Elikkä onko kukaan ottanut vihkisormukset hopeisena? ihastuin niin kovin enkä löydä samanlaista valkokultasena... oisko ihan pöljä ajatus?
Hopea sormukset vihittäessä?
6
1489
Vastaukset
- dofjds
Miksi ihmeessä olisi pöljä ajatus?
Sormus kun sormus, pääasia että itseä miellyttää?!
Vai? - ei häpeä
No mulla on vihkisormuksena hopeasormus. Samanlainen olisi ollut saatavilla myös valkokultaisena, mutta törkeän kalliina (design...). Muutenkin itsellä kaikki korut hopeaa, joten sopii siis hyvin tyyliini! Mielestäni siis persoonallinen ratkaisu, josta itse olen saanut kehuja.
- marrasmorsian -06
Minulla on niin kihla- kuin vihkisormuskin hopeaa.
- -mari-
...mutta tummuu aika herkästi vuosien saatossa ja on pehmeämpää materiaalia kuin valkokulta.
itselläni melkein kaikki korut ovat hopeaa, mutta vihkisormuksen haluan olevan valkokúltaa, ettei sitten harmita jo vuoden päästä näkyvät naarmut.
ja usko pois, niitä tulee vaikka olisi kuinka varovainen.
Mutta se on ihan jokaisen oma asia, minkä sormuksen ostaa ja haluaa.- zaguska
Meillä menee siten, että miehelle ostetiin hopeinen kihlasormus ja mulle edullinen valkokultainen, tosin mun sormusta pitäs rodinoida jo, kun siitä paistaa kulta läpi. Pikkuisen harmittaa.
- Murunen
Mulle tulee myös hopeinen sormus kun ei ole vielä varaa ostaa kallista valkokultaista. Täytyy hommata se sitten joskus myöhemmin. Ei sormusta kohtaan ole mitään etikettiä, jotkut jopa jättävät ostamatta ne kokonaan sillä ne eivät ole pakollisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718