Eka kerta taivaassa

persikka-89

Tämä oli ensimmäinen kertani kun tapasin henkilön, jonka kanssa olin jutellut vain chatissa. Jännittyneenä nyin hamettani suoremmaksi ja korjasin kaulassani olevaa rusettia. Se oli punaisesta silkkinauhasta ja sen avulla seuralaiseni oli tarkoitus tunnistaa minut.
Istuin bussin takaosassa ja yritin vilkuilla peilikuvaani bussin ikkunan pinnasta. Olin kieltämättä tyytyväinen asuvalintaani, joka koostui mustasta hameesta, valkoisesta paitapuserosta, polvisukista ja mustasta jakkutakista. Tietysti myös punaisesta rusetistani, joka antoi mukavan väripilkkeen asukokonaisuuteeni.

Bussi pysähtyi viimein päätepysäkille ja hypähdin kevyesti ulos. Puristin hermostuksissani laukkuani, kun pysäkillä ei näkynyt ketään, jonka olisin voinut olettaa olevan seuralaiseni. Hetken vielä tähyilin, jos lähistöllä näkyisi joku kuvauksiin sopiva. Tarkastin puhelimenikin mahdollisten soittojen varalta.

Kello oli vasta kymmentä vaille kolme. Olimme sopineet tapaamisen tasan kolmeksi kyseiselle bussipysäkille, joten istuin odottamaan.

”Moi! Sä oot varmaan Ruusunen.” Hätkähdin hieman ja käännyin katsomaan äänen suuntaan. Oikealla puolellani seisoi reilu 20-vuotias urheilullinen mies, jolla oli pörröiset vaaleat hiukset ja ystävälliset, mutta kiusoittelevat siniset silmät.

Nyökkäsin hieman hymyilen ja nousin ylös. ”Olen joo. Sä olet kai sitten Sporttis?”

Mies nyökkäsi. Huomasin että hän tarkasteli minua, ilmeisesti todetakseen että vastasin kuvausta jonka olin itsestäni antanut. Sitten hän yllättäen tarttui käteeni yllättäen minut täysin.

”Eiköhän sit mennä”, hän totesi hymyillen. Nyökkäsin punastuen hieman.

Olisi väärin sanoa että en ollut hermostunut. Tietysti olin!
Tämä oli ensimmäinen kertani, kun tein tällaista. Eikä se vielä mitään että mies, jonka kanssa aioin harrastaa vain muutaman minuutin päästä seksiä oli minulle lähes tuntematon – ei, hän oli luvannut täyttää villeimmätkin fantasiani ja toiveeni.

Olin tietysti hurmiossani selittänyt kaikenlaista outoa mitä haluaisin kokeilla. Silloin en ollut vielä uskonut että chat keskustelumme johtaisi ihan live tapaamiseen.

”Nii mun oikee nimi on Tomi”, mies keskeytti ajatukseni. Taas hän hymyili, tällä kertaa jotenkin rohkaisevasti. Toivottavasti hermostukseni ei paistanut kasvoiltani.

”Joo. Mä olen Heidi. Hauska tutustua”, vastaan. Puristan toisella kädellä tiukemmin laukkuani.
”Kohta ollaan mun kämpillä – vai haluuksä et kävellään vähän lisää?” Tomi kysyy kohteliaasti, ehkä tarkoituksena tutustua paremmin. Kaunis ajatus, mutta kuumottava alapääni ei arvosta sitä yhtä paljon kuin aivoni.

”En mä, mennään vaan suoraan teille.”

”No kiva. Käydää vaa kaupas täs matkal.” Tomi iskee silmää ja tunnen kuinka puna nousi poskilleni.

Tomi pitää yhä kiinni kädestäni kun hän johdattaa minut pieneen markettiin. Kävelen kuuliaisesti perässä ja mietin hiljaa mielessäni, mitä hän haluaa kaupasta ostaa. Katsoin siis tarkkaan mitä Tomi poimii koriin, jonka hän oli jostakin napannut.

Puna nousee taas poskilleni kun näen mitä Tomi poimii koriin. Kermavaahtoa, viinirypäleitä, muutama omena sekä kondomeja. Kassalle mentäessä Tomi kääntyy vielä minua päin ja pyytää että haen vaseliinia. Nyökkään ja kipaisen nopeasti hakemaan pienen rasvapurnukan.

Tomi maksaa ostokset hymyillen myyjälle, joka vilkaisee meitä epäillen. Nopein käsin hän kerää ostokset kassiin ja jälleen hän ottaa minua kädestä.

”Asun täs samas talos”, Tomi kertoo. Nyökkään ja tunnen innostuneen väristyksen kulkevan lävitseni.

”Ei kai sua kaduta?” Tomi kysyy kun saavumme kerrostalon ulko-ovelle. ”Ei”, vastaan hymyillen.

”No hyvä. En haluu et teet tätä vaa koska et uskalla sanoo ettet haluukaan.”
”Kyllä mä haluan”, hymyilen. Mutta lisään vielä hieman punastuen, ”vähän vaan jännittää.”

”Älä huoli -” Tomi kumartui lähemmäksi ja tunsin hänen kätensä takapuoleni päällä. ”- sä olet hyvissä käsissä. Mä lupaan olla tosi hellä.”

Puna tuntuu leviävän kasvoilleni kun tunnen Tomin voimakkaan käden puristavan takapuoltani. Hän jättää kätensä takapuoleni päälle ja saattaa minut hissille. Hississä astun lähelle takaseinää ja katson kuinka Tomi painaa 8.nen kerroksen nappulaa.

Sitten hän laskee kauppakassin lattialle ja painautuu lähemmäksi vartaloani.
”Sä oot pukeutunu tosi nätisti.” Sormet leikkivät rusetilla, joka on yhä sidottuna kaulaani.

”Kiitos – ajattelin et voisit tykätä.”

”Tykkäänhän mä.” Käsi puristaa jälleen takapuoltani ja tällä kertaa tunnen toisen käden rinnoillani. Huokaisen hiljaa ja värähdän. ”Noh noh- Eipäs nyt vielä innostuta”, Tomi naurahtaa silmää iskien. Käsi ei vieläkään jättänyt takapuoltani rauhaan vaan hieroi ikävästi kiusoitellen toista pakaraani.

Hissi pysähtyi ja Tomi ohjasi minut herrasmiehen elkein rappukäytävään.

”Naapurit ei oo kotona, joten ei haittaa vaik vähän metelöidäänkin.”

Huokaisin hiljaa. Olinkin pelännyt, miten naapurit suhtautuisivat mahdolliseen kiljuntaani. Tomi avasi asuntonsa oven ja opasti minut sisään viihtyisään eteiseen. Riisuin kenkäni ja takkini, jonka jätin eteisessä olevalle tuolille laukkuni kanssa.

”Käydään keittiössä ekana”, Tomi toteaa nyökäten kauppakassia kohti. Nyökkään ja seuraan häntä valoisaan keittiöön, joka näyttää juuri siivotulta. Tomi asettelee ostoksi jääkaappiin ja pöydälle.

”Kuorippa toi.” Tomi heittää yhden omenoista minulle. ”Veitsiä on siinä laatikossa.”
Etsin hetken kunnes löydän sopivan veitsen. Nopeasti kuorin omenan ja lasken sen pöydälle ihmetellen mitä Tomi sillä aikoi. Hän oli saanut ostoksensa purettua kääntyi minua kohti.

”Vieläkin varma että haluut tätä?” Viimeinen kysymys, johon vastaan nyökäten. ”Hyvä.”

Samassa vahvat kädet kietoutuvat vyötäröni ympäri ja vetävät minut lähemmäksi Tomin lämmintä vartaloa.
”Koska mä en ois voinu pitää näppejäni enää erossa susta”, karhea kuiskaus soi korvassani.
Vahvat kädet puristavat jälleen kerran takapuoltani ja voihkaisen nautinnollisesti. Tunnen kuinka hameeni vyötärö kiristyy, samoin pikkuhousujeni. Lämpimät kädet liukuvat omaa ihoani pitkin alemmas.

”Sul on kyl kiva perse. Sopivan iso ja mukavan pehmee.” Punastun hieman ja kiedon varovasti omat käteni Tomin ympärille. Samassa tunnen jotain kovaa painautuvan lantiotani vasten.
”Mitä sä haluut eka?” Tomi kysyy painaen minut samalla vasten jääkaapin ovea. Hän hieroo lantioitamme yhteen ja värähtelen mielihyvästä. ”Mmm... En- En mä tiiä. Pane mua.” Tökerö vastaus, mutta aivoni eivät toimi.

Kuulen kuinka Tomi naurahtaa korvaani ja samassa hameeni putoaa lattialle jalkoihini. Tomin käsi on siirtynyt takapuoleltani etupuolelleni ja hän hyväilee ja kosteaa alapäätäni alushousujeni läpi.
Liikutan käsiäni Tomin selkää ylös päin kunnes saan upotettua ne hänen hiuksiinsa. Samassa jokin kova tökkäisee emätintäni. ”OIH!” Voihkaisu karkaa huuliltani ennen kuin huomaankaan.

”Sä taidat olla aika valmiina”, Tomi naurahtaa jälleen. Nyökkään ja painan lantioni lähemmäksi hänen lantiotaan. ”Mua panettaa”, myönnän kuin mikäkin teini.

”No mun pitää varmaa sit tehä jotain asialle.” Tomi vetää kätensä pois kimpustani hetkeksi ja katselee mua. ”Jos otetaan ekaksi tällanen perinteinen sessio.” Nyökkään ja syöksyn saman tien avaamaan Tomin farkkuja. ”No ei me nyt täällä keittiössä.”

Ehdin juuri avata hänen vetoketjunsa, kun minut on jo nostettu Tomin olkapäälle ja hän kantaa minua pois keittiöstä.

Hetken kuluttua hän laskee minut pedatulle parisängylle. Ennen kuin ehdin hämmästellä mihin minut tuotiin Tomi käy paitani nappien kimppuun. Pian makaankin jo paita avonaisena sängyllä ja Tomi on hajareisin päälläni. Hänen farkkunsa ovat yhä auki, mutta ylhäällä. Näen kuitenkin hänen paisuneen etumuksensa ja se saa minut lähes kehräämään.

Vedän farkkuja alemmas, samoin kun hänen boksereitaan. Pian eteeni paljastuu Tomin ihanan iso ja kova penis. Tomi kiskoo pikkuhousuni alas katselee hetken niitten alta paljastunutta posliiniani.
”Nam.” Tomi lipaisee kiusoittelevasti huuliaan. Punastun jälleen hieman, en ole tottunut tällaiseen.

Tomi kumartuu äkkiä päälleni, kurkottuen kohti yöpöytää. Tunnen hänen kovan peniksensä tökkivän kiusoittelevasti häpyhuuliani. Voihkin hiljaa, lähes huomaamattani. Miten tämä voikaan tuntua niin hyvältä. Samassa kiusoitteleva tökkiminen loppuu ja huomaan että Tomi istuu taas hajareisin minun reisilläni.

Hänellä on kädessään liukastepurkki ja kondomi. ”Sä oot näköjään aika kostee jo valmiiks, mut mähän lupasin olla hellä.” Tomi asettaa kondomin peniksensä päälle minun katsellessa. Sitten hän valuttaa liukastetta sormilleen.

”AH!” En osannut odottaa sitä, mutta Tomin sormi tuntui uskomattoman hyvältä sisälläni. Varovasti hän liikutteli ensin yhtä sormea edestakaisin, pian sen seuraksi liittyi toinen ja sen jälkeen kolmaskin. Voihikin hiljaa ja kiemurtelin nautinnosta. Liikutin lanteitani vasten hänen sormiaan ja käsilläni hyväilin rintojani.

”Ootko sä valmis?” Tomi kysyy vetäen sormensa pois sisältäni. Nyökkään, ”joo.”
Tunnen kuinka Tomi työntyy sisääni. En voi peittää nautinnollista kiljahdustani. ”Huuda vaa”, Tomi sanoo kiusoitellen työntyessään syvemmälle sisääni.

Ei tarvita kuin muutama minuutti ja Tomi painautuu nautinnosta vasten lanteitani, joita keinuttelen hänen allaan. En voi sille mitään mutta minun on huudettava nautinnostani kun tunnen Tomin painautuvan syvälle sisääni.

Huohahdan hiljaa kun Tomi vetäytyy ulos. ”Se oli vasta alkuu”, hän lupaa hymyillen. ”Seuraavaks tehää jotain tosi kivaa.”

Tomi rullaa käytetyn kondomin pois ja heittää sen sängyn vieressä olevaan roskikseen.
”Sun pitää ottaa paitas ja rintsikas pois.” Nyökkään ja nousen ylös riisuakseni vaatteeni. Samalla kun riisudun Tomi vetää omat housunsa takaisin ylös ja poistuu hetkeksi huoneesta.

Pian hän palaa takaisin kädessään pitkä liina. ”Nouse ylös.” Tottelen kiltisti ja mietin mitä seuraavaksi mahtaa tapahtua. Tunnen itseni yhä märäksi, joten vaistomaisesti kuljetan sormeni häpyhuulilleni. Katsoin kuinka Tomi käärii peiton isolle rullalle.

”Okei tuu tänne.” Kävelen Tomin viereen odottaen lisää ohjeita. ”Mee ton peiton päälle makaa. Vatsalles.” Tottelen. Kipuan sängylle ja asetun peittorullan päälle makaamaan. ”Tuu vähän tänne päin”, Tomi sanoo ja nappaa sitten sängyltä muutaman tyynyn. ”Mä laitan nää sun vatsan alle nii et lantios on vähän ylhäällä, ok?” Nyökkään vastaukseksi, tämä on ihan uutta minulle. Tomi asettaa tyynyt paikalleen ja samassa tunnen kuinka hän köyttää minut kiinni peittorullaan ja tyynyihin.

”Sähän halusit sitomista.” ”Joo.” ”Hyvä. Tästä mä tykkään, jote ooppa kiltti tyttö ja tee nii ku mä sanon.” ”Ok.” Tomi kiepauttaa liinan vielä muutaman kerran minun ja peittorullan ympärille. Sitten hän sitoo käteni tiukasti kiinni rullan yläpäähän. ”Levitä jalkojas.” Teen niin kuin Tomi sanoo ja samassa jalakani on sidottu sängyn päätyihin. ”Mä en nyt jaksa ihan heti uutta sessioo, mut älä huoli.”

En saa käännettyä kunnolla päätäni, mutta näen kuinka Tomi poistuu jälleen huoneesta. Yritän hieroa itseäni vasten peittoa, sillä kaipaan kipeästi lisää huomiota. ”Noh, noh..” Kuulen Tomin äänen. ”Sähän oot malttamaton.” ”No mut mua panettaa vieläki”, mumisen hiljaa.

”Hyvä niin.” Tunnen Tomin sormet häpyhuulillani. Hän liikuttelee niitä taas kiusoittelevasti. Pian yksi sormista eksii peppuvakooni. ”Sul on aika tiukka peppu”, Tomi toteaa pohtivasti. Ennen kun ehdin vastata tunnen jonkin viileän painautuvan pakaroitteni väliin. Se tuntuu oudolta. Pian tunnen kuinka Tomi asettelee lisää samanlaisia viileitä paloja pakaroitteni väliin.
Sitten hän ilmestyy viereeni. ”Sano aaa.” ”Aaa” Ennen kuin tajuan Tomi työntää omenan lohkon suuhuni. ”Hyvä tyttö.” Tajuan että pakaroitteni välissä olevat palat, ovat ilmeisesti myös omenan palasia. ”Sä pidit myös ruualla leikkimisestä”, Tomi toteaa häviten taas taakseni.

Sormi uppoutuu jälleen sisääni, ensin yksi, sitten toinen ja kolmas... Mutta kolmannen jälkeen en saakaan sisääni Tomia vaan jotakin muuta. Voihkaisen, mutta ääni ei pääse pakenemaan suustani omenalohkon takia. Tunnen kuinka sisälläni alkaa täristä. Se tuntuu liian hyvältä, lähes syntisenhyvältä.

”Nautippa sä nyt hetki siinä.” Kuulin Tomin toteavan, mutta mielihyvän aaltoni jotka pyyhkivät vartaloani veivät minut pian aivan toisille aaltopituuksille. Voihkin ja kiemurtelin, mutta omena suussani ja liinat ympärilläni estivät suurimmat ääntelyt ja liikkeet. En tiedä kauanko makasin siinä taivaisessa tilassa, en edes huomannut että Tomi tuli takaisin ennen kuin tunsin omenanpalojen katoavan pakaroitteni välistä.

”Oisitkohan sä nyt tarpeeks marinoitu”, kiusoitteleva ääni kuului takaani. En tietenkään voinut vastata, mutta Tomi tuskin odottikaan että vastaisin. Pian hänen kommenttinsa jälkeen tunsin kuinka pakaroilleni pursusi jotakin kylmää, samoin tuota samaa ainetta pursusi pakaroitteni väliin.
Sisälläni surisi yhä tuo ihana vibraattori, mutta sen ihanuus hävisi pian kun tunsin Tomin kielen painautuvan pakaroilleni. Samalla hänen kätensä myös löysivät tiensä rinnoillani. ”Aaah-” Voihkin ja tällä kertaa niin lujaa, että omenanpala suussani ei vaimentanut kaikkia ääniä. Tomin kieli ja sormet painautuivat syvemmälle. Kuulin Tomin hiljaista muminaa kun hän painautui lähemmäksi minua ja puristeli rintojani. Hän pyöritteli sormiaan nänneilläni ja sitten taas puristi varovasti rintojani, jonka jälkeen hän hieroi niitä vahvoilla käsillään.

Olin taivaassa.

Tai luulin olevani kunnes tunsin kuinka jokin työntyi sisään peräaukkooni. Hämmästyin hieman. En ollut ennen kokenut peppuseksiä, eikä tästä oltu keskusteltu Tomin kanssa, mutta annoin hänen jatkaa. Tomi tuntui liikuttelevan sormeaan sisälläni, tunnustellen mitä mieltä olen.

Hän otti hiljaisuuteni ilmeisesti hyväksyntänä ja pian sisääni työntyi toinenkin sormi.
”Tää voi vähän sattuu, mut lupaan olla hellä.”

En tiennyt mitä olettaa, mutta pian tiesin.
Tunsin kuinka Tomi painoi peniksensä vasten peräaukkoani ja hitaasti hän työnsi sitä syvemmälle. Hätkähdin hieman kipua, jota liike ensin aiheutti, mutta pian se alkoi tuntua miellyttävältä, etenkin kun vibraattori surisi yhä vasten klitoristani.

Tunsin Tomin painon selkäni päällä ja kuinka hän keinutti lanteita lanteitani vasten. Ynähtelin hiljaa nautinnosta. Tomin kädet leikittelivät yhä rinnoillani ja nyt hän jo suuteli niskaani. ”Sä tuoksut hyvälle... Mut maistut vielä paremmalle.”

Nautin täysin saamastani kohtelusta. Tämän oli oltava taivas.

5

10823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persikka-89

      Ensimmäinen seksi novellin, jonka olen kirjoittanut.
      Kritiikkiä ja parannus ehdotuksia otetaan vastaan, muukin kommentti tietysti tervetullutta.

      Oliko luettava vai pitäisikö jättää kirjoitus hommat muille?

      • :) :) :)

        No ehkä kaikkein eroottisinta sun novellissa on se, että kirjoitat kuvallisella hahmolla. Toisaalta se voi aiheuttaa arveluttavia yhteydenottoja. Juttu oli ihan hyvin kirjoitettu mutta tuntui kyllä jotenkin siltä, että noin jäykästi flirttaileva poika ei kuitenkaan vois olla reitti taivaaseen.. :)


      • ; )

        Kirjoita ihmeessä lisää. Pakko runkata samalla, oli niin kiihottavaa tekstiä ja hyvin kuvainnollistetut tilanteet :)


      • exey

        hyvin kirjoitettu vaikka juttu tuntuu jaavan jotenkin kesken :) ja novellin Mies on jotenkin eparealistinen ;) no offence


    • nainen 19v

      tosi hyvä tarina, suoraan kun jostain mun fantasioista. oiskin vaan tuommosia miehiä ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe