mistää saa heelys rullakenkiä halvalla??
mistä heelys rullakenkiä saa???
11
3913
Vastaukset
- GeorgeWB
- heelari
en tiedä oikein sit halvalla... mut mä ainakin ostin kanadasta ne netin kautta(osoite: www.inlinewarehouse.com) mut ne tulee maksaa ainaki yli satasen . kannattaa kattoo sivult www.heelys.com siel näkyy kaikki maat misä niit kenkii myydään.
- XD321
jaa mistä ne maat näkee
- heelys
perseestä
- asdfghjklöä'
hihiii! :D moi
- kenkä nro 40
Mulla olis kaapissa melko lailla käyttämättömät, en pysynyt niillä pystyssä :-)
- x bhvsdb
mistä pitäs hakea ja paljoko maksais?
- Kengät
Tietäiskö kukaan mistä kaupasta (Suomesta) saa Niitä Heelys kenkiä,Poikani on kinunut niitä jo ainakin 2vuotta mutta en tiedä mistä niitä saa.
- ;__;
heelys.fi tai heelys.com
- HeelysEurope
Kai toysrus kaupasta
- SkateBoy97
Toys R usista ainaki löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu832510Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1591723Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4321674Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin1011399- 871346
Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019441337- 701267
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501266Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä681029Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne571029