoitti:

        poistatko jokaisen viestin jossa on klikattu "Ilmoita asiattomasta viestistä"

        Tuollaista roskaa mitä tänäänkin tuli ei kukaan jaksa lukea...


      • Synkopoppi
        hauskaa? kirjoitti:

        on tollasissa niin sanotuissa vitseissä?? mun mielestä ei mitään. ja seriffi tänne palstalle jollei tääl ole!!

        Tein spammiviesteistä ilmoituksen ylläpidolle, toivottavasti joku käy ne poistamassa.


      • mukaan
        hp_guru kirjoitti:

        Tuollaista roskaa mitä tänäänkin tuli ei kukaan jaksa lukea...

        poistit jopa oman viestisi kun sinua vähän kritisoitiin!

        Se on reipasta toimintaa.


      • |burzum|
        mukaan kirjoitti:

        poistit jopa oman viestisi kun sinua vähän kritisoitiin!

        Se on reipasta toimintaa.

        Olisi voinut samalla poistaa itsensä Suomi24.fi sivustolta!


      • asdasdasdasd
        Synkopoppi kirjoitti:

        Tein spammiviesteistä ilmoituksen ylläpidolle, toivottavasti joku käy ne poistamassa.

        Siis tämä palstahan pelastaa välillä surkean päivän. Naurun määrää ei voi estää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe