Venezuelaan?

Nimetön

Hei kaikki Venezuelassa lomailleet!

Olen suunnitellut matkaa vähän pidemmälle ens joulun tienoilla ja Venezuela alkoi kiinnostamaan. Ajattelin juhlia valmistumistani matkalla ja olen varautunut laittamaan kaikki kesätyötienestit matkaan, joten en haluaisi tehdä huonoa valintaa kohteen suhteen. Onko Venezuela kannattava valinta?? Mikä matkakohde/hotelli olisi hyvä?

Kiitos kaikille vastanneille!

2

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • \o/

      Cancun tai Playa Del Carmen paljon parempia vaihtoehtoja, ja hotelleista vaikka mikä tahansa RIU ketjun All Inclusive hotelli, varmasti et pety ja saat rahoillesi vastinetta, trust me !

      http://www.playa.info/playa-del-carmen-forum/

      Ei tietenkään Venezuelakaan paha paikka oo, mutta painii pikkasen alemmassa sarjassa kaikessa karuudessaan edellä mainittujen kohteiden kanssa.

    • Orinoco

      Hei!
      En tiedä, mitä tarkalleen haet, mutta me asuimme Isla de Margaritalla hotellissa nimeltä Costa Linda, pieni hotelli, pueblo-tyylinen, henkilökunta tuli tutuksi 2 viikon aikana. Ei all-jne, söimme siellä tai muissa paikoissa, illalla kävimme rannalla kävelyllä.
      Jo Suomessa varasimme Orinoco Delta-Canaima-reissun, 2 pvä. Siis retki mantereelle ja viidakkoon warao-intiaanien maille! Suosittelen lämpimästi, nyt voi olla eri vaihtoehtoja, pari yötä lisää olisi ollut meillekin mieleen. Opas Angelo oli loistava tyyppi ja pieni retkueemme oli hyvin kansainvälinen.
      Kävimme myös Islan saarilla jeeppi-safarilla, sekä suurella saarikierroksella, hienoja reissuja.
      Kun lueskelin jälkeenpäin ihmisten kommentteja, tulin siihen tulokseen, että parempi pieni hotelli keskellä kylää, kuin aidattu 5 tähden hotelli keskellä slummia.
      Me liikuimme vapaasti, aidattujen all-jne hotellien ihmiset olivat huomattavasti rajatumpia!
      All-jne rannoilla olivat aseistetut vartijat vastassa, jos oli menossa yli hotellin rajan,
      he suojelivat turisteja..
      Tosin Islan kaupoissa ovat aseistetut vartijat, mutta siihen tottuu pian, kannattaa unohtaa kanariat ja thaimaat ja nauttia, niin mekin teimme.
      Joistain rantamyyjistä tuli melkein ystäviä, he tulivat juttelemaan joka päivä, vaikkemme ostaneet mitään.
      Jos päätät mennä tähän paikkaan, ja kohtaat Mateo-nimisen korumyyjän, kerro terveisiä Bambinolta, Mamalta ja Papalta Suomesta! (Tod.näk.yrittää muistaa)
      No joo, tuli tässä vuodateltua, itselle kun jäi se tunne, että takaisin pitäisi päästä...
      Niin, että mitä... niin joo, kannattaa matkustaa sinne!
      Tämä lomakohde ei ole siis Kanaria, englantia ei juuri osata, jos ei puhu espanjaa, kannattaa varautua siihen. Mutta jos joku paikallinen puhuu englantia, hän tulee paikalle tulkkaamaan, ennenkuin edes tajuat, mitä tapahtui!
      Saitpa pitkän selonteon asiasta.. Toivottavasti auttaa! T: Mama

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2302
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2065
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1609
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    9. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1016
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1013
    Aihe