Kiekaisin sitten naimisiin salaisesti Japanittaren kanssa.Japanianpäässä eivät tiedä mitään.Nyt murmelini lensi takaisin ja ikävä on karmea,riipii aivoa kun ei ole halattavaa lähellä. :(
5 kuukautta pitäisi kestää taas ilman että nähdään.Perkeletto.Taidan mennä etuajassa sinne tai jotain.
vihdoinkin!
5
692
Vastaukset
- Hardy
Tsemppia ja jaksamista!!!Kylla se lopussa kiitos seisoo.Itella sama homma ja nyt 2 vuotta yhteiseloa Japanin paassa.Meinaatko muuttaa Japaniin???
- yojimbo onnensoturi
Eikun vaimo tulee Suomeen, mutta saatan itse vierailla sielläpäin ensiksi, kun on niin pitkä aika tuo 5kk kuitenkin ja ikävä riipii molempia.
Olen koittanut suostutella vaimolle että asuttaisiin Japanissa, mutta hän on lopen kyllästynyt Japaniin ja haluaa oman pienen puutarhan Suomessa ja tykkää rauhasta ja luonnosta.
Kaippa pääsen sinne sitten myöhemmin pitemmäksi aikaa lomalle tms.
Millaisia eroja Suomeen verrattuna on työssäkäynnissä sielläpäin?
Entäs ihan normielämässä plussat ja miinukset?
Tottemo omosiroi desu :))
Osiete kudasai. - Hardy
yojimbo onnensoturi kirjoitti:
Eikun vaimo tulee Suomeen, mutta saatan itse vierailla sielläpäin ensiksi, kun on niin pitkä aika tuo 5kk kuitenkin ja ikävä riipii molempia.
Olen koittanut suostutella vaimolle että asuttaisiin Japanissa, mutta hän on lopen kyllästynyt Japaniin ja haluaa oman pienen puutarhan Suomessa ja tykkää rauhasta ja luonnosta.
Kaippa pääsen sinne sitten myöhemmin pitemmäksi aikaa lomalle tms.
Millaisia eroja Suomeen verrattuna on työssäkäynnissä sielläpäin?
Entäs ihan normielämässä plussat ja miinukset?
Tottemo omosiroi desu :))
Osiete kudasai.Noh,Erot ovat Suomeen aika suuret.Ma en taho tottua millaan paikalliseen elamaan.Oon nyt ollut kaks vuotta taalla ja vuoden verran toissa.Totta puhuen mieli mielee Suomeen takas,mutta Vaimo ei.
Ilmasto on aivan kauhee(tietty tottumiskysymys)Aina kosteeta,talvella kosteen kylmaa joka tuntuu luissa asti.Kesalla sairaan kuumaa ja kosteeeta,viime vuonna 37 tais olla ennatys Osakassa.Tyoelama on noin puolet kiireisempaa kuin Suomessa,et silleen.Hyvat puolet ovat palvelut ja ihmisten yleinen ystavallisyys.Tosin Japanilaiset ovat aika arkoja ihmisia avautumaan ulkomaalaisille.Ennakkoluuloja esintyy,ehka hieman yksinkertaista porukkaa joskus tuntuu.Tosin niin monenlaista ihmista,kuten Suomessakin... - Utelias matkalainen
Hardy kirjoitti:
Noh,Erot ovat Suomeen aika suuret.Ma en taho tottua millaan paikalliseen elamaan.Oon nyt ollut kaks vuotta taalla ja vuoden verran toissa.Totta puhuen mieli mielee Suomeen takas,mutta Vaimo ei.
Ilmasto on aivan kauhee(tietty tottumiskysymys)Aina kosteeta,talvella kosteen kylmaa joka tuntuu luissa asti.Kesalla sairaan kuumaa ja kosteeeta,viime vuonna 37 tais olla ennatys Osakassa.Tyoelama on noin puolet kiireisempaa kuin Suomessa,et silleen.Hyvat puolet ovat palvelut ja ihmisten yleinen ystavallisyys.Tosin Japanilaiset ovat aika arkoja ihmisia avautumaan ulkomaalaisille.Ennakkoluuloja esintyy,ehka hieman yksinkertaista porukkaa joskus tuntuu.Tosin niin monenlaista ihmista,kuten Suomessakin...Moi sinne Japaniin ,oon tulossa ekaa kertaa sinne Japaniin ja ois pari kysymystä ,miten paikalliset naiset on Suomi miehien perään ? onko helppo saada töitä ? entä palkka ? aattelin vaan kysyy kun ,jos vaikka löytys joku nainen jne.. .t. matkamies
- Utelias matkalainen
Hardy kirjoitti:
Noh,Erot ovat Suomeen aika suuret.Ma en taho tottua millaan paikalliseen elamaan.Oon nyt ollut kaks vuotta taalla ja vuoden verran toissa.Totta puhuen mieli mielee Suomeen takas,mutta Vaimo ei.
Ilmasto on aivan kauhee(tietty tottumiskysymys)Aina kosteeta,talvella kosteen kylmaa joka tuntuu luissa asti.Kesalla sairaan kuumaa ja kosteeeta,viime vuonna 37 tais olla ennatys Osakassa.Tyoelama on noin puolet kiireisempaa kuin Suomessa,et silleen.Hyvat puolet ovat palvelut ja ihmisten yleinen ystavallisyys.Tosin Japanilaiset ovat aika arkoja ihmisia avautumaan ulkomaalaisille.Ennakkoluuloja esintyy,ehka hieman yksinkertaista porukkaa joskus tuntuu.Tosin niin monenlaista ihmista,kuten Suomessakin...Moi taas,ei tuohon naisasiaan tarvis vastata ,kyllä varmaan yhden naisen saan hurmattua mutta työ ja palkka asiaan jos sais jotain vastausta niin ois hieno homma..?? vastausta odotteleva..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134342
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.242459Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062215Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341859- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271551Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211246- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191