Christinan paras rakkauslaulu?

----

Mikä on mielestäsi paras Christinan rakkauslaulu?

Minun valintani on Ain't no other man koska sanoitukset on ihan nappiin ja biisi on täynnä voimaa ja energiaa!! muah.

Kerrankin rakkauslaulu joka ei ole hiiidas ja pitkästyttävä.

2

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x - tina fani

Luulisinpa et Genie In A Bottle kolahtaa eniten. Siis näin rakkaus - mielessä. Se kertoo ihan nuorille sopivista aiheista. Mut jos näist uusist ni kyl mun ehdoton valinta on Hurt! Se on niin kaunis ja koskettava.... Ihan erilainen kuin jotkut muut hitaat rakkauslaulut! Se ei oo sellanen lässy. Sellanen jossa hoetaan taukoamatta et "You make me crazy" tai "I love you... Oh baby". Tollatteet on aika yleisiä niissä. No, tässä oli kaks mun valintaa! Muistakaa että rakkauslaulu ja rauhallinen laulu on kaks eri asiaa! Rakkauslaulu voi olla myös vauhdikas kunhan se kertoo rakkaudesta! Juuri nämä Ain´t No Other Man ja Genie In A Bottle ovat juuri sopivia esimerkkejä ;)

• Bella donna

Hurtin sanoma on ollut itellenikin aika arvoitus.. Luulisin että Hurt ei ole varsinaisesti rakkauslaulu vaikka koskettava balladi onkin. Käsittääkseni se kertoo läheisen menettämisestä kun joku ihminen josta on eronnut huonoissa väleissä, sitten kuolee. Biisin on tietääkseni kynäillyt alun perin Linda Perry mutta Christina on sitten muokannut sanoituksia.

Tämäkin nyt varmaan on tulkintakysymys mutta biisin taustaa voi lukea vaikka Christina Aguilera foorumilta: http://p2.foorumi.info/christinaaguilera/viewtopic.php?t=64

Että tervetuloa vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      23
      7326
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      94
      5988
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      110
      4029
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      149
      4027
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1813
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      58
      1648
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      131
      1550
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1361
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      28