Mikä on mielestäsi paras Christinan rakkauslaulu?
Minun valintani on Ain't no other man koska sanoitukset on ihan nappiin ja biisi on täynnä voimaa ja energiaa!! muah.
Kerrankin rakkauslaulu joka ei ole hiiidas ja pitkästyttävä.
Christinan paras rakkauslaulu?
2
456
Vastaukset
- x - tina fani
Luulisinpa et Genie In A Bottle kolahtaa eniten. Siis näin rakkaus - mielessä. Se kertoo ihan nuorille sopivista aiheista. Mut jos näist uusist ni kyl mun ehdoton valinta on Hurt! Se on niin kaunis ja koskettava.... Ihan erilainen kuin jotkut muut hitaat rakkauslaulut! Se ei oo sellanen lässy. Sellanen jossa hoetaan taukoamatta et "You make me crazy" tai "I love you... Oh baby". Tollatteet on aika yleisiä niissä. No, tässä oli kaks mun valintaa! Muistakaa että rakkauslaulu ja rauhallinen laulu on kaks eri asiaa! Rakkauslaulu voi olla myös vauhdikas kunhan se kertoo rakkaudesta! Juuri nämä Ain´t No Other Man ja Genie In A Bottle ovat juuri sopivia esimerkkejä ;)
- Bella donna
Hurtin sanoma on ollut itellenikin aika arvoitus.. Luulisin että Hurt ei ole varsinaisesti rakkauslaulu vaikka koskettava balladi onkin. Käsittääkseni se kertoo läheisen menettämisestä kun joku ihminen josta on eronnut huonoissa väleissä, sitten kuolee. Biisin on tietääkseni kynäillyt alun perin Linda Perry mutta Christina on sitten muokannut sanoituksia.
Tämäkin nyt varmaan on tulkintakysymys mutta biisin taustaa voi lukea vaikka Christina Aguilera foorumilta: http://p2.foorumi.info/christinaaguilera/viewtopic.php?t=64
Että tervetuloa vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662982Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91781- 1111646
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2201212- 123945
- 93933
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790